home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 649 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM12
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 175 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM12  (Læst 335126 gange)
Brando
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #135: 31 Okt 2011, 11:26 »

Klub: Juventus
Sæson: 1. sæson, Januar
Position: Central Forsvar
Alder: 18-30
Pris: Max 100 mio.

Nogen forslag?
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #136: 31 Okt 2011, 13:40 »

En targetman til Napoli for maks. 72,5 mio. - han skal være backup for Cavani, men stadig en rigtig god spiller, sådan man ikke kan mærke det helt vildt at Cavani er ude.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #137: 31 Okt 2011, 13:49 »

En targetman til Napoli for maks. 72,5 mio. - han skal være backup for Cavani, men stadig en rigtig god spiller, sådan man ikke kan mærke det helt vildt at Cavani er ude.

Jeg bruger Cavani som Targetman med dybe stikninger, der har jeg Paloschi som backup, fik ham på fri sommeren 2012. Men kommer an på hvordan du spiller, har spillet 1½ sæson, og vandt første, og fører halvvejs i anden.

PS. Men Cavani er i en klasse for sig selv, så det er svært ikke at bemærke når han er på bænken.
« Seneste Redigering: 31 Okt 2011, 13:51 af TripleX9 » Logged


NiklasV
Gæst
 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #138: 31 Okt 2011, 13:55 »

Shinji Kagawas kontrakt udløber om 1 år, han vil ikke forlænge pt. skal jeg satse på at han vil forlænge til vinter, sådan så ingen klubber kan få ham på fri transfer.

Eller skal jeg sælge ham nu, og få et så stort udbytte jeg kan og erstatte ham med Christian Eriksen?
Logged

Hoejtved
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #139: 31 Okt 2011, 14:08 »

Klub: Ajax Amsterdam
Sæson: 1. sæson, Januar
Position: Målmand
Alder: 18-24
Pris: Max 40 mio

- skal gerne kunne gå direkte ind som målmand og erstatte Vermeer :-)
Logged

Vendsyssel FF
Odense Boldklub
BVB 09

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #140: 31 Okt 2011, 14:15 »

Jeg bruger Cavani som Targetman med dybe stikninger, der har jeg Paloschi som backup, fik ham på fri sommeren 2012. Men kommer an på hvordan du spiller, har spillet 1½ sæson, og vandt første, og fører halvvejs i anden.

PS. Men Cavani er i en klasse for sig selv, så det er svært ikke at bemærke når han er på bænken.
Selvfølgelig, men har ikke rigtigt fundet mit spilsystem 100 % endnu, men en targetman der får bolden op i fødderne. Og ja, selvfølgelig vil man bemærke forskellen, mente bare at jeg også gerne ville have en dygtig. Men kan ikke vente til sommeren 2012 på Paloschi, så kan være jeg skal købe ham fri.. Andre forslag ellers? :-)

EDIT: Jeg har nu 92 mio. til rådighed.

« Seneste Redigering: 31 Okt 2011, 14:17 af jokke » Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #141: 31 Okt 2011, 14:18 »

Klub: Ajax Amsterdam
Sæson: 1. sæson, Januar
Position: Målmand
Alder: 18-24
Pris: Max 40 mio

- skal gerne kunne gå direkte ind som målmand og erstatte Vermeer :-)
Tjek ter Stegen fra Gladbach, er dog i tvivl med prisen Wink
Logged

osram
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #142: 31 Okt 2011, 14:48 »

Klub: Arsenal
Sæson: 1. Sæson
Position: DM/CM
Hvem skal jeg vælge af Lars Bender (leverkusen, 35 mill.) og Svend Bender (Dortmund, 70 mill)? Lars er halv pris i forhold til Svend og mine scouts spår dem til samme potentiale. De skal være backup for Song som jeg benytter på CM med defensive pligter. Jeg er en "sucker" til en god handel!
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #143: 31 Okt 2011, 14:51 »

Klub: Arsenal
Sæson: 1. Sæson
Position: DM/CM
Hvem skal jeg vælge af Lars Bender (leverkusen, 35 mill.) og Svend Bender (Dortmund, 70 mill)? Lars er halv pris i forhold til Svend og mine scouts spår dem til samme potentiale. De skal være backup for Song som jeg benytter på CM med defensive pligter. Jeg er en "sucker" til en god handel!
Vil klart anbefale dig til at købe en Sven Bender! Lars Bender, besidder ikke de samme defensive attributes som Sven Bender gør Smiley Sven: 18 i Markering og 18 i Tackling Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #144: 31 Okt 2011, 14:54 »

Selvfølgelig, men har ikke rigtigt fundet mit spilsystem 100 % endnu, men en targetman der får bolden op i fødderne. Og ja, selvfølgelig vil man bemærke forskellen, mente bare at jeg også gerne ville have en dygtig. Men kan ikke vente til sommeren 2012 på Paloschi, så kan være jeg skal købe ham fri.. Andre forslag ellers? :-)

EDIT: Jeg har nu 92 mio. til rådighed.


Jeg Brugte selv den lejede Pandev en overgang, men ellers ville jeg prøve Artem Milevskyi eller Gignac ( så han blev sat til salg hurtigt i første sæson, så skulle være muligt. Milevskyi's stats er ikke super, men super stabil, og bliver også
rost på andre sites Smiley...

Mangler en super højre inside winger, så støder du på en, så sig lige til Wink
Logged


jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #145: 31 Okt 2011, 16:15 »

Jeg Brugte selv den lejede Pandev en overgang, men ellers ville jeg prøve Artem Milevskyi eller Gignac ( så han blev sat til salg hurtigt i første sæson, så skulle være muligt. Milevskyi's stats er ikke super, men super stabil, og bliver også
rost på andre sites Smiley...

Mangler en super højre inside winger, så støder du på en, så sig lige til Wink
En super inside højre wing? Hm, hos mig bruger jeg Lavezzi præcis sådan, og han gør det altså super. 1 mål og 2 assist mod Inter, vandt forresten 4-0. Men hvis at jeg støder på andre, så siger jeg til Smiley
Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #146: 31 Okt 2011, 16:20 »

Jeg mangler rigtig meget en god højrekant til MAKS 20 mio kr. til mit everton hold..
alder er fuldstændig irrellevant..
Logged

... U ain't got a minute.

MadsKvik.
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #147: 31 Okt 2011, 16:24 »

Klub: AaB
Sæson: Lige startet
Position: Angriber.. Afløser for Helenius.. mangler en partner til Soukouna
Alder: Ligemeget
Pris: Har ca. 5 mio
Logged

MadsKvik.
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #148: 31 Okt 2011, 16:32 »

Jeg mangler rigtig meget en god højrekant til MAKS 20 mio kr. til mit everton hold..
alder er fuldstændig irrellevant..

Huseklepp? Pennant? Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #149: 31 Okt 2011, 16:33 »

En super inside højre wing? Hm, hos mig bruger jeg Lavezzi præcis sådan, og han gør det altså super. 1 mål og 2 assist mod Inter, vandt forresten 4-0. Men hvis at jeg støder på andre, så siger jeg til Smiley

Ja, er rigtigt... han er god der.,.. cavani er endnu bedre på den plads, MEN vil nødigt undvære nogen af dem i angrebet. da de 2 er min primære duo..... Har en ung belgier og en aldrende Italiener(Christian Maggio)  på pladsen pt, det går, men er ikke optimalt  Smiley
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 175 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010