home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:19:03 Lavilldrymn Pro Cyclin... 3, 5 dichloropyrido 3,...
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23593
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kmnejbrcAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 53483 gange)
ulle94
Landsholdsspiller

Sv: Inter
« Svar #195: 16 Maj 2012, 11:37 »

Men han er jo også lysår foran Romário & Donati, men man kan selvf. hente en spiller for de penge.. evt. en italiener Smiley

Måske en Santon? Smiley

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #196: 16 Maj 2012, 14:28 »

Men 300+ for en 31-årig back? er det ikke en ganske pæn pris?
Sælg ham! Fordi Romario kan du helt sikkert stole på. Thumbs Up Han bliver en af de bedste backs (nok det bedste bud på Maicon's arvetager), hvis han bliver trænet ordentligt og får spilletid  Tunge
Meeeen, Maicon holder altså i ret mange år. Jeg solgte ham og han er som 36 årig stadig Man City's førstevalg på højrebacken, i mit spil.
Du bestemmer self selv, jeg solgte ham kun fordi jeg ikke kunne få det optimale ud af ham (jeg spiller med rimelig defensive backs), og så bød City så fandens mange penge for ham at jeg ikke kunne lade være.
« Seneste Redigering: 16 Maj 2012, 16:22 af hoeven » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #197: 16 Maj 2012, 16:31 »

Måske en Santon? Smiley

Ham har jeg faktisk haft i kikkerten længe, men indtil videre har Newcastle ikke været interesseret i at sælge.. men man ku selvf. prøve igen Wink

Sælg ham! Fordi Romario kan du helt sikkert stole på. Thumbs Up Han bliver en af de bedste backs (nok det bedste bud på Maicon's arvetager), hvis han bliver trænet ordentligt og får spilletid  Tunge
Meeeen, Maicon holder altså i ret mange år. Jeg solgte ham og han er som 36 årig stadig Man City's førstevalg på højrebacken, i mit spil.
Du bestemmer self selv, jeg solgte ham kun fordi jeg ikke kunne få det optimale ud af ham (jeg spiller med rimelig defensive backs), og så bød City så fandens mange penge for ham at jeg ikke kunne lade være.

Ja Romário står også i lære pt. hos den kære Maicon... Men det lyder til at han ryger, hvis City vel og mærke byder igen.. Thumbs Up Jeg synes heller ikke jeg får det optimale ud af ham, men jeg synes han har de her "medfødte brasilianske hjernefejl, som brasilianske forsvarsspillere ofte har" + de mange gule kort.. Men Santon, Romário og evt. Donati lyder som et spændende trio på højre back..

Ang. de brasilianske hjerneblødninger regner jeg med at kunne pille det fra Romário ved at have trænet ham siden han var sytten.. men hvem ved crazy

- Veni, vidi, vici -

JacobSejr
Lilleputspiller
*

« Svar #198: 16 Maj 2012, 16:32 »

Så er anden sæson afsluttet og det blev til the double Opstemt Vandt både Serie A samt Pokalturneringen.
I Chl blev det til en anden plads efter at havde tabt finalen mod Real Madrid 0-1 på et meget kontroversielt straffespark sat ind af Cristiano Ronaldo..  Græder
Men havde forinden slået Bayern, Chelsea og Man United ud så er overordnet set tilfreds  Thumbs Up

Af transferdelen blev det ikke til det store i vinterpausen.. Købte José Angel fra Roma (som var rykket ned) for 18 millioner, og han har været et sand røverkøb  Cool

- Willian har godt det udmærket og er alle pengene værd  Wink

Anfield Road
Manager

« Svar #199: 16 Maj 2012, 16:35 »

Roma? rykket ned?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JimmyGP
Manager

« Svar #200: 16 Maj 2012, 23:49 »

Så er anden sæson afsluttet og det blev til the double Opstemt Vandt både Serie A samt Pokalturneringen.
I Chl blev det til en anden plads efter at havde tabt finalen mod Real Madrid 0-1 på et meget kontroversielt straffespark sat ind af Cristiano Ronaldo..  Græder
Men havde forinden slået Bayern, Chelsea og Man United ud så er overordnet set tilfreds  Thumbs Up

Af transferdelen blev det ikke til det store i vinterpausen.. Købte José Angel fra Roma (som var rykket ned) for 18 millioner, og han har været et sand røverkøb  Cool

- Willian har godt det udmærket og er alle pengene værd  Wink

Flot og tillykke Thumbs Up

Ærgerligt med Ronaldo.. men du er satme tæt på nu Thumbs Up

Hehe.. spændende køb og ja for et røverkøb til den pris Thumbs Up

Cool Thumbs Up

Roma? rykket ned?

I mit save er Fiorentina rykket ned så jeg er ikke synderligt overrasket.. Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

Gungner
Gæst

« Svar #201: 17 Maj 2012, 00:13 »

Tjah, Napoli røg ned i mit Juventus save...

JimmyGP
Manager

« Svar #202: 17 Maj 2012, 17:58 »

Tjah, Napoli røg ned i mit Juventus save...

Hvor langt henne?  Wink

Beklager mit manglende spammeri, men pt. står den på Diablo 3  Wink

- Veni, vidi, vici -

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #203: 17 Maj 2012, 22:14 »

Til dem der er i tvivl om hvor god L. Crisetig bliver, her er hvad jeg har fået ud af ham, indtil videre:

Egenskaber - http://img811.imageshack.us/img811/3482/lorenzocrisetigoversigt.png
Historie - http://img7.imageshack.us/img7/5118/lorenzocrisetighistorie.png

Jeg er meget tilfreds  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Maj 2012, 22:16 af hoeven » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #204: 20 Maj 2012, 16:06 »

Lækkert Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #205: 25 Maj 2012, 11:03 »

Lækkert Thumbs Up
Godt nok ligner han ikke totalt-mega-verdensklasse (hans tekniske stats er jo ikke vildt høje), men.. Jeg spiller med denne taktik: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32430.0 - og der er han den bedste i verdenen (i året 2017) hvis man følger Wester's guide til den defensive midt, og søger på de fremhævede stats. Så hvis man spiller med den taktik, er han helt sikkert værd at satse på  Wink
« Seneste Redigering: 25 Maj 2012, 11:06 af hoeven » Logged

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #206: 25 Maj 2012, 11:18 »

Lækert udbytte Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #207: 27 Maj 2012, 04:46 »

Hvor langt henne?  Wink

Beklager mit manglende spammeri, men pt. står den på Diablo 3  Wink

Napoli røg ned i første sæson

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #208: 27 Maj 2012, 10:52 »

Napoli røg ned i første sæson
Blev der så hentet Lavezzi, Cavani eller Hamsik til klubben?

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #209: 07 Jun 2012, 15:02 »

Jeg har sgu prøvet noget lidt farligt:

Jeg har solgt alle mine bedste spillere, fordi modstanden lidt døde, især i Serie A (scorede over 125 mål i sidste sæson), og nu satser jeg næsten udelukkende på mine talenter  Peace Jeg solgte spillere for omkring 2 mia. kr. Opstemt

Indtil videre er det gået meget godt, men kommer lige med en opdatering om sæsonen, økonomien, spillerne, osv. når jeg er kommet dertil Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jun 2012, 15:05 af hoeven » Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010