home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #(SLUT) Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: #(SLUT) Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)  (Læst 78872 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #DØD Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #105: 03 Feb 2013, 15:55 »

JUBII!

Ikke fordi bloggen dør og jeg ønsker dig ondt, men fordi du nu nok får købt FM13, og kommer så med en blog derfra Opstemt Har jeg set frem til LÆNGE!
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #DØD Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #106: 05 Feb 2013, 17:50 »

JUBII!

Ikke fordi bloggen dør og jeg ønsker dig ondt, men fordi du nu nok får købt FM13, og kommer så med en blog derfra Opstemt Har jeg set frem til LÆNGE!

He he, det er bare i orden  Wink

Jeg er blevet orienteret om, at jeg ikke skal købe FM13, da jeg snart har fødselsdag (22.02) af min bedre halvdel, så mon ikke, jeg kan se frem til spillet der  Wink

Hvilket hold skal jeg være? Et af de helt store, et fra mellemklassen eller et fra den nederste del af fødekæden?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: #DØD Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #107: 05 Feb 2013, 17:53 »

Håber du vender tilbage til samme stil som du startede på side 2 i denne blog så, det var en fornøjelse Wink

Og jeg synes klart du skal være et lortehold Tunge
Logged



Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #DØD Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #108: 05 Feb 2013, 18:00 »

He he, det er bare i orden  Wink

Jeg er blevet orienteret om, at jeg ikke skal købe FM13, da jeg snart har fødselsdag (22.02) af min bedre halvdel, så mon ikke, jeg kan se frem til spillet der  Wink

Hvilket hold skal jeg være? Et af de helt store, et fra mellemklassen eller et fra den nederste del af fødekæden?

Det som du føler bedst for! :-)
Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: #DØD Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #109: 05 Feb 2013, 19:53 »

Jeg vil gerne se dig i suppen..

Evt med BIF.. SÅ kan det sgu da være de endelig kan få lidt succes..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #DØD Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #110: 07 Feb 2013, 16:52 »

Håber du vender tilbage til samme stil som du startede på side 2 i denne blog så, det var en fornøjelse Wink

Og jeg synes klart du skal være et lortehold Tunge

Jeg vil gerne se dig i suppen..

Evt med BIF.. SÅ kan det sgu da være de endelig kan få lidt succes..

He he, det er da rart, at I begge er enige om, at jeg skal vælge BIF  crazy

Det som du føler bedst for! :-)

Er lidt i tvivl, men jeg har af en eller anden årsag sympati for Luton Town, så de er bestemt en mulighed, da jeg også gerne vil starte med et hold fra en af de lavere divisioner denne gang  Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #111: 30 Aug 2013, 20:21 »

Pr. 01.09.2014


FC Schalke 04 – Opstartsinfo 2014/15
- Info omkring transfers, Champions League mm.!


Sidste sæson endte som bekendt med et mesterskab til Schalke efter en af de mest vanvittige afslutninger i Bundesligaens historie.
Nu venter der en ny sæson med nye udfordringer for Michael Laudrup og hans tyske mesterhold. De skal for det første forsøge at genvinde mesterskabet, men samtidig skal de også forsøge at gøre det godt i Champions League turneringen, hvor de som mesterhold automatisk er garanteret en plads i gruppespillet.

På trods af disse udfordringer, har det denne gang været et ganske stille transfervindue for Michael Laudrup med få handler, men der er samtidig også tale om nogle virkelig fremragende tilføjelser til den i forvejen stærke Schalke trup.

Transfers

>>> Marc-André ter Stegen
>>> Lucas Andersen
>>> Zlatan Ibrahimovic

<<< Eric Mathoho
<<< McDonald Mariga
<<< Tim Hoogland
<<< Christoph Moritz
<<< Alexander Baumjohann
<<< Sebastian Moreno


Den danske manager har henover sommeren været på rov i sin tidligere klub Vitesse Arnhem, hvor han har hentet den tyske keeper Marc-André ter Stegen og den danske midtbanespiller Lucas Andersen. De to spillere kostede tilsammen 67.000.000 kr. og især signingen af ter Stegen må betegnes som lidt af et kup, da det for det første er en position, hvor Schalke har vist mangler siden Manuel Neuer skiftede til Bayern München og for det andet er det samtidig en af de mest lovende målmænd i Europa, som Laudrup har sikret sig til den nye sæson.
Den tredje og sidste signing i denne omgang er ikke ligefrem nogen Hr. hvem-som-helst. Der er tale om den svenske superstjerne Zlatan Ibrahimovic, som altså har valgt at fortsætte karrieren i tysk fodbold efter hans kontraktudløb med de italienske giganter AC Milan.

Der er også blevet sagt farvel til flere spillere heriblandt Eric Mathoho, der er skiftet til PSV, McDonald Mariga, der fortsætter karrieren i Lille og Alexander Baumjohann, der prøver lykken i HSV. Disse spillere var alle marginalspillere i deres tid hos Schalke 04, så tabet af disse spillere kommer ikke til at ødelægge de planer, som Michael Laudrup har for den nye sæson.

En af de helt store mål for Schalke i denne sæson, udover at genvinde mesterskabet, er at gøre en god figur i Champions League, men det ligner en usædvanlig svær opgave, når man ser nærmere på de mandskaber, som Schalke blev trukket sammen med ved den storstilede lodtrækning i Nyon, Schweiz.
Real Madrid kom op af skålen fra første seedningslag, AC Milan var holdet fra anden seedningslag og fra fjerde seedningslag blev modstanderen Brøndby IF fra Danmark. Det ligner umiddelbart en tredjeplads til Schalke og dermed Europa League efter jul, men det skal blive spændende at se, hvad Die Königsblauen kan stille op i Champions League.

Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #112: 31 Aug 2013, 03:19 »

Respekt for at opdatere efter så lang tid! Fin update Thumbs Up

Og lækre indkøb. Fedt med Zlatan. Opstemt
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #113: 01 Sep 2013, 17:33 »

Respekt for at opdatere efter så lang tid! Fin update Thumbs Up

Og lækre indkøb. Fedt med Zlatan. Opstemt

Mange tak, Risom  Wink

Jeg må tilstå, at jeg er gået helt død i FM13. For mig er det nok det ringeste spil ever i FM-serien!

Jeg besluttede mig derfor at give dette save en ny chance og det har jeg ikke fortrudt Wink

Opdateringerne bliver dog kun halvårs opdateringer, så de bliver nok lidt længere end normal, hvilket jeg håber, er i orden med jer læsere  Wink 
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #32 Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #114: 01 Sep 2013, 17:42 »

Well updates er updates Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33 Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #115: 07 Sep 2013, 16:08 »

Pr. 31.12.2014


FC Schalke 04 – Godt begyndt, er halvt fuldendt
- De tyske mestre holder niveauet!




Leverkusen (U) 4-0
Kaiserslautern (H) 2-2
Hertha BSC (U) 2-0
FC Bayern (H) 1-0

Mainz 05 (U) 1-2
Frankfurt (H) 4-2
Hannover (U) 2-3
Stuttgart (H) 3-0
Dortmund (U) 0-1
1. FC Köln (H) 6-0
Freiburg (U) 0-1
Karlsruhe (H) 1-0
Werder Bremen (U) 4-2

Hoffenheim (H) 1-1
Wolfsburg (U) 3-1
Nürnberg (H) 3-0
HSV (U) 1-0


Stillingen

1. Bundesliga

De forsvarende tyske mestre fra Schalke tog hul på titelforsvaret på imponerende vis. Takket være en fantastisk præstation af nytilkomne Zlatan Ibrahimovic besejrede de kongeblå en af deres nærmeste rivaler i kampen om mesterskabet, Bayer Leverkusen med 4-0 i premieren.
Det flotte spil fortsatte og i fjerde spillerunde besejrede man den helt store rival fra München med 1-0 hjemme på Veltins-Arena og efter fire kampe var man stadig ubesejret og lå side om side i tabellen med Borussia Dortmund.

Desværre stoppede det prangende spil og de gode resultater efter Bayern kampen og især på udebane gik det helt galt for Schalke efterfølgende. Det blev til nederlag i de efterfølgende fireudekampe og især nederlaget mod ærkerivalerne fra Dortmund var hård ved Schalke og i særdeleshed deres supportere.

Anderledes godt er det gået på hjemmebanen VELTINS-Arena, som efterhånden er blevet lidt af en fæstning. Således har de kongeblå endnu ikke tabt på hjemmebane endnu i dette års Bundesliga og takket være denne gode stime og et par sejre i de seneste udekampe, er det faktisk Schalke 04, der topper ligaen halvvejs inde i sæsonen. Dermed kan Laudrups tropper kalder sig ”Herbstmeister” og pludselig virker et titelforsvar ikke så urealistisk.




Champions League

Real Madrid (H) 0-1       

AC Milan (U) 1-3


Brøndby IF (H) 4-2

Brøndby IF (U) 3-0


Real Madrid (U) 2-3

AC Milan (H) 1-2


Stillingen

Succesen fra Bundesligaen kunne desværre ikke overføres til Champions League, hvor Schalke var oppe imod to af de største klubber i Europa i form af Real Madrid og AC Milan.
Kampene mod Real Madrid var det store svendestykke for Laudrup og hans mandskab, men de spanske giganter var overlegne i alle spillets facetter. Resultaterne bød på to hæderlige nederlag, men ser man nærmere på ed to kampe, så dominerede Madrid klubben begge kampe fra start til slut og det kunne nemt være blevet til nogle større nederlag.

Hvis Schalke ville videre fra gruppespillet, så stod det klart, at de for det første skulle vinde deres hjemmekampe og hvis dette ikke lykkedes, stod og faldt den videre deltagelse med kampene mod AC Milan. Desværre for Schalke blev det også til to nederlag mod italienere og især udekampen står tilbage, som en af de dårligste præstationer indtil videre i denne sæson. Hjemmekampen var anderledes jævnbyrdig og havde marginalerne været på Schalkes side, så havde de også vundet denne kamp.

Det stod hurtigt klart, at Schalke skulle vinde sine to kampe mod gruppens svageste mandskab, danske Brøndby IF, hvis de ville spille europæisk fodbold i det nye år og her viste de tyske mestre klassen.
To stensikre sejre blev det til og dermed sikrede Schalke sig trods alt videre deltagelse i Europa League, men igen manglede de i den grad lodtrækningsheldet, da der blev trukket lod til 1. knockout runde.
Her blev det nemlig klart, at Schalke skal møde den italienske storklub Juventus og på papiret kunne de næsten ikke få en værre modstander. Der skal to pragtpræstationer til, hvis Schalke skal videre i Europa League.

Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #34 Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« Svar #116: 22 Sep 2013, 13:41 »

Pr. 31.12.2014


FC Schalke 04 – Transfervinduet og pokalturneringen
- Trange tider i Schalke – Ingen transferrekorder i Gelsenkirchen!





Programmet


1R Unterhaching (H) 2-0


2R Erzgebirge Aue (U) 2-0


3R Hamburger SV (U) 6-5 ef. str.


QF Werder Bremen (U) 2-1 ef. fs


SF Hertha BSC (H) 2-0



Pokalturneringen

I Bundesligaen ser det som tidligere nævnt ganske godt ud for Schalke 04, som ved årsskiftet fører den hjemlige liga. Udover ligaen og Champions League har de kongeblå også været i aktion i den tyske pokalturnering og her er også gået rigtig godt for de forsvarende tyske mestre.

I de første runder, mødte man de sædvanlige andenrangs mandskaber og det blev til to solide sejre over Unterhaching i første runde og Aue i anden runde. Efter de første to kampe mod lidt svagere modstandere, blev det pludselig alvor for Schalke. I tredje runde ventede en af rivalerne fra Bundesligaen i form af HSV og det blev til en utrolig tæt kamp, som skulle frem til straffesparkskonkur rence, før der blev fundet en vinder. Her var det Schalke, der havde de bedste nerver og dermed kunne de indløse billetten til kvartfinalen.

I kvartfinalen ventede der endnu en udekamp. Denne gang var det Werder Bremen, der skulle besøges og det blev også til en ekstrem tæt affære. Der skulle gå en time, før det blev scoret og det var hjemmeholdet, der bragte sig foran ved Marko Marin. Med et kvarter igen udlignede Jefferson Farfan og 1-1 endte også med at være resultatet efter de 90 ordinære minutter. Måltyven Klaas-Jan  Huntelaar skulle kun bruge et par minutter af den forlængede spilletid til at bringe Schalke foran og på trods af et voldsomt pres fra Werder mandskabet i de sidste minutter, holdte Laudrups mandskab stand og kvalificerede sig dermed til semifinalen.

Efter tre udekampe på stribe i turneringen, blev det endelig til en hjemmekamp for Schalke i semifinalen, hvor modstanderen var Hertha BSC, der på papiret lignede et svagere hold end både HSV og Werder Bremen.
Det viste de sig også at være og Schalke mandskabet satte sig fuldstændig på kampen fra første fløjt og det skulle vise sig at blive en rigtig lang dag for spillerne fra hovedstadsklubben. Det var især pga. den svenske superstjerne Zlatan Ibrahimovic, der viste sig fra sin allerbedste side i dette opgør. Det blev til to scoringer af svenskeren, hvilket betød, at han blev matchvinder og helt fortjent kåret som banens bedste spiller.

Dermed er Schalke 04 klar til finalen på Olympiastadion i Berlin, hvor modstanderen bliver holdet fra bilbyen Wolfsburg.




Transfers


Ind

<<<<<<< Cazuza

<<<<<<< Tom Sandwina

<<<<<<< Mohamed Farag

<<<<<<< Johannes Geis             



Ud

>>>>>>> Ralf Fährmann

>>>>>>> Jan Moravek

Det er muligt, at Schalke er de forsvarende mestre og dermed har været en tur i Champions League i år, hvor pengene er store, men der var stadig ingen penge til rådighed for Michael Laudrup i januars transfervindue.

Mange mener, at det er ankomsten af Zlatan Ibrahimovic, der har gjort, at Schalke er hårdt ramt på pengepungen og et eller andet er der i hvert fald galt hos de tyske mestre, for på trods af at man solgte den offensive midtbanemand Jan Moravek for 25.000.000 kr., var der stadig ingen penge til forstærkninger.
De manglende penge betød, at Laudrup måtte ud og kigge på det frie marked og her lykkedes det faktisk for danskeren at finde nogle emner, som han kunne bruge. Danskeren fandt ikke mindre end fire spillere, som han fandt interessant. og alle fire endte med at skrive kontrakt med Schalke 04.

Den første spiller, der blev sikret, var den 20-årige brasilianer Cazuza, som både kan spille på den offensive midtbaneplads og på højrekanten. Den næste spiller, der blev hentet ind, var den kun 19-årige amerikanske angriber Tom Sandwina. Han er en fuldblodsangriber og på sigt kan han meget vel være manden, der skal afløse den aldrende Klaas-Jan Huntelaar i Schalke angrebet. På nuværende tidspunkt kommer han efter alt at dømme i lære hos hollænderen og det bliver spændende at se, om han kan udløse det enorme potentiale, som han har.
Efter de to forstærkninger til offensiven, blev det tid til at styrke bredden i de bagerste geledder. Først blev der skrevet kontrakt med den egyptiske venstre back, Mohamed Farag. Den 20-årige forsvarsspiller kan måske ende med at få en del spilletid, da førstevalget på venstreback pladsen, Christian Fuchs er blevet alvorligt skadet, mens japanske Uschida er raget uklar med den danske manager. Uanset hvad, så har den unge egypter uden tvivl de rette egenskaber til at blive en ganske habil venstre back for Schalke i fremtiden.
Den sidste mand i kvartetten af nye spillere, er den unge tyske højreback Johannes Geis, som er blevet hentet i 2. Bundesliga klubben Greuther Fürth. Han var ikke helt gratis, men det var meget tæt på, da Schalke kun skulle slippe 2.000.000 kr. for den 21-årige forsvarsspiller.

De manglende midler i Schalke eller i hvert fald villigheden fra bestyrelsen til at spendere nogle af de optjente penge, har sat gang i rygtemøllen. Der er flere medier, der melder om, at Michael Laudrup allerede nu, se sig om efter en ny klub efter sommerferien, hvor især AC Milan og spanske Valencia nævnes som de mest seriøse bejlere til den danske succes manager.



Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010