home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
29 Aug 2025, 20:13 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 527 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 114223 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Brøndby IF
« Svar #180: 13 Nov 2011, 08:45 »

Eventuelt Élton fra brasilien hvis du har loaded den liga med ind, mener han er fri omkring julen første sæson, han er pænt all-round.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #181: 13 Nov 2011, 09:18 »

Fine bud. Jeg kom i tanke om, at Agger jo også kommer retur fra Djurgården. Så mon ikke det går, men tak for tippene!

FCK er ganske urimelige i mit spil. 2,5 point pr. kamp - av.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #182: 13 Nov 2011, 09:47 »

Nu nævner du selv Agger, har du kigget på Mikkel Agger? Syntes egentlig han ser fornuftig ud, selvom Vilfort mener han ikke er meget værd.. Måske han ville virke godt i et 3 mands angreb.

buhn
Juniorspiller
**

« Svar #183: 14 Nov 2011, 13:06 »

hej.

Jeg er lige i starten af 2. sæson og mangler en god angriber da sidste sæsons topscorer Ahmed Soukouna som jeg købte på fri transfer og havde meget store forhåbninger om her til 2. sæson desværre er solgt for 21 mill. hvilket per B. mente for godt at takke nej til:-(
Jeg råder over Bernburg, Mcgrath, og ham den unge negerianer men sys ikke de har klassen som første valg. skal måske sige jeg spiller med en angriber alene på toppen.

Alfster
Blogmester

« Svar #184: 14 Nov 2011, 13:29 »

hej.

Jeg er lige i starten af 2. sæson og mangler en god angriber da sidste sæsons topscorer Ahmed Soukouna som jeg købte på fri transfer og havde meget store forhåbninger om her til 2. sæson desværre er solgt for 21 mill. hvilket per B. mente for godt at takke nej til:-(
Jeg råder over Bernburg, Mcgrath, og ham den unge negerianer men sys ikke de har klassen som første valg. skal måske sige jeg spiller med en angriber alene på toppen.

Køb Igboun fra FC Midtjylland.  Har har lige nappet scoringsrekorden i BIF i mit spil.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Duffe
Lilleputspiller
*

« Svar #185: 14 Nov 2011, 23:17 »

Så er jeg færdig med første sæson med mit Brøndby save

Superliagen: Vandt Superligaen med 2 point til FCK.
Pokalturneringen: Tabte 2-3 i finalen til FCM
UEFA-cuppen: Blev slået ud af UEFA cuppen i første KO-runde af Lazio efter nederlag på 2-1 på udebanen og
vandt på hjemmebane med 3-2. Var ellers foran med 3 - 0 indtil meget sent i kampen. Ret trist Skuffet

Transfers:

Igboun blev kåret til Årets Topscorer med 30 mål i 30 kampe, hvilket må siges at være meget stabilt Opstemt
Mouche blev nr. 3 med 19 mål i 28 kampe.
Danny Olsen blev kåret til Årets spiller (foråret) og Igboun blev nr.2

Alt i alt meget tilfredsstillende sæson Smiley

« Seneste Redigering: 14 Nov 2011, 23:24 af Duffe » Logged

Math9229
Reserveholdsspiller

« Svar #186: 15 Nov 2011, 00:16 »

OMG! Gav du 16 mill for Xulu!

Jeg hentede ham til FCK for 1.3 mill? MEEEEEEN han bliver guld værd! Bare vent Thumbs Up

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #187: 15 Nov 2011, 00:21 »

Math, det har meget at sige om man har den sydafrikanske liga med eller bare loader alle spillere fra et bestemt land/kontinent. Spillere som Khune, Modise, Tshabalala og Xulu bliver lige pludselig 10 mil + spillere, i det tilfælde. Smiley

tænker lidt på om det kunne betale sig, at forlænge med Krohn dehli for at kunne trække 7 millioner mere på ham? med agent honorar og loyalitetsbonus i takerne?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #188: 15 Nov 2011, 03:30 »

Efter et vinter transfervindue der bar præg af at jeg ikke så mig i stand til at sikre videre europæisk fodbold i sæsonen 15/16, da første runde efter gruppespillet i CHL bød på Barcelona, blev flere af mine udenlandske stamspillere solgt. Heriblandt Jeffren for 50 millioner til Fenerbache, Steven Davis som jeg i sommers fik til 14 millioner røg videre med 6 millioners fortjeneste til West Ham, Kiko Femenia tog turen til At. Madrid for 45 millioner og Darko Lazovic, som jeg havde haft siden midtvejs første sæson indkøbt til 2.75 millioner, blev solgt til CSKA Moskva for 38 millioner.

Der blev selvfølgelig også gjort nogle handler ind, mest dog for breddens skyld, da jeg allerede i sommers fik spottet Kadrii på en ødsel Everton bænk til 20 millioner, lidt under halvdelen af hvad de tidligere havde givet mig for ham samt en Nicolai Jørgensen til 18 millioner i Leverkusen, syntes jeg selv at min midtbane så fornuftig nok ud. Til bredden lykkedes det mig endelig at lokke unge Lucas Andersen til klubben samt en for mig ukendt spiller fra Rosenborg, med meget store tekniske egenskaber som jeg måtte ligge 27 millioner for, nemlig Muhammed Demirci. Derudover fandt jeg mig en god all round forsvarer/defensiv midtbaneslider ved navn Penev fra Bulgarsk fodbold til blot 2 millioner, vilfort mener han har et potentiale til at spille på samme niveau som Bjelland, selvom jeg nok mere ser ham som en defensiv ankermand/playmaker i kampe der skal holdes hjem, nu må vi se hvad han blir til!

Nu sidder jeg så her, spillets dato siger den 20. Februar 2016, og tankerne går ikke mod den kommende liga kamp mod Esbjerg, til trods for, at vi efter 21 spillerrunder ligger nr. 1 med 54 point mod FCKs 53, så alt andet end sejr kan sende os ned på 2. pladsen. Tankerne flyver derimod til kampen 3 dage senere, på Nou Camp i Barcelona. For efter et stort stykke arbejde, specielt af Kadrii og min stjerne angriber Frank Christensen som jeg blev skænket i første sæson, tog vi en 3-0 sejr i en meget tæt kamp, det første mål faldt i min naturlige 4-5-1 opstilling, selvom Morten Olsen nok ville kalde det 4-3-3. fra 60 minutters spilletid og frem skiftede vi dog til en mere defensiv 4-2-3-1 (6-3-1) med en defensiv playmaker og en ankermand..

I første kamp af gruppespillet kunne vi ikke overrumple RC Lens, men nu har vi en gylden mulighed for at slå Barcelona ud af turneringen, gud hvor jeg dog elsker fodbold!

Duffe
Lilleputspiller
*

« Svar #189: 15 Nov 2011, 11:38 »

OMG! Gav du 16 mill for Xulu!

Jeg hentede ham til FCK for 1.3 mill? MEEEEEEN han bliver guld værd! Bare vent Thumbs Up

Ja, det måtte jeg desværre :/ men det går nok , han er det værd Smiley Betaler det af over 48 måneder.

Math9229
Reserveholdsspiller

« Svar #190: 15 Nov 2011, 11:42 »

Har ham i starten af trejde, og han gør det super med fast plads osv. Jeg er lige blevet budt 43 mill for ham! Meeen takkede nej Smiley Han er en vigtig brik i den defensive! Opstemt

BTW, min ven solgte ham for 70 mill i starten af fjerde sæson Wink

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Duffe
Lilleputspiller
*

« Svar #191: 15 Nov 2011, 12:39 »

Har ham i starten af trejde, og han gør det super med fast plads osv. Jeg er lige blevet budt 43 mill for ham! Meeen takkede nej Smiley Han er en vigtig brik i den defensive! Opstemt

BTW, min ven solgte ham for 70 mill i starten af fjerde sæson Wink
Lige før anden sæson er jeg blevet tilbudt 23 mil for ham, men takkede oss nej Smiley Pablo Mouche som jeg købte for 650k men er lige blevet tilbudt 15 mil for ham. Rimelig god fortjeneste, men har takket nej lige nu.

Kunne godt tænke mig en bedre målmand end Ellegaard. Han har gjort det fint, men synes oss han har været lidt svingende. Nogen der har et bud? Har ikke det store at gøre godt med lige pt. men prøver at komme af med nogle spillere så jeg får større råderum.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #192: 16 Nov 2011, 13:32 »

Lige en kort update:

Efter min 3-0 sejr hjemme over Barcelona, var vi i returkampen ved at blive bange da der efter 5 minutter stod 1-0 til Barcelona, på mål af Pedro, herefter trådte specielt Mike Jensen i karakter og lukkede ned for Messi ved flere lejligheder, hvilket resulterede i et gult kort og, at Mike ville være ude i en eventuelt kvartfinale kamp. Som kampen gik fik mine drenge styr på Barcelona og det hele endte med 1-0 til Barcelona.

Manchester City, ledet af Michael Laudrup ventede i næste runde, i første kamp på Brøndby stadion endte det 1-0 til City, desværre var der herefter 2 skadede backs, og 3 karantæner offensivt, på Fischer, Jørgensen og Christensen. Det hele endte med at vi fik en 5-0 lussing, og blev slået hårdt og brutalt ud af de efterfølgene mestre.

Mine 3 første sæsoner, som var meget magre endte det desværre med at Champions League gruppespils pladsen for at vinde ligaen blev tabt, hverken OB, FCK eller FCM har leveret noget internationalt de sidste 5 år, og til trods for en kvart finale i både CHL og tidligere Europa League til mit hold, har det ikke alene været nok til at holde ligaen oppe.

Frem mod den nye sæson har jeg udlejet et helt hold af talenter til FC Fyn, som lige er rykket op i 1. Division, da jeg mistede LFA sidste sæson fordi de rykkede i superligaen. Jeg har derudover hentet Stephan Andersen ind som reserve keeper/første keeper på 2. holdet, samt Zimling, Thygesen og Vingaard som reserver til min midtbane, alle på fri transfer. Ydermere er der blevet hentet et par til ungdomsholdet, samt Emil Larsen, Nicklas helenius og en Japansk fløjspiller til bænken på 1. holdet. Det udgør en bred trup på 26 spillere.

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #193: 17 Nov 2011, 21:00 »

Hej overvejer at starte med brøndby men ved ikke hvad for en taktik jeg skal spille med nogle forslag ? Smiley

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #194: 17 Nov 2011, 22:01 »

Hej overvejer at starte med brøndby men ved ikke hvad for en taktik jeg skal spille med nogle forslag ? Smiley

har stor succes med 4-2-3-1

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010