home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM12
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 175 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM12  (Læst 319833 gange)
sebber1234
Gæst
 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #930: 02 Jan 2012, 23:45 »

Yo Yo...

Tilføjelser til Blackburn efter 1. sæson, hvor jeg bliver nr. 7 og skal spille europæisk i sæson 2.

Budget max 10 mill.

Alle positioner er relevante, men de skal på kort sigt kunne blive en profil på holdet i PL..

Thanks..
Er Luca Toni ikke fri transfer efter første sæson sammen med Amauri? Smiley
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #931: 02 Jan 2012, 23:46 »

Yo Yo...

Tilføjelser til Blackburn efter 1. sæson, hvor jeg bliver nr. 7 og skal spille europæisk i sæson 2.

Budget max 10 mill.

Alle positioner er relevante, men de skal på kort sigt kunne blive en profil på holdet i PL..

Thanks..
Marc Muniesa på fri transfer?
Eller kan du måske kigge på John Fleck Smiley
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #932: 03 Jan 2012, 02:55 »

Kunne godt bruge en venstre sides forsvarsspiller med fremtidsudsigter til mit Brøndby Hold. er i første sæson og har 6 millioner til rådighed, planen er at vedkommende skal rotere med Stenderup i første sæson - samt spille fast den første måned hvor Goodson er ude. Har som en stor klovn kun aktiveret den Danske liga så der er ikke adgang til normalt gode spillere som Shaun hutchinson.

Eventuelt et dansk talent som kan komme op og snuse til landsholdskvalitet ville være godt, skal dog være en "stor" (høj) spiller med gode evner inden for hovedstød, tackling og markering samt ikke alt for langsom. Min plan er at spille Goodson god sæsonen ud og så se om han ikke kan trække 10-15 millioner næste sommer hvor jeg regner med også at sige farvel til spillere som Frederiksen og  Krohn Dehli samt eventuelt Thygesen, Harewood (min nye angriber) og Rommedahl - hvis udlandsinteressen er der for disse spillere, da jeg vil satse på unge spillere og på at få løn niveauet betragteligt ned.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #933: 03 Jan 2012, 03:30 »

Kunne godt bruge en venstre sides forsvarsspiller med fremtidsudsigter til mit Brøndby Hold. er i første sæson og har 6 millioner til rådighed, planen er at vedkommende skal rotere med Stenderup i første sæson - samt spille fast den første måned hvor Goodson er ude. Har som en stor klovn kun aktiveret den Danske liga så der er ikke adgang til normalt gode spillere som Shaun hutchinson.

Eventuelt et dansk talent som kan komme op og snuse til landsholdskvalitet ville være godt, skal dog være en "stor" (høj) spiller med gode evner inden for hovedstød, tackling og markering samt ikke alt for langsom. Min plan er at spille Goodson god sæsonen ud og så se om han ikke kan trække 10-15 millioner næste sommer hvor jeg regner med også at sige farvel til spillere som Frederiksen og  Krohn Dehli samt eventuelt Thygesen, Harewood (min nye angriber) og Rommedahl - hvis udlandsinteressen er der for disse spillere, da jeg vil satse på unge spillere og på at få løn niveauet betragteligt ned.


Morten Koch og Erik Sviatchenko fra FCM bliver begge gode, ellers kig på Bjelland til efter sæsonen der kan han fås  på fri, (skal ikke kunne sige om den også gør det i den nye patch
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #934: 03 Jan 2012, 04:06 »

Syntes ofte problemet med bjelland er, at når jeg scouter ham bliver andre interesserede - og hvis jeg ikke gør det så glemmer jeg ham inden han ryger på fri til Holland. Han er dog den ultimative fangst til den venstre central forsvarsposition. Sviatchenko er bare ude de første 7-8 måneder, og Koch er skadet frem til midten af August, så selv hvis jeg skal hente ham vil jeg være i akutte problemer hvis jeg får en skade, da forsvaret pt. hedder Dumic og Stenderup.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #935: 03 Jan 2012, 16:05 »

Jeg sidder og kigger efter en boldvindende midtbane spiller til mit Aston Villa hold, er der nogle af jer, der har et strålende til, hvem jeg skal købe? Thumbs Up

Det skal ikke være den dyreste, da mit budget ikke er det største. Bare fyr en masse navne af! 
Logged

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #936: 03 Jan 2012, 16:06 »

Hej.
ved i hvorfor en talentspejder ikke kan hente en rapport
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #937: 03 Jan 2012, 16:08 »

Jeg sidder og kigger efter en boldvindende midtbane spiller til mit Aston Villa hold, er der nogle af jer, der har et strålende til, hvem jeg skal købe? Thumbs Up

Det skal ikke være den dyreste, da mit budget ikke er det største. Bare fyr en masse navne af! 

Første sæson???

Kara fra Tromsø er bomben.
Ellers så hold øje med italienske midtbanespillere, bare lav kriterier efter en i søgningen der, så skal du nok finde mange gode spillere. Men først om fremmest skynd dig at hent Kara. han er billig og virkelig en spiller med stor potentiale. Gør du ham til fast mand i første sæson, og spiller med ham fortsat sådan - så kan du godt forvente en klassespiller om nogen år.

Ellers er der Emmanuel Frimpong fra Arsenal. Han bliver en af de bedste defensive midtbane spillere imo, hvis du giver ham kampe. Han er så stærk og klog, når man måske kommer to sæsoner frem og har givet ham tid og ro.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #938: 03 Jan 2012, 16:09 »

Jeg sidder og kigger efter en boldvindende midtbane spiller til mit Aston Villa hold, er der nogle af jer, der har et strålende til, hvem jeg skal købe? Thumbs Up

Det skal ikke være den dyreste, da mit budget ikke er det største. Bare fyr en masse navne af! 

M'vila, Darron Gibson måske? eller Kara?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #939: 03 Jan 2012, 16:31 »

Huh??

Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #940: 03 Jan 2012, 16:47 »

Vikt1115: Enten fordi du allerede har sendt en spejder ud efter spilleren, eller fordi han spiller i et land/på et kontinent din klub ikke tillader dig at spejde, i de lavere rækker vil du sjældent få lov til at scoute langt ud over dine egne landegrænser.

Hvis du til gengæld kun har 1 spejder, kan problemet være du har sat for mange spillere til at blive scoutet og så går der nogle uger før du får en rapport hvis det er at du har sat mange rapporter i kø.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #941: 03 Jan 2012, 17:11 »

Jeg er i anden sæson Thumbs Up
Glemte jeg lige at sige..
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #942: 03 Jan 2012, 17:23 »

Jeg fik Darron Gibson på fri!
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #943: 04 Jan 2012, 12:08 »

Hold: West Ham
Sæson: Starten af 3.
Pris: Underordnet.
Position: Venstre back.
Alder: Gerne 26 eller derunder - unge talenter er også velkomne.

Må desuden også gerne have lidt offensive evner, men det er ikke et krav Smiley
(Cissokho har City købt, så ham kan jeg sådan lige få)
« Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 12:14 af TimE » Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #944: 04 Jan 2012, 12:39 »

Lucas Digne Smiley
Logged


Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 175 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010