home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1194 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 143915 gange)
Yessir
Manager

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1095: 25 Dec 2011, 17:50 »

jeg har selv en HTC Sensation XE med beats by dr. dre og er bestemt tilfreds med den, lyder er helt klart noget af det bedste man kan få på markedet lige nu.

Samme her, og lydkvaliteten er sublim!
Jeg er også vild med størrelsen (stor) og den fungerer fint som penisforlænger...

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #1096: 25 Dec 2011, 18:31 »

Samme her, og lydkvaliteten er sublim!
Jeg er også vild med størrelsen (stor) og den fungerer fint som penisforlænger...

Penisforlænger?  Shockeret

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Yessir
Manager

« Svar #1097: 25 Dec 2011, 18:34 »

Penisforlænger?  Shockeret
/potensforlænger, same shit.  Wink

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #1098: 25 Dec 2011, 18:37 »

www.mobildebat.dk anyone? Tror man kan få bedre svar der.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Legenden
Manager

« Svar #1099: 25 Dec 2011, 18:57 »

Er dét dit argument? Du har hørt meget godt om den? Ikke andet? Jamen så.

Jeg har selv en iPhone 4, og jeg er yderst tilfreds med den. Den kan sådan set alt. Den afspiller musik fint, tager fine billeder, man kan gå på nettet, facebook, finde vej/whatever.
Om den er bedre end en Samsung Galaxy S II skal jeg ikke kunne sige, men Galaxy S II kan også de ting, men min ven der har den klager over, at man ikke kan skrive på den med en hånd, fordi den simpelthen er for stor.

Hvis man virkelig vil have dén bedste, så skal man nok ind og kigge på de specifikke behov man har. Hvis man vil have en, der tager de bedst mulige billeder, så er det ikke en af de telefoner man skal have fat i, så er det Sony Ericsson man skal over og se på. Overall er det nok iPhone 4(s) og Galaxy S II, der er de to bedste telefoner, men det betyder jo ikke, at de er bedst til alt. Smiley

Btw. så har min søster en 4s og så skulle jeg da lige lege med "Siri" og er du da helt vanvittig, hvor er den ringe. Den forstår jo absolut intet af, hvad man siger.

Jeg har en Samsung Galaxy S II, og jeg er også meget tilfreds med min mobil. Men at ham din ven ikke kan skrive med en hånd, forstår jeg simpelthen ikke. Tastaturet er jo nede i bunden, og det er først svært, hvis man med en hånd skal nå op i det modsatte hjørne. Så han må virkelig have en lille hånd.

En af mine venner har også iPhone 4s, og ja. Det der Siri er lort.  funny

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Yessir
Manager

« Svar #1100: 25 Dec 2011, 19:20 »

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1101: 25 Dec 2011, 19:30 »

www.mobildebat.dk anyone? Tror man kan få bedre svar der.

Skal man videresende folk, så snart snakken ikke går på Football Manager?

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #1102: 25 Dec 2011, 19:33 »

Skal man videresende folk, så snart snakken ikke går på Football Manager?
Nej, men folk vil få bedre svar derinde, da det er en hjemmeside udelukkende om mobiler. Dermed kan folk nemt søge, og få deres svar, i stedet for vi skal se på indlæg som "min vens moster har den og hun siger hun ikke kan lide den" mod "jamen min vens faster siger hendes iphone er god for den kan både ringe og skrive".

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1103: 25 Dec 2011, 19:39 »

Nej, men folk vil få bedre svar derinde, da det er en hjemmeside udelukkende om mobiler. Dermed kan folk nemt søge, og få deres svar, i stedet for vi skal se på indlæg som "min vens moster har den og hun siger hun ikke kan lide den" mod "jamen min vens faster siger hendes iphone er god for den kan både ringe og skrive".

Så resten af forummet skulle reelt set være dødt for andet end FM-snak? Der er sgu ikke noget "vi skal se på det"-stemning herinde. Hold nu op. For et stykke tid siden smed du et indlæg i skoletråden, der omhandlede matematik. Skulle man blot have smidt et link til studieportalen i det indlæg, eller skrev du rent faktisk herinde, fordi en herinde måske kunne hjælpe dig? Og brugt argumentet "i stedet for at vi skal se på indlæg"?

En person spørger, hvilken telefon der er den bedste. Alle har efterhånden en telefon, så det er da helvedes relevant at stille det spørgsmål herinde - måske du kan få flere specifikationer hos mobildebat, men i sidste ende kan brugerne på FmFreaks vel anbefale en telefon lige så vel som alle andre.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #1104: 25 Dec 2011, 19:46 »

Så resten af forummet skulle reelt set være dødt for andet end FM-snak? Der er sgu ikke noget "vi skal se på det"-stemning herinde. Hold nu op. For et stykke tid siden smed du et indlæg i skoletråden, der omhandlede matematik. Skulle man blot have smidt et link til studieportalen i det indlæg, eller skrev du rent faktisk herinde, fordi en herinde måske kunne hjælpe dig? Og brugt argumentet "i stedet for at vi skal se på indlæg"?

En person spørger, hvilken telefon der er den bedste. Alle har efterhånden en telefon, så det er da helvedes relevant at stille det spørgsmål herinde - måske du kan få flere specifikationer hos mobildebat, men i sidste ende kan brugerne på FmFreaks vel anbefale en telefon lige så vel som alle andre.
Du overreagerer. Jeg prøver ikke at få folk væk fra din hjemmeside, men anbefaler et link hvor man kan få det bedst mulige svar. Nok har alle en mobil, men ikke alle har lige stor interesse for den, og kender heller ikke til mange andre modeller end Iphone, som alle deres venner har.

Har ikke noget imod at se på indlæg fra folk som først spørger herinde, jeg giver bare et lille forslag til et mere relevant forum at søge/kigge på, end dette.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1105: 25 Dec 2011, 19:50 »

Altså jeg kender ikke ret meget til hverken Samsung Galaxy S II eller iPhone 4. I går fik jeg selv den nye Sony Ericsson Xperia Mini, og selv om jeg end ikke har haft den et døgn, er jeg meget tilfreds med den so far. Det er også en smartphone, og kan det samme som en iPhone og en Samsung Galaxy S II. Fordelen ved denne mobil, er dog at den ikke er ret stor. Jeg synes måske iPhones og Samsung'en lidt er konto-mobiler, mens den her Sony Ericsson er meget nemt og have med at gøre.

Men igen, jeg aner intet om de to andre, men dette er blot min opfattelse. Jeg er dog ikke i tvivl om, at de begge er klassemobiler, og ja, dem gad jeg da også godt eje.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1106: 25 Dec 2011, 19:54 »

Du overreagerer. Jeg prøver ikke at få folk væk fra din hjemmeside

Christ. Jeg forstår bare ikke, hvorfor folk ikke kan hjælpe hinanden, som de gjorde i hele tråden indtil dit mobildebat-link - der var jo intet galt, med de indlæg der var her. Og det er ikke min side (jeg aner ikke hvor fanden du har den tanke fra crazy).

Det var attituden i hele dit indlæg: "Hallo, besøg da en mobilside, det har ingen relevans her". Forestil dig netop, at du gik ind her og efterspurgte hjælp, og fik et svar "studieportalen anyone? tror man kan få bedre svar der" - ja man, men det var sgu da forhelvede ikke derfor, jeg besøgte FmF fremfor søgte på  Google.

N17
Manager

« Svar #1107: 25 Dec 2011, 20:09 »

Du overreagerer. Jeg prøver ikke at få folk væk fra din hjemmeside, men anbefaler et link hvor man kan få det bedst mulige svar. Nok har alle en mobil, men ikke alle har lige stor interesse for den, og kender heller ikke til mange andre modeller end Iphone, som alle deres venner har.

Har ikke noget imod at se på indlæg fra folk som først spørger herinde, jeg giver bare et lille forslag til et mere relevant forum at søge/kigge på, end dette.

Men når du spørger herinde søger du måske netop råd fra folk, som måske ikke går så meget op i specifikationer, men i stedet kigger lidt mere på hvordan den er i dagligdagsbrug.

Det er vel meget relevant.. Altså at man er interesseret i den menige brugers mening om mobilen i stedet for mobilnørdens?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #1108: 26 Dec 2011, 15:21 »

Christ. Jeg forstår bare ikke, hvorfor folk ikke kan hjælpe hinanden, som de gjorde i hele tråden indtil dit mobildebat-link - der var jo intet galt, med de indlæg der var her. Og det er ikke min side (jeg aner ikke hvor fanden du har den tanke fra crazy).

Det var attituden i hele dit indlæg: "Hallo, besøg da en mobilside, det har ingen relevans her". Forestil dig netop, at du gik ind her og efterspurgte hjælp, og fik et svar "studieportalen anyone? tror man kan få bedre svar der" - ja man, men det var sgu da forhelvede ikke derfor, jeg besøgte FmF fremfor søgte på  Google.
Det var ikke meningen det skulle komme sådan ud, overhovedet ikke. Mit råd var bare at spøge derinde, da de pretty much kan forklare alt om mobilerne, og hvordan de fungerer efter længere tids brug.

John Spurs:
Jeg tror nu mere at når man spørger herinde, er det fordi at man har en bruger herinde, man bruger meget, og derfor bare lige spørger, i stedet for at søge et relevant sted. Tror mobilnørderne fokuserer ligeså meget på det basale som det generelle mobilfolk. Batteritid, nem at skrive på, ringe, god lyd, god kvalitet osv.

Søgaard
Gæst

« Svar #1109: 27 Dec 2011, 23:10 »

Jeg regner med at jeg indenfor de næste par måneder skal have skiftet min HTC Desire Z ud med en Motorola Razr.
Er der nogen, som allerede har været ude at investere i sådan et bæst eller måske bare har leget med den i butikken og kan give deres mening om den til kende?

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010