home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 133285 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SE W800i
« Svar #15: 14 Feb 2006, 21:47 »

For mig at se er der 2 ting:

Musik udstyret og farven Smiley Men har nu heller ikke nærstuderet det der stod der

Okay Wink

Håber på der kommer nogel nye ansigter på banen, i denne tråd crazy
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: SE W800i
« Svar #16: 14 Feb 2006, 22:03 »

For mig at se er der 2 ting:

Musik udstyret og farven Smiley Men har nu heller ikke nærstuderet det der stod der

Tasterne er også lavet lidt om, vist nok.. Nu kan jeg ikke finde ud af at lave en direkte sammenligning. Men kigger på om jeg kn i morgen..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: SE W800i
« Svar #17: 14 Feb 2006, 22:11 »

Nu hvor du ikke er online på Messenger, må jeg tage den her.

Selvom W800i ikke er helt ny, er det stadig en af markedets bedste telefoner. Kameraet er, så vidt jeg ved, stort set identisk med K750i'ens (min telefon) og det er fremragende.

Derudover er hukommelseskortet på 512 mb, næsten alene alle pengene værd, så jeg synes du burde overveje det kraftigt.
Logged

chelidze90
Gæst
 
Sv: SE W800i
« Svar #18: 14 Feb 2006, 22:16 »

Nu hvor du ikke er online på Messenger, må jeg tage den her.

Selvom W800i ikke er helt ny, er det stadig en af markedets bedste telefoner. Kameraet er, så vidt jeg ved, stort set identisk med K750i'ens (min telefon) og det er fremragende.

Derudover er hukommelseskortet på 512 mb, næsten alene alle pengene værd, så jeg synes du burde overveje det kraftigt.

Jep kameraet er ganske godt, 2 Mega Pixels.

Sys også du skal købe den, har den selv og er ganske godt tilfreds med den Opstemt

Men ellers ved jeg ikke lige hvad den store forskel er, men der må jo være nogen.

Til sidst er jeg enig med, at det er dejligt, at der følger 512 mb med Smiley
Logged

Mgt09
Gæst
 
Sv: SE W800i
« Svar #19: 14 Feb 2006, 23:42 »

Jeg synes klart, du skulle tage og købe en anden mobil end W800i. Jeg har selv sådan en fætter, jeg har skam været glad for den, men nu synes jeg, at det er en møgtelefon. Det skyldes ganske simpelt, at prisen er sat ned til et niveau så alle nu render rundt med den.
Jeg købte ellers kun telefonen i håbet om, at den ikke ville falde i pris og blive folkeeje. Jeg har dog fået  Thumbs Up den nyeste Samsung mobil nu, så jeg alt efter humør vælger jeg mobil 
Logged

Zizou™
Gæst
 
Sv: SE W800i
« Svar #20: 15 Feb 2006, 01:57 »

Hvis du bruger mobilen til at hører mp3 på, så vil jeg helt klart anbefale dig at købe W800i.

Hvis ikke, så nøjs med en K750i, da det er nøjagtig samme fon, W800i er bare optimeret til at være en walkman også..


Men ellers så kom ind på www.mobil-forum.dk der er mange kyndige mobilfreaks der kan give dig gode råd..

Men bare noget som skærmen er jo langt bedre på en K750i/W800i (262.000 farver imod 65.000)

Kameraet er 2MP mod VGA i din K700i


Btw så er det en K750i der er sort, en W800i er hvid og orange.. Så bare af den grund ville jeg vælge en K750i, og det har jeg så gjort for jeg har en K750i  funny
Logged

Zizou™
Gæst
 
Sv: SE W800i
« Svar #21: 15 Feb 2006, 02:00 »

Jeg synes klart, du skulle tage og købe en anden mobil end W800i. Jeg har selv sådan en fætter, jeg har skam været glad for den, men nu synes jeg, at det er en møgtelefon. Det skyldes ganske simpelt, at prisen er sat ned til et niveau så alle nu render rundt med den.
Jeg købte ellers kun telefonen i håbet om, at den ikke ville falde i pris og blive folkeeje. Jeg har dog fået  Thumbs Up den nyeste Samsung mobil nu, så jeg alt efter humør vælger jeg mobil 


Så køb en en Nokia 8800 hvis du vil have en telefon der ikke taber pris og alle går rundt med  Thumbs Up
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SE W800i
« Svar #22: 15 Feb 2006, 10:31 »

Hvis du bruger mobilen til at hører mp3 på, så vil jeg helt klart anbefale dig at købe W800i.

Hvis ikke, så nøjs med en K750i, da det er nøjagtig samme fon, W800i er bare optimeret til at være en walkman også..


Men ellers så kom ind på www.mobil-forum.dk der er mange kyndige mobilfreaks der kan give dig gode råd..

Men bare noget som skærmen er jo langt bedre på en K750i/W800i (262.000 farver imod 65.000)

Kameraet er 2MP mod VGA i din K700i


Btw så er det en K750i der er sort, en W800i er hvid og orange.. Så bare af den grund ville jeg vælge en K750i, og det har jeg så gjort for jeg har en K750i  funny

Okay, men jeg synes selv det ville være lidt smådumt når nu den er dyrer, men det kune du jo ikke vide Wink Smiley

En anden ting omkring dette, som for mig er ekstremt vigtigt er:

Pt har jeg abbonoment hos Telmore, og det er jeg ganske tilfreds med, men via. dette tilbud skal jeg skifte til Telia Xpress, og det gør mig ikke spor, men det største problem er nok; kan jeg beholde mit gamle nummer, når/hvis jeg skifter til Telia?

Tak Wink
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: SE W800i
« Svar #23: 15 Feb 2006, 10:40 »

Okay, men jeg synes selv det ville være lidt smådumt når nu den er dyrer, men det kune du jo ikke vide Wink Smiley

En anden ting omkring dette, som for mig er ekstremt vigtigt er:

Pt har jeg abbonoment hos Telmore, og det er jeg ganske tilfreds med, men via. dette tilbud skal jeg skifte til Telia Xpress, og det gør mig ikke spor, men det største problem er nok; kan jeg beholde mit gamle nummer, når/hvis jeg skifter til Telia?

Tak Wink

Det nærmeste jeg kunne komme på det, var dette (tyvstjålet fra Telias hjemmeside):

Henvisning til nyt nummer
Du kan få en gratis henvisning til dit nye nummer i 3 måneder. Så hvis der er nogen, du har glemt at fortælle dit nye nummer til, har de alligevel en chance for at få fat dig. Yderligere henvisning/ viderestilling koster 75 kr. om måneden og 30 kr. for at skifte henvisning/viderestilling.

Når den gør det, er der vel næsten ingen problemer?

Mht. at K750i skulle være dyrere end W800i, så tror jeg sagtens du kan finde den billigere. Til gengæld må jeg igen påpege, at hukommelseskortet på 512 mb, alene er 500-700 kr. værd.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #24: 11 Mar 2006, 11:00 »

Hej allesammen Smiley

Jeg kunne godt snart tænke mig en ny mobil Wink

Problemet ligger i, hvilken skal det være?

Jeg har pt. en SE K700i, så den skal være væsentlig bedre for at jeg vil bruge penge på den Cool Thumbs Up

Håber i har mange forslag Wink
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #25: 11 Mar 2006, 11:12 »

W800i er vel stadig aktuel, eller evt. storebroderen W900i.

Samsung D600 er også en lækker telefon.

I den lidt lavere prisklasse er der min egen, SE K750i, hvor joysticket dog er lidt irriterende.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #26: 11 Mar 2006, 11:56 »

W800i er vel stadig aktuel, eller evt. storebroderen W900i.

Samsung D600 er også en lækker telefon.

I den lidt lavere prisklasse er der min egen, SE K750i, hvor joysticket dog er lidt irriterende.

Nemlig! Joysticket er MEGET træls!

Er det også det på W800i?

Samsungen har jeg også kigget meget på, virkleig fed!

Ved bare ikke om der er for lidt forskel på K700i og W800i? Huh
Logged


Svend Rugaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #27: 11 Mar 2006, 12:01 »

W800i er vel stadig aktuel, eller evt. storebroderen W900i.

Samsung D600 er også en lækker telefon.

I den lidt lavere prisklasse er der min egen, SE K750i, hvor joysticket dog er lidt irriterende.


Jeg har efter 2 år snart været godt tilfreds med min Nokia 6600, og havde hele tiden udset mig N91 allerede  et par måneder efter jeg købte Nokia 6600, dengang købte jeg den uden abbonement da jeg ikke ville skifte abbonement. Jeg har så nu fordi jeg har hørt prisen for N91 droppet den ide helt og aldeles og fået anskaffet mig en Nokia 6280, lyder i den slår W800i, dog er eneste minus ved jeg faktisk helt droppede af købe Nokia 6280 er deres S40 system , dog er det moderniseret, men efter man har haft S60 så er det svært at vende tilbage, men betaler ikke abbonement hos M1 betaler bare for forbrug, og indtil det bliver muligt at unlocke 6280 fra 3 så har jeg både Nokia 6600 og Nokia 6280, ene til SMS den anden til lir og ring, har jo alligevel 299 kroner om måneden man skal bruge for alligevel så dumt ikke at bruge det når man alligevel hænger på 299 i 6 måneder.

Så drop det der Ericsson crap, og køb en Nokia n91 når den kommer engang i maj, som den er rykket til denne gang, det er 3. gang den er rykket, så kan du vente, så er den nok den eneste telefon der er værd at vente så længe på. Ellers Nokia 6280, N70 eller N90 du får bedre lyd hvis du skal bruge den til musik, og det er bla derfor N91 var min favorit, fordi der er 4 GB indbygget hukommelse, så ipod osv er overflødelig hvis man har været sådan en klovn og købe sådan en, og samtidigt kan du bruge almindelige hører telefoner i den, så du kan sådan selv bestemme kvaliteten på din musik.

Men er du til det Svenjanske Wx00 mobiler, så er Nokia 6280 eller bare en telefon med moderniseret S40 system nok lettest at håndtere.
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #28: 11 Mar 2006, 14:36 »

Andre? Smiley
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #29: 11 Mar 2006, 14:38 »

Andre? Smiley

Kommer an på lidt af hvert.
- Hvad skal den mobil, som du ønsker, kunne?
- Skal designet på den være flot?
- Skal den kunne afspille musik?
- Skal der være rigeligt med plads?
- Hvor meget må den koste?
- Evt?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 85 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010