home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1074 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 143779 gange)
Trohde
Reserveholdsspiller

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1155: 10 Apr 2012, 20:58 »

Hej folkens

Jeg står og skal købe en ny mobil og er ærlig talt kommet i tvivl. Jeg har et budget på maks 4000kr, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal købe.

Jeg overvejer stærkt en HTC sensation XE med beats, men ved ikke om den er meget bedre end den originale sensation. Altså om de ekstra 1300kr er godt givet ud.

Hvilken mobil ville I foreslå?

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1156: 10 Apr 2012, 21:14 »

Hej folkens

Jeg står og skal købe en ny mobil og er ærlig talt kommet i tvivl. Jeg har et budget på maks 4000kr, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal købe.

Jeg overvejer stærkt en HTC sensation XE med beats, men ved ikke om den er meget bedre end den originale sensation. Altså om de ekstra 1300kr er godt givet ud.

Uden tvivl Samsung Galaxy S II. Klart den bedste telefon på markedet! Og den kan fås til under 4000.

Aldrig alene!

Søgaard
Gæst

« Svar #1157: 10 Apr 2012, 21:18 »

Hvis jeg var dig, så ville jeg snuppe en Samsung Galaxy S II, hvis dit maksbudget er på 4000. Hvis du har råd til at smide et par hundrede kroner mere, så kunne du jo tage et kig på den nye HTC One S, som skulle være en superlækker telefon!

HTC Sensation er også en ganske udmærket telefon og bestemt ikke en, som du vil blive skuffet over at få med hjem. Forskellen på den og HTC One S, er jo blot at One S er en nyere generation, så hvis det er en telefon, som du vil beholde i mange år fremover, så vil One S være mere fremtidssikret, da HTC har det med at stoppe opdateringerne til deres telefoner efter et par år (Hvert fald de større opdateringer).

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #1158: 10 Apr 2012, 21:28 »

Hej folkens

Hvilket styresystem passer dig bedst? Et android med "frie" hænder, eller ios som den "lukkede"?

Hvis iOS i den priskategori må det være en iphone 4g.
Android:
http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/htc-one-x-kaempetest-af-android-topmodellen-mobiltest,lid.20421/ en anmeldelse af HTC One X. Iøvrigt en god side, hvor du kan finde andre anmeldelser omkring smartphones (alle de nye)
http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/smartphones/GT-I9100LKANEE Samsung Galaxy II. Her vil jeg eventuelt lige kigge op omkring hvornår Samsung Galaxy III kommer, for alt andet lige, så vil II falde i prisen.

Hvis du skal ud og prøve noget helt nyt, så er der Nokia Lumia 800. http://www.nokia.com/dk-da/produkter/telefon/lumia800/?intc=na-fw-ilc-na-teaser_800-na-products_smartphones-dk-da-597532

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #1159: 10 Apr 2012, 21:48 »

Jeg vil gerne have en android, og må indrømme jeg ikke er interesseret i en Galaxy S II Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1160: 10 Apr 2012, 22:01 »

Jeg vil gerne have en android, og må indrømme jeg ikke er interesseret i en Galaxy S II Smiley

Jeg forstår dig ikke  Peace

Men så må HTC One X være telefonen for dig Wink Jeg har ikke så meget styr på forskellene, på Sensation-modellerne, så dem vil jeg i hvert fald ikke udtale mig om Tunge

Aldrig alene!

Søgaard
Gæst

« Svar #1161: 10 Apr 2012, 22:20 »

Jeg forstår dig ikke  Peace

Rent specifikationsmæssi gt og performance, så er Samsung Galaxy S II blandt de allerbedste på markedet, men når det kommer til kvaliteten af selve telefonen og finishen, så den slet ikke på niveau med mange af HTC's telefoner. Den mærker ganske enkelt billig i forhold til mange andre telefoner, hvilket man næppe ønsker, når man smider 3,5k efter en telefon.
Det var også grunden til at jeg valgte den fra, da jeg skulle ud at have ny telefon i vinters.

Trohde: Du bør tage et kig på HTC One S og X. Førstnævnte er omkring 300 kroner over dit budget uden abonnement, mens sidstnævnte er 800 kroner. Du får det nyeste af det nye og kvalitetsmæssigt findes de ikke bedre med Android.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2012, 22:22 af Søgaard » Logged

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1162: 10 Apr 2012, 22:32 »

Den nye Sony Opstemt

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #1163: 10 Apr 2012, 22:43 »

Den nye Sony Opstemt

Den ser faktisk super lækker ud, og overvejer den kraftigt Opstemt

Synes den har gode specs, også i forhold til pris

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #1164: 10 Apr 2012, 22:44 »

Rent specifikationsmæssi gt og performance, så er Samsung Galaxy S II blandt de allerbedste på markedet, men når det kommer til kvaliteten af selve telefonen og finishen, så den slet ikke på niveau med mange af HTC's telefoner. Den mærker ganske enkelt billig i forhold til mange andre telefoner, hvilket man næppe ønsker, når man smider 3,5k efter en telefon.
Det var også grunden til at jeg valgte den fra, da jeg skulle ud at have ny telefon i vinters.

Trohde: Du bør tage et kig på HTC One S og X. Førstnævnte er omkring 300 kroner over dit budget uden abonnement, mens sidstnævnte er 800 kroner. Du får det nyeste af det nye og kvalitetsmæssigt findes de ikke bedre med Android.

Enig med Søgaard .. Smiley
Har selv lige købt mig en HTC One X .. Er helt vild med den design som er udfærdiget i et helt stykke .. Super lækker telefon at have i hånden og føles på ingen måde billig. Dejlig stor skærm med høj opløsning og fede farver også er det jo ikke en dårlig ting at der er en Quad-Core processor i .. Det gør den bare fremtidssikret hvilket den helst skal være når man smider penge efter en dyr telefon. Af samme grund ville jeg ikke købe en Galaxy S2 da S3'ern kommer lige om hjørnet..

Har også en iPhone 4s og det jeg altid har haft med andre telefoner end iPhone at de føles billige og dårlig kvalitet - derfor er det rart at HTC har lavet denne telefon der både føles super lækker og er dejligt flydende. Den hakker overhovedet ikke hvilket er super vigtigt for mig også...
Men ja den koster også en smule mere end det du budgettere med. Men hvis endeligt du skal ud og have en HTC så ville jeg købe en af dem fra One-serien frem for den ældre sensation serie..

Månedens bruger: Oktober 2010

Legenden
Manager

« Svar #1165: 10 Apr 2012, 22:48 »

Du siger, at det er en (den bedste tefefon specs mæssigt), men fordi den ikke ser lige så dyr (kval. og finish) ud som en iPhone, vil du ikke have den? Fuck logic! Tunge

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #1166: 10 Apr 2012, 22:53 »

Du siger, at det er en (den bedste tefefon specs mæssigt), men fordi den ikke ser lige så dyr (kval. og finish) ud som en iPhone, vil du ikke have den? Fuck logic! Tunge

Det er ikke den bedste telefon spec mæssigt længere Smiley Den er blevet overgået men i 2011 var det .. Smiley Men den nye S3 skulle blive den bedste spec mæssigt ..

Altså jeg forstår godt logikken i at man gerne vil have en telefon der føles dyr og i god kvalitet (som en iphone jo gør) frem for tyndt plastik der føles billigt.. Den logik kan jeg sagtens sætte mig ind i .. Smiley

Søgaard
Gæst

« Svar #1167: 10 Apr 2012, 22:56 »

Følelsen af kvalitet er væsentlig større ved en iPhone end ved SII'en. Nu er det også svært at sammenligne de to telefoner, da Android-styresystemet kræver mere af telefonerne end IOS gør og derved behøver en iPhone ikke i samme grad at være tunet op for at køre flydende.

Hvis HTC One X havde været på markedet, da jeg stod og skulle have ny telefon i starten af februar, så havde jeg da nok endt ud med den, men grundet Samsungs plastik, så fravalgte jeg den. Der er ingen forskel i byggekvaliteten fra en Samsung til 1000 kroner og SII'en til 3500 (Overdrivelse fremmer forståelse), da de begge to føles, som værende bygget i billigt plastik og de gange jeg har stået med en SII har jeg kunne mærke skærmen give sig, når man trykker ned, hvor både HTC og Apple formår at skabe en god skærm og generelt telefon, som virker robust og bygget i en kvalitet, som retfærddiggører dens pris.

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #1168: 10 Apr 2012, 22:58 »

@Søgaard: af nysgerrig hvilken telefon har du Opstemt ?

Søgaard
Gæst

« Svar #1169: 10 Apr 2012, 22:58 »

@Søgaard: af nysgerrig hvilken telefon har du Opstemt ?
Jeg ligger inde med en iPhone 4s

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010