home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Talentspejdere
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Talentspejdere  (Læst 4296 gange)
ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Talentspejdere
« : 14 Nov 2011, 22:51 »

Er der der nogen der kan få sine talentspejdere til at virke?

Sender jeg fx en spejder med stort kendskab til spanien bruger han 1 dag i spanien og kommer tilbage med 4 navne. Lige meget hvad jeg gør bruger mine spejdere ikke mere end 1 dag hvis det er et land de kender til.

Nogen der har nogle tricks til at få dem til at blive længere? De burde da kunne finde gode spillere i et land de kender til?
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Talentspejdere
« Svar #1: 14 Nov 2011, 23:00 »

vælg område i stedet for land.
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Talentspejdere
« Svar #2: 14 Nov 2011, 23:03 »

Det synes jeg bare ikke har givet særlig opløftende resultater i tidligere FM spil - men jeg prøver Thumbs Up
Logged

kennis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Talentspejdere
« Svar #3: 21 Nov 2011, 15:46 »

Nogen der ved hvorn man spejder efter landshold spillere altså folk som kan have dansk som nationalitet Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Talentspejdere
« Svar #4: 21 Nov 2011, 18:02 »

Nogen der ved om det er blevet bekræftet som en bug, at nogle talentspejdere kommer tilbage med en rapport på bare 4 spillere efter få dage, eller om der ligger en reel årsag bag det..?

Jeg havde lidt tænkt tanken at det måske havde noget med tilpasning at gøre, men ham jeg har, har 19 i den stat, så det kan ikke være det.



Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentspejdere
« Svar #5: 21 Nov 2011, 18:15 »

Nogen der ved om det er blevet bekræftet som en bug, at nogle talentspejdere kommer tilbage med en rapport på bare 4 spillere efter få dage, eller om der ligger en reel årsag bag det..?

Jeg havde lidt tænkt tanken at det måske havde noget med tilpasning at gøre, men ham jeg har, har 19 i den stat, så det kan ikke være det.





Det er vidst fordi at de allerede kender området.. Tror jeg nok Smiley
Logged

Manchester United

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentspejdere
« Svar #6: 21 Nov 2011, 18:20 »

Nogen der ved om det er blevet bekræftet som en bug, at nogle talentspejdere kommer tilbage med en rapport på bare 4 spillere efter få dage, eller om der ligger en reel årsag bag det..?

Jeg havde lidt tænkt tanken at det måske havde noget med tilpasning at gøre, men ham jeg har, har 19 i den stat, så det kan ikke være det.





Tror det må være en bug... giver ingen mening at de kommer tilbage nogen gange efter en dag... og kun kan anbefale meget få spillere, når de skulle kende landet så godt... er pisse irriterende  funny
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Talentspejdere
« Svar #7: 21 Nov 2011, 18:24 »

Ja, det giver desværre ingen mening. Derfor jeg er interesseret i at vide om det er en bug, hvorfor jeg intet kan gøre, eller om der ligger noget til grund for det. Evt. en stat man ikke tidligere har skulle tage hensyn til..

Jer der oplever dette, hvad har jeres talentspejder haft i motivation? Kan nemlig se at min kun har 4 her, mens de andre har noget højere..
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentspejdere
« Svar #8: 21 Nov 2011, 18:27 »

Ja, det giver desværre ingen mening. Derfor jeg er interesseret i at vide om det er en bug, hvorfor jeg intet kan gøre, eller om der ligger noget til grund for det. Evt. en stat man ikke tidligere har skulle tage hensyn til..

Jer der oplever dette, hvad har jeres talentspejder haft i motivation? Kan nemlig se at min kun har 4 her, mens de andre har noget højere..

Tjekker lige når jeg kommer fra job... for ved sidst... der kom min engelske talentspejder tilbage fra england med 1 enkelt spiller efter en dag...  så ser lige om en times tid...
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 20:00 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentspejdere
« Svar #9: 21 Nov 2011, 20:01 »

Ja, det giver desværre ingen mening. Derfor jeg er interesseret i at vide om det er en bug, hvorfor jeg intet kan gøre, eller om der ligger noget til grund for det. Evt. en stat man ikke tidligere har skulle tage hensyn til..

Jer der oplever dette, hvad har jeres talentspejder haft i motivation? Kan nemlig se at min kun har 4 her, mens de andre har noget højere..
Motivation 12
tilpasning 16
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Talentspejdere
« Svar #10: 21 Nov 2011, 20:03 »

Motivation 12
tilpasning 16

Ærgerligt, så er der nok snak om en bug - Bare utroligt at den ikke er rettet i nogle af de første patches. Men mon ikke det bliver rettet ved næste patch..?
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentspejdere
« Svar #11: 21 Nov 2011, 20:05 »

Ærgerligt, så er der nok snak om en bug - Bare utroligt at den ikke er rettet i nogle af de første patches. Men mon ikke det bliver rettet ved næste patch..?

Skulle det sgu gerne... er ret irriterende
Logged


Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Talentspejdere
« Svar #12: 02 Jan 2012, 04:17 »

Jeg er kommet frem til at det er fordi de har fuld kendskab til landet.
Af mine 10 scouts har 4 af dem fuldt kendskab til det land de bliver sendt og det er de 4 der kommer tilbage efter en dag. Det gør de 6 andre ikke.
Om det så er en bug eller ej ved jeg ikke, men skide-irriterende er det... ticked off
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Talentspejdere
« Svar #13: 02 Jan 2012, 07:36 »

Jeg er kommet frem til at det er fordi de har fuld kendskab til landet.
Af mine 10 scouts har 4 af dem fuldt kendskab til det land de bliver sendt og det er de 4 der kommer tilbage efter en dag. Det gør de 6 andre ikke.
Om det så er en bug eller ej ved jeg ikke, men skide-irriterende er det... ticked off

Det var en bug, for det er i hvert fald blevet rettet med den seneste patch..   Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Talentspejdere
« Svar #14: 02 Jan 2012, 10:52 »

Når jeg sender mine talentspejdere til lande i afrika, kommer de aldrig tilbage med rapporter om spillere, men bare om selve landsholdet, nogen der ved hvorfor? Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010