home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 550 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 153449 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Hvilken mobil?
« Svar #735: 15 Jun 2008, 14:08 »

Hvis der er en derude, som leder efter en mobil der kan tåle lidt af hvert, så kan jeg anbefale en SE W810i.

Jeg var ude at løbe for en halv times tid siden, hvor jeg så fandt sådan en mobil, liggende i græsset på en fodboldbane, som jeg krydsede over. Ved ikke hvordan det har været i andre byer, men her i Kolding har det altså givet nogle voldsomme byer, over de seneste dage.

Jeg samler så denne mobil op, og da jeg kommer hjem kan jeg se, at der stadig er gang i den. Der er et ubesvaret opkald fra "Far", og ham ringer jeg så op. Han fortæller at det er hans søn der har mistet den i torsdags, og den har så lagt i det våde græs og i alt regnen, i næsten fire dage. Det er sgu ikke alle mobiler der kan tåle det! Peace
Min (billedet ovenover) kan sgu Hævet Øjenbryn Ej, haha det er sgu rimelig vildt Grin Shockeret

Gosser
Manager

« Svar #736: 15 Jun 2008, 14:09 »

Ja, det er det. Mobiler nu til dags, går jo næsten i stykker, bare man kigger på dem.

BenMusalho
Gæst

« Svar #737: 15 Jun 2008, 14:10 »

Ja, det er det. Mobiler nu til dags, går jo næsten i stykker, bare man kigger på dem.
JA! Det er derfor man har bestilt en god gammeldags nokia, som kan holde i et par år Thumbs Up

EDIT: Nu har jeg haft den i 9 dage, og har endnu ikke ladet den op siden jeg fik den Shockeret Den er næsten på halvt batteri!! Shockeret

Se dét er godt Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Jun 2008, 14:12 af BenMusalho » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #738: 15 Jun 2008, 14:14 »

Hvis der er en derude, som leder efter en mobil der kan tåle lidt af hvert, så kan jeg anbefale en SE W810i.

Jeg var ude at løbe for en halv times tid siden, hvor jeg så fandt sådan en mobil, liggende i græsset på en fodboldbane, som jeg krydsede over. Ved ikke hvordan det har været i andre byer, men her i Kolding har det altså givet nogle voldsomme byer, over de seneste dage.

Jeg samler så denne mobil op, og da jeg kommer hjem kan jeg se, at der stadig er gang i den. Der er et ubesvaret opkald fra "Far", og ham ringer jeg så op. Han fortæller at det er hans søn der har mistet den i torsdags, og den har så lagt i det våde græs og i alt regnen, i næsten fire dage. Det er sgu ikke alle mobiler der kan tåle det! Peace

Jeg vil også gerne anbefale den lækre mobil som jeg selv ejer. Den har blandt andet været en tur i vaskemaskinen og er også blevet tabt adskillige gange Shockeret Opstemt!

Så: KØB DEN!!!

BenMusalho
Gæst

« Svar #739: 15 Jun 2008, 14:16 »

Jeg vil også gerne anbefale den lækre mobil som jeg selv ejer. Den har blandt andet været en tur i vaskemaskinen og er også blevet tabt adskillige gange Shockeret Opstemt!

Så: KØB DEN!!!

Haha, det kender jeg godt.. Har haft en del mobiler nu, men kun pga. at de alle sammen er røget i vaskemaskinen funny Ubeslutsom

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #740: 15 Jun 2008, 14:23 »

Haha, det kender jeg godt.. Har haft en del mobiler nu, men kun pga. at de alle sammen er røget i vaskemaskinen funny Ubeslutsom
Og det fantastiske er at den ikke er smadret og den virker perfekt stadigvæk, trods en del skrammer  Peace Opstemt!

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #741: 22 Jun 2008, 12:09 »

Så mangler jeg en nye mobil. Før havde jeg en Nokia N95, men den er gået i stykker.

Krav:

Lille og tynd (i forhold til en N95)
Kan købes uden abonnement

Har I nogle gode forslag ?

Nistelrooyen
Reserveholdsspiller

« Svar #742: 29 Jun 2008, 00:34 »

hej jeg har en nokia n95 og imorgen der rejser jeg til grækenlan ville bare vide om man kan bruge mobilen i flyet ?

GLORY GLORY MAN UNITED

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #743: 29 Jun 2008, 00:55 »

Altså har faktisk været ude for at jeg måtte og ikke måtte.

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #744: 29 Jun 2008, 02:06 »

hej jeg har en nokia n95 og imorgen der rejser jeg til grækenlan ville bare vide om man kan bruge mobilen i flyet ?
Jeg mener ikk at du må bruge den, i hvert fald ikk til at skrive/ringe etc, men hvis du kan slå alt radioforbindelse fra, og f.eks. kun kunne hører musik (så den kun fungerer som en mp3), mener jeg at man godt må..

Nistelrooyen
Reserveholdsspiller

« Svar #745: 29 Jun 2008, 05:12 »

Mange tak det var også til musik jeg ville bruge den .

GLORY GLORY MAN UNITED

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #746: 19 Aug 2008, 18:33 »

Jeg står og overvejer en ny mobil... Den gamle SE W550i er 2½ år gammel og er ærligt talt ved at være slidt... Opstemt

Jeg overvejer i øjeblikket disse to: HTC Touch Diamond og Sony Ericsson C902

Er der nogle der har erfaringer med dem eller måske nogle andre bud på mulige telefoner?

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Gosser
Manager

« Svar #747: 19 Aug 2008, 18:40 »

Jeg er ret tosset med Touch Diamond, så hvis jeg var dig, ville jeg vælge den. Har hørt mange positive ting om den.

Som alternativ er der selvfølgelig den lækre iPhone, men den er jo voldsomt dyr.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #748: 19 Aug 2008, 18:57 »

Jeg er ret tosset med Touch Diamond, så hvis jeg var dig, ville jeg vælge den. Har hørt mange positive ting om den.

Som alternativ er der selvfølgelig den lækre iPhone, men den er jo voldsomt dyr.

Jeg har overvejet iPhone, men der er bare så mange problemer med den, og skal den til reperation er du virkelig på røven, derudover vil jeg gerne beholde mit gamle Telmore abbonnement, de har noget der hedder tilskudsmobil, der er de to telefoner der de bedste, ihvertfald i mine øjne... Wink C902 TÆVER Diamond hvad angår kamera, Diamond er derimod også den fedeste mobil designmæssigt på markedet IMO...

Jeg er virkelig i tvivl!

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Gosser
Manager

« Svar #749: 19 Aug 2008, 19:05 »

Tja, hvor meget bruger man alligevel sit kamera, på mobilen? Altså, til det jeg bruger mit til, kan det sgu være én skid, hvorvidt det er 3.2 eller 5.0 megapixels.

Med de kameramobiler der er på markedet pt., vil jeg til hver en tid foretrække et digitalkamera.

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 85 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010