home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1145 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229587 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1635: 08 Nov 2011, 17:05 »

Jeg har en række ting og ved ikke om det er her de skal postes men jeg er lidt ny på FMF..

Hvorfor kan jeg ikke svare i mit eget indlæg i Introduktionsforum? Bliver de tråde låst?

Jeg mener, at de bliver låst efter 14 dage. Måske ikke det mest hensigtsmæssige, hvis der stadig er åbne spørgsmål osv., men jeg er ikke helt sikker :-)

Kan man få abb. på tråde herinde, så man nemt kan følge ens favorit tråde?

Tryk på "Underret"-knappen i bunden af emnerne. Jeg læste dog forleden, at der var en bruger, der ikke synes det fungerede særlig godt, men det er måden at gøre det på.

på forhånd tak...

Selv tak, Westermanden!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #1636: 08 Nov 2011, 17:05 »

1) Introduktionstråde låses efter 10 dage, det står også i den infotråd som er pinned i introduktionsforumm et.

2) Ved ikke om der er en speciel spørgsmålstråd, men der er nogle stykker i Mødelokalet. Ellers er spørgsmålet ganske ofte stillet før, og kan findes via søgningen på siden.

3) Man kan klikke på knappen 'Underret' på de emner man har lyst til, og så skulle man få en e-mail hver gang nogen skriver i tråden.

1: Lær at læs efter Wester

2: Kunne godt bruge en tråd i toppen, så nye nemt og hurtigt kan få lidt hjælp

3: Hmm men ingen abb melding på selve siden... Det foreslår jeg man får, for det fedt..!

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1637: 08 Nov 2011, 17:23 »

2: Mener du en FAQ til hvordan siden fungerer eller hvordan? Det lyder i hvert fald som en nyttig idé
3: Altså, så du abonnerer på nyheder eller hvad er det du gerne vil underrettes om?

Fedt med konstruktive forslag i øvrigt.

Jeg tror at introduktionstråden e bliver låst for at folk ikke skal gå i totalt selvpromovering og det ikke skal gå over i børnehaveleg hvor folk begynder stille dumme 'the well' agtige spørgsmål om hvad ens yndlingsfarve er, og om man foretrækker Sturridge eller Welbeck på det engelske landshold eller om man er til pizza eller lasagne. Det var en tendens man i hvert fald tidligere så på siden, så jeg tror at man har prøvet at komme det i forkøbet. Men er ikke sikker..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #1638: 08 Nov 2011, 17:28 »

Pizza er helt klart bedre end Lasagne Gazlgor!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #1639: 08 Nov 2011, 17:29 »

2: Mener du en FAQ til hvordan siden fungerer eller hvordan? Det lyder i hvert fald som en nyttig idé
3: Altså, så du abonnerer på nyheder eller hvad er det du gerne vil underrettes om?

Fedt med konstruktive forslag i øvrigt.

Jeg tror at introduktionstråden e bliver låst for at folk ikke skal gå i totalt selvpromovering og det ikke skal gå over i børnehaveleg hvor folk begynder stille dumme 'the well' agtige spørgsmål om hvad ens yndlingsfarve er, og om man foretrækker Sturridge eller Welbeck på det engelske landshold eller om man er til pizza eller lasagne. Det var en tendens man i hvert fald tidligere så på siden, så jeg tror at man har prøvet at komme det i forkøbet. Men er ikke sikker..

2: Ja en slags oversigt over mest stillede spørgsmål og forum guide..

3: Nej abb på ens favorit tråde, jeg har f.eks 5-7 tråde herinde som jeg følger tæt men mangler ligesom en genvej til dem. Et sted hvor jeg kan samle mine favoritter ... Svært at forklare men lidt som det fungere på FMD..

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #1640: 08 Nov 2011, 17:31 »

2: Ja en slags oversigt over mest stillede spørgsmål og forum guide..

3: Nej abb på ens favorit tråde, jeg har f.eks 5-7 tråde herinde som jeg følger tæt men mangler ligesom en genvej til dem. Et sted hvor jeg kan samle mine favoritter ... Svært at forklare men lidt som det fungere på FMD..

Ja det er fair nok med de intro tråde, ville bare have brugt den til at stille mine spørgsmål, for ikke at fylde forummet med nye tråde...

Doh det blev et quote fremfor en redigering  Forlegen

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1641: 09 Nov 2011, 16:54 »

Er der nogen her inde, der kan forklare, hvorfor FMF ser sådan her ud, i Safari på min iPod touch? Det fungerer i hvert fald ikke ret godt, og er spild af plads på skærmen. Smiley

Aldrig alene!

Swizz CataR
Manager

« Svar #1642: 09 Nov 2011, 17:10 »

@Wester:
Du bør kunne trykke på "Underret" i en given tråd, hvorefter at du så vil få en mail hver gang der er skrevet i tråden Smiley Du finder underret øverst og nederst i hver tråd

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Enged
Gæst

« Svar #1643: 09 Nov 2011, 17:52 »

@Brøndby_4ever
Nu ved jeg det ikke, men jeg vil næsten skyde på, at det er fordi, at siden ikke er lavet til at blive vist på mobiler/iPods. Jeg har snakket med Sunbao om at få lavet en app, men det er simpelthen for dyrt at få den lagt på Appstore i forhold til, hvad det gavner.

Szczesny
Manager

« Svar #1644: 09 Nov 2011, 18:33 »

@Wester:
Du bør kunne trykke på "Underret" i en given tråd, hvorefter at du så vil få en mail hver gang der er skrevet i tråden Smiley Du finder underret øverst og nederst i hver tråd

Det er en mulighed, men det kunne nu være fint, hvis man som bruger selv kunne "pinne" de tråde man følger, så man ikke skal ind at lede efter dem.

Tror det er der, Wester vil hen. Vil i øvrigt give ham ret

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1645: 09 Nov 2011, 18:34 »

Vil han ikke bare have det nuværende underretningssystem til at fungere via private beskeder i stedet for mail? Så det hele kører internt på siden. Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #1646: 10 Nov 2011, 23:01 »

Vil han ikke bare have det nuværende underretningssystem til at fungere via private beskeder i stedet for mail? Så det hele kører internt på siden. Smiley

Det ville jeg også synes godt om Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #1647: 10 Nov 2011, 23:01 »

Det er en mulighed, men det kunne nu være fint, hvis man som bruger selv kunne "pinne" de tråde man følger, så man ikke skal ind at lede efter dem.

Tror det er der, Wester vil hen. Vil i øvrigt give ham ret

Så vidt jeg husker, så får man dog et link i sin mail, der guider direkte til tråden Smiley

ptrN
Manager

« Svar #1648: 06 Dec 2011, 09:27 »

Jeg forstår ikke at en engageret site som FmFreaks.dk, der spytter gode artikler, downloads m.m. ud, gang på gang skal tilføje et sidste svar i afstemningerne der intet har med sagen at gøre. Det irriterer mig gang på gang, da alt andet der komme fra sitet virker super seriøst.

Kig eksempelvis på den seneste afstemning omkring Brøndby; "Jeg har set et pindsvin! Engang. Tror jeg."

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1649: 06 Dec 2011, 09:30 »

Jeg forstår ikke at en engageret site som FmFreaks.dk, der spytter gode artikler, downloads m.m. ud, gang på gang skal tilføje et sidste svar i afstemningerne der intet har med sagen at gøre. Det irriterer mig gang på gang, da alt andet der komme fra sitet virker super seriøst.

Kig eksempelvis på den seneste afstemning omkring Brøndby; "Jeg har set et pindsvin! Engang. Tror jeg."

Hehe, jeg tror nok at det er et erklæret mål for FmFreaks (eller noget), at der også skal være plads til den slags spas og løjer. Jeg har såmænd heller ikke noget at bruge den sidste svarmulighed i afstemningerne til, men så ignorerer jeg den bare, og stemmer på en af de andre...

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010