home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 210 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #(SLUT) Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: #(SLUT) Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)  (Læst 78824 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
#(SLUT) Die Königsblauen (Tidligere FC Hollywood)
« : 13 Nov 2011, 15:31 »


FC Hollywood aan de Rijn!
- En blog om Vitesse Arnhem


Siden FM12 udkom, har jeg haft svært ved at holde motivationen i mine spil. Jeg har forsøgt mig med alverdens forskellige ligaer og hold, men der er ikke rigtig noget save, der for alvor har haft fanget min interesse.

Helt tilfældigt læste jeg en dag et indlæg på FMFreaks omkring Vitesse Arnhem, hvilket fangede min interesse. Jeg satte mig det samme mål, som den georgiske pengemand Merab Zhordania har sat og det er, at Vitesse skal være hollandske mestre i løbet af de næste tre sæsoner.
Det næste jeg skulle finde, var den person, der skulle fører den hollandske klub til storhed og her er valget faldet på den danske legende Michael Laudrup. Han er uden job og han har tidligere spillet i Holland, hvilket gjorde ham til den oplagte kandidat i mine øjne.

Som sagt, har han altså tre år til at sikre Vitesse mesterskabet. Skulle dette glippe, forlænges hans kontrakt med Vitesse ikke og han skal altså finde en ny klub, hvor der også vil blive sat et overordnet mål, der skal opnås over en treårig periode og sådan har jeg tænkt mig at fortsætte i forhåbentlig rigtig mange sæsoner.

Der er ikke meget andet at sige, end at jeg håber, I har tid og lyst til at følge med i Laudrups kamp om at få væltet Ajax, PSV og hvem der nu ellers kommer i vejen af tronen i hollandsk fodbold.



« Seneste Redigering: 03 Okt 2013, 10:58 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #1: 13 Nov 2011, 15:32 »

Info om spillet


Lande og ligaer
Belgien ()
Danmark ()
England ()
Frankrig ()
Tyskland ()
Grækenland ()
Italien ()
Holland ()
Portugal ()
Rusland ()
Skotland ()
Spanien ()
Ukraine ()
Argentina ()
Brasilien ()
« Seneste Redigering: 18 Nov 2011, 18:07 af Metsu1 » Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #2: 13 Nov 2011, 15:41 »

Kigger med her, ser godt ud! Spændende klub valg!!
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #1 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #3: 13 Nov 2011, 15:45 »

Spændende, spændende.. Jeg følger i hvert fald med. Dog vil jeg anbefale dig at finde en anden skrifttype, for den du har valgt, er forstyrrende at se på.

Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: #1 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #4: 13 Nov 2011, 15:50 »

Interessant, og ikke en klub man ser alt for mange blogs med. Jeg må dog erklære mig enig med Guldbrand omkring skrifttypen Wink
Logged



PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #5: 13 Nov 2011, 15:59 »

Interessant, og ikke en klub man ser alt for mange blogs med. Jeg må dog erklære mig enig med Guldbrand omkring skrifttypen Wink


Og jeg er uenig Wink synes den ser nice ud ... Opstemt
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #6: 13 Nov 2011, 16:03 »

Tak for svarene  Smiley

Mht. skrifttypen tror jeg nu nok, jeg holder fast i denne, men det kan være, jeg laver et lille forsøg i den næste update, så må vi se, om der er flere, der kan li' den  Peace

Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #7: 14 Nov 2011, 19:40 »


FC Hollywood aan de Rijn!
- Michael Laudrup hentet ind som mirakelmager


Den hollandske klub Vitesse Arnhem oplever i disse dage lidt af en revolution på personalesiden.
Først blev det offentliggjort, at den spanske manager Albert Ferrer var blevet erstattet af hans tidligere holdkammerat i FC Barcelona, Michael Laudrup, som følge af en række dårlige resultater, samt en uacceptabel placering i ligaen i den forgangne sæson.

Den danske legende havde ikke været i trænersædet i mange dage, før han offentliggjorde en stribe nye trænere og talentspejdere i den hollandske klub. Michael Laudrup havde forinden fået at vide af den georgiske formand Merab Jordania, at han havde frie hænder til at hente det personale, han skulle bruge til at hjælpe ham i kampen om, at få Vitesse med i toppen af hollandsk fodbold.


Umiddelbart er det ikke lykkedes for den nye manager at tiltrække de helt store trænerkapaciteter til at hjælpe sig i dagligdagen, men det ser ud som om, at han har fundet en god blanding af trænere, der mere eller mindre kan dække de behov, der er til træningen i en professionel fodboldklub.

Af de førsteholdstrænere, der var i klubben, da han overtog roret, er der kun tre, der har overlevet prikkerunden. Disse tre er den assisterende træner Stanley Menzo, hvilket altså betyder, at det ikke bliver til det sædvanlige samarbejde mellem Faxe og Laudrup. udover assistenttræneren har målmandstræneren, den tidligere Manchester United reserve Raimond Van Der Gouw også fået lov til at fortsætte i klubben, samt førsteholdstræneren Albert Capellas, der dog ligner en færdig mand i klubben, når hans kontrakt udløber til sommer.

På talentspejdersiden er der også i den grad hentet forstærkninger ind, så den danske manager nu råder over talentspejdere, der kan dække det meste af Europa samt Sydamerika. Der er rygter fremme om, at Laudrup har sendt hele sit kavaleri af talentspejdere af sted til nationer som Danmark, Tyskland, Brasilien, Argentina og Spanien for at finde unge talenter, mens et af de nye ansigter Stan Valckx er blevet bedt om at se nærmere på spillerne i hollandsk fodbold.

Det ligner altså den helt store satsning fra Vitesses side i denne sæson, hvor trænerstaben og resten af personalet i hvert fald er fundet. Nu skal det blive spændende at se, hvem og hvor mange nye spillere, der kommer til klubben, inden transfervinduet lukket pr. 31.08.2011.


Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #8: 16 Nov 2011, 21:09 »


FC Hollywood aan de Rijn!
- Vanvittigt transfervindue af Michael Laudrup


Det var forventet, at der ville blive hentet nye spillere til Vitesse efter udnævnelsen af Michael Laudrup som den nye manager, men der var vist ikke mange, der havde forventet den strøm af spillere, der er kommet til i løbet af sommerens transfervindue.

Der er blevet hentet ni nye spillere til klubben i dette transfervindue og eftersigende skulle der stadig være rigeligt med penge i formand Merab Zhordanias pengetank, så det er ikke utænkeligt, at der bliver oprustet endnu mere, når det næste transfervindue i januar åbner.


Indkøbene er en god blanding af unge spillere, der endnu mangler noget erfaring, inden de bliver fast inventar på Vitesse holdet og flere erfarne spillere, der kan gå ind på førsteholdet med det samme.
Geremi og Jan Vennegoor of Hesselink er nok de mest prominente navne blandt de spillere, der er kommet til klubben og samtidig to af de mest erfarne. Begge spillere er hentet på frie transfers og må betegnes som lidt af et røverkøb for den hollandske klub. Udover disse to har Laudrup også hentet den rutinerede centerforsvar Glenn Loovens hjem fra skotske Celtic, hvor han var blevet træt af tilværelsen.
Disse tre spillere får ikke alene en vigtig rolle på banen i den kommende sæson, mens også udenfor banen, hvor manager Michael Laudrup helt sikkert vil have dem til at hjælpe nogle af klubbens største talenter.

Kanterne er også blevet væsentligt forstærket, men her er det hovedsageligt spillere med et større udviklingspotential e, der er blevet hentet til klubben. Spillere, som Emil Larsen, Rilwan Hassan og Lucas Andersen har alle deres bedste år foran sig og det skal blive interessant at se, hvor meget spilletid disse spillere ender med at få i denne sæson.
En spiller, der derimod kan forvente en del spilletid, er den danske landsholdsspiller Simon Poulsen, som er udset til at udfylde rollen som venstre back, mens den transferfrie brasilianer Pinga efter alt at dømme vil komme til at husere længere fremme på venstrekanten. Den sidst ankomne spiller er sydafrikanske Tebogo Langerman, som også er en spiller, der kan agere både venstre back og venstre kant, men umiddelbart ligner han en back-up til Poulsen og Pinga.

På trods af de mange nye ansigter i klubben, er der kun en enkelt spiller, der har forladt Vitesse i denne omgang, selvom der eftersigende har været bud efter flere af talenterne i klubben. Spilleren, der har forladt klubben, er den 22-årige offensivspiller Genaro Snijders, der efter de mange nyindkøb var faldet langt tilbage i køen om en plads i Michael Laudrups startformation.

Den samlede pris for de nye spillere beløber sig til 33.000.000 kr., mens salget af Snijders giver 650.000 kr. til klubkassen, men med en pengemand ved roret i klubben, er der ingen grund til bekymringer for den danske manager. Det eneste, han skal bekymrer sig om nu er, at få de nye spillere integreret på holdet, så Vitesse kommer til at vinde fodboldkampe, sker det ikke, så er der til gengæld grund til bekymring for Michael Laudrup.


Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #9: 18 Nov 2011, 15:58 »


FC Hollywood aan de Rijn – August ’11
- God start af Vitesse!


Kampe

VVV Venlo (U)   4-3
1-0 Ken Leemans (14)
2-0 Uche Nwofor (28)
2-1 Raio Piiroja (45+1)
2-2 Ulises Dávila (62)
2-3 Wilfried (67)
2-4 Nick Hofs (75)
3-4 Ken Leemans (88)


FC Utrecht (H)   2-0
1-0 Wilfried (str 26)
2-0 Jan V. o. Hesselink (72)


FC Twente (U)   0-1

1-0 Luke de Jong (89)

PSV Eindhoven (H)  4-2
1-0 Wilfried (11)
1-1 Ola Toivonen (12)
1-2 Jermain Lens (14)
2-2 Wilfried (26)
3-2 Jan V. o. Hesselink (40)
4-2 Lucas Andersen (71)
Jeroen Drost, Vitesse (75)


Æresdivsionen
efter 4 kampe

Efter en række flotte præstationer i træningskampene, hvor det bl.a. blev til en flot 3-1 sejr over samarbejdsklubben Chelsea, var forventningerne naturligvis tårnhøje til Michael Laudrups tropper, da sæsonen endelig blev skudt i gang.

Debutkampen var på udebane mod VVV Venlo, men på trods af, at det på papiret lignede en forholdsvis nem opgave for Vitesse, fik de for alvor kamp til stregen. Faktum er, at Vitesse mandskabet nærmest blev spillet ud af Seacon Stadion, hvor de var bagud med 2-0 efter stadionuret havde rundet 45 minutter. Heldigvis for gæsterne fik Raio Piiroja headet reduceringen ind i første halvlegs tillægstid og efter en opsang af dimensioner fra manager Laudrups side i pausen fik Vitesse spillerne vendt opgøret i anden halvleg.
Tre scoringer på tretten minutter knækkede hjemmeholdet fra Venlo, der på trods af en sen reducering aldrig var i nærheden af at true et total dominerende Vitesse hold i de sidste 45 minutter.

Debuten var dermed godt overstået og de gode takter fortsatte i hjemmekampen mod FC Utrecht, der blev sendt hjem fra Gelredome med et 2-0 nederlag i bagagen. Med to sejre på stribe var selvtilliden stor hos de stribede fra Arnhem, men den selvtillid led et ordentligt knæk i den efterfølgende kamp mod sidste sæsons toere fra Twente. Resultatmæssigt lød nederlaget kun på 1-0, men det var et opgør, hvor det nemt kunne have gået helt galt for Vitesse, hvis defensiv blev udstillet af et godt spillende Twente mandskab. At den afgørende scoring først blev sat ind i det 89. minut gør kun ondt værre for Laudrups mandskab, men det havde grænset til tyveri, hvis de havde fået point med hjem til Arnhem.

Wilfried har været fremragende
med 4 mål i de første 4 kampe

En svær udekamp mod mesterskabsaspirant erne fra Twente, blev afløst af en svær hjemmekamp mod endnu en af mesterskabsaspirant erne fra PSV Eindhoven, men kampen startede fantastisk for hjemmeholdet, da Wilfried eksekverede en friløber til 1-0 og til en drømmestart for hjemmeholdet.
Der skulle dog kun gå tre minutter, så var drømmen blevet forvandlet til et mareridt takket være to scoringer fra gæsterne ved henholdsvis Ola Toivonen og Jermain Lens, men til trods for denne spand kold vand i hovedet, fortsatte hjemmeholdet ufortrødent deres jagt mod PSV målet og da pausefløjtet lød, var hjemmeholdet igen foran efter endnu en scoring fra Wilfried og en enkelt pind fra angrebskollegaen Jan Vennegoor of Hesselink.

Anden halvleg blev lige så underholdende som første, den eneste forskel var, at der ikke blev scoret det samme antal mål, selvom chancerne i den grad var der for begge mandskab. Efter et godt kvarter fra hjemmeholdets side, blev initiativet langsomt overgivet til gæsterne fra PSV, der pressede mere og mere på i jagten på en udligning, men det skulle ikke blive dem, der scorede det næste mål.
Med tyve minutter igen blev Vennegoor nemlig erstattet af det unge danske angrebstalent Lucas Andersen og han skulle ikke engang bruge to minutter på at komme i centrum af begivenhederne. Han erobrede selv bolden midt på banen, spillede Wilfried, der spillede en dyb bold retur til ham, han var pludselig alene igennem med målmand Isaksson, som han iskoldt udplacerede og kunne dermed fejrer sin første scoring for Vitesse og samtidig det faktum, at han netop havde gjort sig selv til den Vitesse yngste målscorer i Æresdivisionen nogensinde.

Mange ville mene, at kampen derefter var afgjort, men en hjerneblødning af venstre back Jeroen Drost bragte pludselig spændingen tilbage i opgøret. Helt unødvendigt kastede han sig med strakte ben ind i PSV’s Strootman ude ved hjørneflaget og indkasserede helt korrekt det røde kort. Spillestilen blev derefter forståeligt nok ultra defensiv fra hjemmeholdets side og det lykkedes dem da også at holde PSV spillerne fra yderligere chancer og de kunne dermed fejrer en vigtig sejr efter en underholdende kamp og en fremragende holdindsats.

De tre sejre i de første fire kampe betyder, at Vitesse er at finde på en 4. plads i Æresdivisionen på nuværende tidspunkt. Det bliver spændende at se. om holdet kan fortsætte de gode takter, så sæsonens mål om deltagelse i næste års Europa League kan indfries.


Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #10: 20 Nov 2011, 15:05 »


FC Hollywood aan de Rijn – September ’11
- De gode takter fortsætter hos Vitesse!


Liga-kampe

sc Heerenveen (U)   1-1
1-0 Arnold Kruiswijk (59)
1-1 Wilfried (69)


Excelsior (H)   3-1
1-0 Wilfried (18)
2-0 Rilwan Hassan (27)
3-0 Guram Kashia (35)
3-1 Simon Poulsen (sm 66)


FC Groningen (U)   2-0

0-1 Pinga (57)
0-2 Ulises Dávila (85)


NEC Nijmegen (H)  4-2
0-1 Nick van der Velden (7)
1-1 Wilfried (33)
2-1 Jan V. o. Hesselink (53)
Wilfried brænder straffe (58)
2-2 Kaimar Saag (61)
3-2 Jan V. o. Hesselink (86)
4-2 Rens van Eijden (sm 90+2)


Æresdivsionen
efter 8 kampe


Cup-kamp

WKE (U)   3-1
1-0 Wilfried (36)
2-0 Adnane Tighadouini (57)
3-0 Ulises Dávila (65)
3-1 Anton Jongsma (71)

Holdet fra Arnhem er kommet godt fra start i Æresdivionen, på trods af et meget svært kampprogram med kampe mod flere af de mandskaber, der forventes at blande sig i topstriden i denne sæson.

Efter kampe mod Twente og PSV stod Laudrups tropper over for sc Heerenveen, der ligesom Vitesse var kommet rigtig godt fra start. Kampen blev en yderst taktisk affære med ganske få åbne målchancer og det lignede faktisk et nederlag til de stribede fra Arnhem, da kampens bedste spiller Arnold Kruiswijk headede hjemmeholdet foran med en halv time igen. Heldigvis for gæsterne råder de over en af de bedste angribere i Æresdivisionen i øjeblikket i form af ivorianske Wilfried og med hans femte scoring i ligeså mange kampe, sørgede den lille hurtigløber for, at Vitesse kunne tage fra Abe Lenstra Stadion med et enkelt point i bagagen.

To gode resultater på stribe kunne ses på selvtilliden hos Vitesse mandskabet og det gik ud over Excelsior i den efterfølgende kamp, som løb ind i et 3-1 nederlag på Gelredomen. Tre kampe på stribe uden nederlag blev til fire, da den svære udekamp mod en af outsiderne i ligaen, FC Groningen lidt overraskende blev vundet med 2-0 efter en koncentreret indsats af Vitesse mandskabet.

Statussen som et af de stærkeste hold i Æresdivisionen i øjeblikket, blev bekræftet i sæsonens ottende kamp, hvor det hjemme blev til endnu en sejr, denne gang over ærkerivalerne fra NEC Nijmegen. Det lignede ellers ikke en sejr til hjemmeholdet med fem minutter igen på stadionuret, men et præcis indlæg fra Pinga, blev omsat til en scoring efter en klassisk Jan Vennegoor of Hesselink scoring på hovedstød. I overtiden slukkede udeholdets egen Rens van Eijden definitivt håbet for NEC, da han sendte bolden i eget net.

Med sejren ligger Vitesse højest overraskende på andenpladsen i Æresdivisionen og måske endnu mere overraskende er det efter Heerenveen, der altså topper ligaen efter de første otte kampe i sæsonen.

Pokalturneringen er også blevet skudt i gang og efter at have siddet over i 1. runde af konkurrencen, skulle Michael Laudrups tropper op mod det halvtidsprofessione lle hold WKE på hjemmebane og selvom der blev sparet flere profiler, så var der aldrig tvivl om udfaldet af opgøret, der endte med en stensikker 3-1 sejr til hjemmeholdet.

Der er lagt op til et af de mere underlige opgør i 3. runde af pokalturneringen, da lodtrækningen gør, at modstanderholdet til Vitesse er deres eget reserverhold, som blev klar til 3. runde efter en flot 6-0 sejr over FC Genemuiden. Snakken om aftalt spil er allerede startet og de forskellige bookmakere, har da også allerede meldt ud, at der ikke bliver mulighed for at tippe på kampen.


Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #11: 20 Nov 2011, 16:07 »

Spændende. Jeg følger skam..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #12: 22 Nov 2011, 21:20 »

Flot sæsonstart.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #13: 30 Nov 2011, 10:39 »

Spændende. Jeg følger skam..

Flot sæsonstart.. KIU Thumbs Up

Tak for det, I to  Thumbs Up

Jeg regner med en update i aften, der kommer til at omhandle oktober og hvis det går rigtig godt, får I også november med, men så skal alt også gå efter planen rent tidsmæssigt Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 FC Hollywood aan de Rijn
« Svar #14: 30 Nov 2011, 21:40 »


FC Hollywood aan de Rijn – September ’11
- Ude godt, men hjemme er bedst for Vitesse!


Liga-kampe

Roda JC (U)   1-1
0-1 Wilfried (28)
Rick Geenen, Roda JC (83)
1-1 Saharib Malki (89)


NAC Breda (H)   3-1
1-0 Glenn Loovens (19)
2-0 Jan V. o. Hesselink (38)
3-0 Rilwan Hassan (45+2)
3-1 Mike Zonneveld (str 62)


RKC Waalwijk (H)   3-1
1-0 Nick Hofs (15)
2-0 Wilfried (34)
2-1 Sander Duits (64)
3-1 Ulises Dávila (77)


ADO Den Haag (U)  1-1
1-0 Mike van Duinen (87)
1-1 Jan V. o. Hesselink (90+1)


Æresdivsionen
efter 12 kampe


Cup-kamp

Vitesse res. (U)   4-1
1-0 Tebogo Langerman (8)
2-0 Pinga (50)
3-0 Pinga (65)
4-0 Glenn Loovens (81)
4-1 Wimilio Vink (88)

Fire turneringskampe er der blevet spillet i oktober måned for Vitesse Arnhems vedkommende og endnu en gang, er de sluppet igennem en måned uden at indkassere et nederlag.

Kampprogrammet havde indtil videre været forholdsvis svært for Laudrups mandskab med flere vanskellige kampe mod nogle af forhåndsfavorittern e til mesterskabet, men i oktober måned skulle kampene være en anelse nemmere, i hvert fald på papiret. Det lignede da også en planmæssig sejr i udekampen mod Roda JC, men på trods af en mand i overtal og et generelt overtag i kampen, endte det alligevel med, at Vitesse satte point til i Roda efter en sen udligning af hjemmeholdet.
Heldigvis lod det ikke til, at selvtilliden havde taget skade af blunderen mod Roda, da både NAC Breda og RKC Waalwijk i de efterfølgende kampe blev sendt hjem fra GelreDome med et 1-3 nederlag i bagagen efter overbevisende spil i begge opgør fra de stribedes side.

Efter de to sejre ventede der igen en udekamp, denne gang mod ADO Den Haag. Opgøret bølgede frem og tilbage med flere fornuftige chancer til begge mandskaber og da hjemmeholdets Mike van Duinen endelig fik sat gang i målscoringen med blot tre minutter igen, var der nok ikke mange andre end Michael Laudrup, der troede på, at Vitesse ville få noget med hjem fra opgøret.
Taktikken blev i mellemtiden justeret i en ultra offensiv retning og meldingen var klar, bolden skulle ind i boksen for enhver pris, i håbet om, at man ville få bolden ind over stregen og det var netop det, der skete i dommerens tillægstid. Lejesvenden Davila forsøgte sig med et lob fra kanten af feltet og i klumpen af venner og fjender endte bolden med at ramme Jan Vennegoor of Hesselink og gå i nettet til slutresultatet 1-1.

Med det uafgjorte resultat er Vitesse altså stadig ubesejret, men det er vist ikke helt forkert at bruge det gamle ordsprog – Ude godt, men hjemme bedst for Vitesses bedrifter i Æresdivisionen i oktober måned.

Det kuriøse opgør mellem Vitesse og Vitesse reserverne i pokalturneringens 3. runde er også blevet afviklet og som forventet endte det med en sikker sejr til A-holdet på 4-1 efter en overbevisende kamp mod et prisgivet reservehold. Underlig nok var stemningen på GelreDome intet mindre end spøgelsesagtigt, da der ikke var mere end 14 tilskuere, der havde fundet vej til 3. rundekampen mellem de to Vitesse mandskaber.
I pokalturneringens 4. runde har lodtrækningen igen været god ved Vitesse, i det de igen har fået fordel af hjemmebanen og samtidig har trukket en modstander fra den næstbedste række i form af MVV Maastricht.




Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010