home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1143 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229456 gange)
Legenden
Manager

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1680: 24 Jan 2012, 23:11 »

Ja ja, det sker ikke noget her.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2012, 23:23 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Enged
Gæst

« Svar #1681: 29 Jan 2012, 17:57 »

En klar forbedring ville nok være, at dette forum ikke slettede tilfældige indlæg.

Hoho, spøg til side. I denne tråd (link) havde jeg skrevet et relevant indlæg, men jeg ser det er slettet - er der en, der kan forklare mig hvorfor - enten her eller via pb?
Jeg var overbevist om, at du havde fået svar. Jeg beklager selvfølgelig, at der ikke er nogen, der har svaret dig.
Umiddelbart står der ikke noget i vores redaktør-log, så det er ikke nogen af os, der været inde og pille ved det. Kan det måske skyldes, at du selv er kommet til at slette det? Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1682: 29 Jan 2012, 17:58 »

Jeg var overbevist om, at du havde fået svar. Jeg beklager selvfølgelig, at der ikke er nogen, der har svaret dig.
Umiddelbart står der ikke noget i vores redaktør-log, så det er ikke nogen af os, der været inde og pille ved det. Kan det måske skyldes, at du selv er kommet til at slette det? Smiley

Nej, det var der, da jeg gik væk fra siden, så er meget overbevist om at det ikke er mig - men der kan selvfølgelig være sket et eller andet. Jeg undrede mig bare, hvis der var en grund til at indlæg blev slettet, og ville sådan set bare vide hvorfor crazy

HansenLFC
Gæst

« Svar #1683: 14 Feb 2012, 22:02 »

Jeg vil blot høre om der er mulighed for en køb og salg del herinde.

Vi er en stor flok, med samme interesse, så kunne man sælge sine gamle fodboldtrøjer, fejlkøb eller bytte?

Blot en idè Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1684: 14 Feb 2012, 22:06 »

Vi er en stor flok, med samme interesse, så kunne man sælge sine gamle fodboldtrøjer, fejlkøb eller bytte?

Blot en idè Smiley

Faktisk en meget god idé!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1685: 14 Feb 2012, 22:10 »

Blot en idè Smiley

Uden at have snakket med det øvrige crew omkring det, så tror jeg ikke umiddelbart at det er noget jeg er for. Hvis en handel mellem to brugere går skævt, så vil FMFreaks automatisk blive plettet af det, og vi kan jo i værste tilfælde risikere at få nogle vrede forældre på nakken.

Men som sagt, så er det min personlige meningen, og ikke nødvendigvis delt af resten af crewet.   Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1686: 14 Feb 2012, 22:12 »

Uden at have snakket med det øvrige crew omkring det, så tror jeg ikke umiddelbart at det er noget jeg er for. Hvis en handel mellem to brugere går skævt, så vil FMFreaks automatisk blive plettet af det, og vi kan jo i værste tilfælde risikere at få nogle vrede forældre på nakken.

Men som sagt, så er det min personlige meningen, og ikke nødvendigvis delt af resten af crewet.   Smiley

Det kan der selvfølgelig være noget om. Det ville blive noget værre rod.

HansenLFC
Gæst

« Svar #1687: 14 Feb 2012, 22:13 »

Det er bestemt også en fair mening at have. Nu læser jeg bare med på en del sider som benytter sig af denne måde at handle og bytte på og har ikke en eneste gang oplevet nogle problemer. Det er jo brugerne imellem som aftaler resten i PB.

Men igen, var også blot et forslag, da jeg synes det kunne være rigtig fedt og ville uden tvivl selv benytte mig af det Smiley

Søgaard
Gæst

« Svar #1688: 14 Feb 2012, 22:15 »

Blot en idè Smiley
Argumentet for at dette ikke skulle være tilladt på siden, er at siden ikke ville sættes i forbindelse med dårlige oplevelser omkring salg og køb af ting. Som Guldbrand nævner vil siden kunne blive hæmmet af en række dårlige oplevelser i forbindelse med dette og derved miste brugere på den konto eller for den sags skyld bare dårlig kemi blandt enkelte brugere, som vil præge deres agereren på resten af forummet.

Derudover vil I med jeres salg komme ud til et begrænset publikum, hvor efterspørgslen er lille, så mon ikke det er bedre at bruge sider, som Gul&Gratis og DBA..

plutonium
Manager

« Svar #1689: 14 Feb 2012, 22:16 »

Jeg vil lade Sune afgøre sagen, men jeg vil umiddelbart kalde det totalt urealistisk, da FmF på ingen måde kan sammenlignes med en online markedsplads som dba.dk.

Vi har også i retningslinierne forbud mod reklame for køb og salg af diverse ting af samme grund. Siden er ikke et sted hvor man skal kunne promovere sin eller andres forretning. Det er også meget det Guldbrand er inde på, at vi kan ikke styre folks handler. Hvis folk kan blive enige om at handle over pb kan vi ikke gøre så meget, men så er det omvendt også totalt for egen regning hvis en handel går i vasken.

Jeg vil næsten garantere at der ikke vil komme sådan en feature, da det ikke er det fokus siden har. Men jeg kan naturligvis ikke afgøre sådan noget, og hvem ved om Sune pludselig får en god ide i dén retning crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1690: 14 Feb 2012, 22:19 »

Altså som sådan kan jeg godt lide ideen med at folk lige kan byde ind med deres fodbold ting de evt vil af med herinde. Men, Doni også skriver vil der være meget lille efterspørgsel herinde. Samtidig vil det også være skidt hvis folk skulle få nogle dårlige oplevelser herinde, omkring sådan noget.

HansenLFC
Gæst

« Svar #1691: 14 Feb 2012, 22:22 »

Det er også helt fair og synes som sagt ikke at i crewet eller andre skal tage ansvaret for noget.

Men har da set sådan en "køb og salg" på mange andre forummer, f.eks Liverpools danske forum. Hvor man kan købe, sælge eller bytte trøjer.

Men nu var dette også blot en idè, og så må i jo tage stilling til om det er noget. Tænkte bare det var meget de samme ting vi var intresseret i Smiley ...

Men fair nok, slet ingenting der!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1692: 14 Feb 2012, 22:41 »

Det har vist været oppe og vende flere gange, men er faldet til jorden hver gang af samme grund - netop det med at FmF ikke skal nyde noget af at være opholdssted for obskure sælgere og suspekte handler.

Swizz CataR
Manager

« Svar #1693: 14 Feb 2012, 22:44 »

Det har vist været oppe og vende flere gange, men er faldet til jorden hver gang af samme grund - netop det med at FmF ikke skal nyde noget af at være opholdssted for obskure sælgere og suspekte handler.

Helt enig i dette. Jeg mener ligeså, at vi har haft det oppe at vende adskillige gange Smiley Dette skal dog naturligvis ikke afskrække os fra at tage diskussionen en gang til Wink

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

HansenLFC
Gæst

« Svar #1694: 14 Feb 2012, 22:45 »

Beklager så, har aldrig set det herinde før Smiley

Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010