home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1053 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229778 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1545: 11 Maj 2011, 11:02 »

For at tvinge debatten hen på noget andet, så vil jeg lige komme med min mening omkring Guldbrands forslag.
Jeg har mine tvivler angående om det ville blive læst af brugerne. Hvis man har et problem, så er det mest rationelle jo at oprette en tråd til det og som ny bruger vil man formentlig hoppe let og elegant over alt det med at acceptere retningslinjer og f.eks. en velkomstbeskeder, hvor vi gør opmærksom på de store tråde og går direkte mod at. Få løst deres eget problem og så kan man altid kigge på de ting man har accepteret senere. Det ville jeg gøre på et forum, hvor jeg kunne få hjælp til et problem, som jeg ikke selv kunne løse. i forhold til tidligere tider, så synes jeg rent faktisk ikke at i år har været slem med mange tråde angående det samme emne. Det dog også bare være mig, som overser dem :p

Jeg kan dog sagtens undesøge hvilke informationer, som man får, når man opretter en ny bruger og se om vi kan optimere det på en eller anden måde.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1546: 11 Maj 2011, 11:06 »

Det første jeg gør hvis jeg tilmelder mig et forum for at få hjælp, er nu alligevel at gennemtæske deres søgefunktion for at finde relevante tråde. Det kan godt være det bare er mig der er lidt for perfekt, men jeg havde troet at det ville være ret logisk...

søgaard
Gæst

« Svar #1547: 11 Maj 2011, 11:10 »

Det første jeg gør hvis jeg tilmelder mig et forum for at få hjælp, er nu alligevel at gennemtæske deres søgefunktion for at finde relevante tråde. Det kan godt være det bare er mig der er lidt for perfekt, men jeg havde troet at det ville være ret logisk...
De par steder, hvor jeg har oprettet mig har søgefunktionen været mere håbløs end den vi har herinde :p
Men du er også blevet gammel og fornuftig nu Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1548: 11 Maj 2011, 11:14 »

Gammel er jeg i hvert fald Tunge I øvrigt synes jeg ikke søgefunktionen herinde er håbløs, man skal bare lige vide at man kan nå frem til den avancerede søgning ved at trykke på luppen - det varede mange år før jeg fandt ud af det!

HansenLFC
Gæst

« Svar #1549: 11 Maj 2011, 11:31 »

For at tvinge debatten hen på noget andet, så vil jeg lige komme med min mening omkring Guldbrands forslag.
Jeg har mine tvivler angående om det ville blive læst af brugerne. Hvis man har et problem, så er det mest rationelle jo at oprette en tråd til det og som ny bruger vil man formentlig hoppe let og elegant over alt det med at acceptere retningslinjer og f.eks. en velkomstbeskeder, hvor vi gør opmærksom på de store tråde og går direkte mod at. Få løst deres eget problem og så kan man altid kigge på de ting man har accepteret senere. Det ville jeg gøre på et forum, hvor jeg kunne få hjælp til et problem, som jeg ikke selv kunne løse. i forhold til tidligere tider, så synes jeg rent faktisk ikke at i år har været slem med mange tråde angående det samme emne. Det dog også bare være mig, som overser dem :p

Jeg kan dog sagtens undesøge hvilke informationer, som man får, når man opretter en ny bruger og se om vi kan optimere det på en eller anden måde.

Kunne man så ikke f.eks lave den velkomstbesked/intro i en tråd så man altid ville kunne henvise dertil?

Jeg tror der er rigtig mange ting man faktisk KAN, som almindelig brugere ikke en gang ved hvordan man gør og derved hvis man ville vide det kunne man gå igang med at læse den. Jeg fatter f.eks ikke at sætte billeder ind. Men hvis den blev lavet, er jeg sikker på at en masse brugere som er på siden allerede nu også ville benytte den.  Smiley

Det vil også være rigtig nemt at henvise til denne tråd, hvis der kommer en ny ind og stiller et spørgsmål  Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1550: 08 Jun 2011, 19:26 »

Her før da jeg ville finde 'konsol-kampe' tråden, og der ikke havde været skrevet indlæg i baren, indenfor det sidste stykke tid, skulle jeg bruge samtlige kræfter, som jeg har samlet hele dagen, på at trykke 'Forum' og derefter finde 'baren', blandt de flere tusende forskellige forum-kategorier(En smule ironi indblandet  funny). Jeg kom til at tænke på, om man ikke kunne lave en funktion, hvis man kan kalde det det, hvor man kunne tilføje nogle favorit tråde. Det skulle bare være hen i stil med genvejen til beskeder, oppe i Bruger info. Det ville være virkelig fedt, hvis man kunne tilføje sine favorit-tråde, så man lynhurtigt kunne komme ind og følge med i trådene. Er det er mulighed i fremtiden, eller skal dovenskaben bare ligges på hylden? Smiley

If you can't join them, beat them.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #1551: 08 Jun 2011, 19:28 »

Gammel er jeg i hvert fald Tunge I øvrigt synes jeg ikke søgefunktionen herinde er håbløs, man skal bare lige vide at man kan nå frem til den avancerede søgning ved at trykke på luppen - det varede mange år før jeg fandt ud af det!
+1 det vidste jeg ikke Thumbs Up

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Søgaard
Gæst

« Svar #1552: 08 Jun 2011, 20:06 »

Her før da jeg ville finde 'konsol-kampe' tråden, og der ikke havde været skrevet indlæg i baren, indenfor det sidste stykke tid, skulle jeg bruge samtlige kræfter, som jeg har samlet hele dagen, på at trykke 'Forum' og derefter finde 'baren', blandt de flere tusende forskellige forum-kategorier(En smule ironi indblandet  funny). Jeg kom til at tænke på, om man ikke kunne lave en funktion, hvis man kan kalde det det, hvor man kunne tilføje nogle favorit tråde. Det skulle bare være hen i stil med genvejen til beskeder, oppe i Bruger info. Det ville være virkelig fedt, hvis man kunne tilføje sine favorit-tråde, så man lynhurtigt kunne komme ind og følge med i trådene. Er det er mulighed i fremtiden, eller skal dovenskaben bare ligges på hylden? Smiley
De par ryk ned af scroll-knappen kan da vist næppe være hårdt? Tunge

Det kan siges at du kan minimere forumdele. Altså hvis du ikke er interesseret i at se samtlige kategorier indenfor FM10, så kan du minimere den ved at trykke på "Football Manager 2010" og derved gøre selve forum-indexet kortere.
Derudover kan du selvfølgelig sætte underretning til i diverse tråde, hvis du vil følge med i hvad der sker. Så skulle du gerne få en mail hver gang der kommer et indlæg i tråden. Det er måske ikke aktuelt med "Konsol-kampe", men den er alligevel sjældent væk fra første side i "Baren", men ved tråde, hvor aktiviteten er mere sjælden kunne dette være en mulighed. Et tredje alternativ ville være at smide linket til diverse tråde i en pb til sig selv og så bare gå derind og find dem, når du lystrer.

For denne knap er en udmærket funktion, når vi engang kommer videre med det projekt, som skal ende ud med et nyt design, men det er på standby lige nu og det nuværende design sætter ofte sine begrænsninger overfor nye tiltag, hvor der er behov for at ændre i sidens design for at få plads til dem.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1553: 08 Jun 2011, 20:26 »

De par ryk ned af scroll-knappen kan da vist næppe være hårdt? Tunge

Det kan siges at du kan minimere forumdele. Altså hvis du ikke er interesseret i at se samtlige kategorier indenfor FM10, så kan du minimere den ved at trykke på "Football Manager 2010" og derved gøre selve forum-indexet kortere.
Derudover kan du selvfølgelig sætte underretning til i diverse tråde, hvis du vil følge med i hvad der sker. Så skulle du gerne få en mail hver gang der kommer et indlæg i tråden. Det er måske ikke aktuelt med "Konsol-kampe", men den er alligevel sjældent væk fra første side i "Baren", men ved tråde, hvor aktiviteten er mere sjælden kunne dette være en mulighed. Et tredje alternativ ville være at smide linket til diverse tråde i en pb til sig selv og så bare gå derind og find dem, når du lystrer.

For denne knap er en udmærket funktion, når vi engang kommer videre med det projekt, som skal ende ud med et nyt design, men det er på standby lige nu og det nuværende design sætter ofte sine begrænsninger overfor nye tiltag, hvor der er behov for at ændre i sidens design for at få plads til dem.

Mange tak for svaret! Smiley. Selvfølgelig er det hverken hårdt, eller noget problem, at gå ind gennem forummet, for at finde tråden. Det kunne bare være en fed detalje, for hvis man har en 5-10 tråde, som man gerne vil tjekke dagligt, så kan det være nemmere at gå ind gennem sådan en funktion. Jeg har selvfølgelig fuld forståelse for, at det nuværende design har nogle begrænsninger(den har vi også taget før Shockeret). Jeg synes bare, at det ville være det hele værd, at have den i baghovedet, når der engang bliver udviklet et nyt design.

Og til det med at man kan minimere forskellige forumdele, så vil jeg da gøre det. Jeg vidste ikke det var en mulighed, og det gør da det hele lidt nemmere, selvom det ikke var vanvittigt besværligt uden dette.

Lækkert at du som altid tager samtlige henvendelser super seriøst! Smiley   

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1554: 08 Jun 2011, 20:32 »

Ellers kunne du skrive oppe i højre søgefeltet. Hvis du skriver "konsol-kampe", så kommer den op som nummer 2 Smiley

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1555: 08 Jun 2011, 20:35 »

Ellers kunne du skrive oppe i højre søgefeltet. Hvis du skriver "konsol-kampe", så kommer den op som nummer 2 Smiley

Nu var det lige det eksempel jeg kom med, ja. Hvis du læser mit seneste indlæg, så er det ikke eneste årsag til, at jeg efterspurgte/forhørte mig om sådan en funktion. Men ja, du har fuldstændig ret i, at man kan bruge søgefeltet.

Philips
Gæst

« Svar #1556: 10 Jun 2011, 08:26 »

Kunne man ikke rykke konsolkampe ned i børnehaven det er  jo ikke fordi det er særligt debatskabende og indlægende er for det meste bare dette her mønster:
Nogen der vil spillle fifa add mig på psn XXX
Har addet dig
God kamp
Det er der ikke særlig meget debat over Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1557: 10 Jun 2011, 08:29 »

Kunne man ikke rykke konsolkampe ned i børnehaven det er  jo ikke fordi det er særligt debatskabende og indlægende er for det meste bare dette her mønster:
Nogen der vil spillle fifa add mig på psn XXX
Har addet dig
God kamp
Det er der ikke særlig meget debat over Smiley

Hvad er årsagen til at du vil rykke den derned? Nu har tråden været oprettet siden 2008, og jeg ser i hvert fald ingen grund til at ændre det nu. Jeg kan så også orientere dig om, at der også har været flere debatter derinde, når det ikke er alting man er enige om. Lidt af ideen for mig personligt er, at den så også kommer på i den øverste bjælke, med 'SENESTE AKTIVE EMNER', så jeg mener IKKE at den skal flyttes, jeg synes endda det ville være en skam!

Swizz CataR
Manager

« Svar #1558: 10 Jun 2011, 08:51 »

Hvad er årsagen til at du vil rykke den derned? Nu har tråden været oprettet siden 2008, og jeg ser i hvert fald ingen grund til at ændre det nu. Jeg kan så også orientere dig om, at der også har været flere debatter derinde, når det ikke er alting man er enige om. Lidt af ideen for mig personligt er, at den så også kommer på i den øverste bjælke, med 'SENESTE AKTIVE EMNER', så jeg mener IKKE at den skal flyttes, jeg synes endda det ville være en skam!

Men børnehaven er jo netop for, at emner uden relevans for sidens flertal ikke kommer i menubjælken. Jeg må erkende, at jeg bruger også tråden, men jeg kan sagtens se argumentet fra Phillip. Jeg tror dog lige vi vender den i baglokalerne før der tages stilling til noget Wink

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1559: 10 Jun 2011, 08:57 »

Men børnehaven er jo netop for, at emner uden relevans for sidens flertal ikke kommer i menubjælken. Jeg må erkende, at jeg bruger også tråden, men jeg kan sagtens se argumentet fra Phillip. Jeg tror dog lige vi vender den i baglokalerne før der tages stilling til noget Wink

Jeg kom også kun med min egen holdning, og bukker selvfølgelig under for sidens flertal, eller crewets beslutning. Andet ville også være dumt. Smiley

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010