home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 927 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Transferforbud+ købsbeslutning af del ejet spiller!!! Jeg sidder fast?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Transferforbud+ købsbeslutning af del ejet spiller!!! Jeg sidder fast?  (Læst 1442 gange)
guldbøg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Transferforbud+ købsbeslutning af del ejet spiller!!! Jeg sidder fast?
« : 12 Nov 2011, 11:20 »

Hej,

Jeg spiller med Roma i begyndelsen af tredje sæson. Klubben er i overtagelsesforhand linger og der er derfor nedlagt transferforbud.
Nu skal jeg så samtidig tage en beslutning om at købe de sidste 50% af en af mine spillere. Jeg ønsker ikke spilleren men kan ikke byde eller afslå på nogen måde grundet transferforbudet.

Jeg sidder fast, spillet kan ikke fortsætte før jeg tager en beslutning, og jeg kan ikke tage en beslutning pga. transferforbudet.

Kan nogen hjælpe med denne absurde situation? ticked off
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Transferforbud+ købsbeslutning af del ejet spiller!!! Jeg sidder fast?
« Svar #1: 12 Nov 2011, 11:26 »

Hej,

Jeg spiller med Roma i begyndelsen af tredje sæson. Klubben er i overtagelsesforhand linger og der er derfor nedlagt transferforbud.
Nu skal jeg så samtidig tage en beslutning om at købe de sidste 50% af en af mine spillere. Jeg ønsker ikke spilleren men kan ikke byde eller afslå på nogen måde grundet transferforbudet.

Jeg sidder fast, spillet kan ikke fortsætte før jeg tager en beslutning, og jeg kan ikke tage en beslutning pga. transferforbudet.

Kan nogen hjælpe med denne absurde situation? ticked off

Hjælper det heller ikke at tage på ferie? Men jeg ved så ikke om der så bliver budt på spilleren eller ej?
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Transferforbud+ købsbeslutning af del ejet spiller!!! Jeg sidder fast?
« Svar #2: 12 Nov 2011, 11:26 »

Det var sgu da noget rod.

Ferie.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Transferforbud+ købsbeslutning af del ejet spiller!!! Jeg sidder fast?
« Svar #3: 12 Nov 2011, 13:37 »

Hej,

Jeg spiller med Roma i begyndelsen af tredje sæson. Klubben er i overtagelsesforhand linger og der er derfor nedlagt transferforbud.
Nu skal jeg så samtidig tage en beslutning om at købe de sidste 50% af en af mine spillere. Jeg ønsker ikke spilleren men kan ikke byde eller afslå på nogen måde grundet transferforbudet.

Jeg sidder fast, spillet kan ikke fortsætte før jeg tager en beslutning, og jeg kan ikke tage en beslutning pga. transferforbudet.

Kan nogen hjælpe med denne absurde situation? ticked off

Synes du skal lave en backup af dit savegame og så uploade det til SI's bugserver og rapportere det her: http://community.sigames.com/forumdisplay.php/242-Transfer-and-Contracts
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Transferforbud+ købsbeslutning af del ejet spiller!!! Jeg sidder fast?
« Svar #4: 12 Nov 2011, 13:58 »

Du kan selv fjerne forbuddet ved at downloade FMRTE og gå ind under økonomi og "fjerne" transfer embergo.

Hvorvidt det vil ødelægge dine nuværende chancer for at få en rigmand til klubben ved jeg dog ikke. Alternativt kan det være du har mulighed for at loade en backup som ligger nogle uger tilbage, før der er lukket for transfers?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

guldbøg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Transferforbud+ købsbeslutning af del ejet spiller!!! Jeg sidder fast?
« Svar #5: 12 Nov 2011, 19:18 »

Hej alle,

Mange tak for jeres hjælp med dette absurde problem:)

Det hjalp at holde en uges ferie, så det kan anbefales;)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010