home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1070 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229898 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1500: 09 Maj 2011, 22:36 »

Well, der er vel ingen der forhindrer jer i at kalde jer "Humør Crewet", og at sprede glæde her på siden... Hvis I mener I gør det, så fortsæt I da bare med det.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #1501: 09 Maj 2011, 22:36 »

Jeg kan mærke en dårlig energi her ... Op med humøret ven - Smil til verdenen og verdenen smiler til dig !

Lol... Tror niveauet bare vil blive alt for useriøst på forum, hvis folk skal rundt og sige "Hej, velkommen..." til alle nye brugere... kan bare ikke se pointen i det Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

HansenLFC
Gæst

« Svar #1502: 09 Maj 2011, 22:37 »

Lol... Tror niveauet bare vil blive alt for useriøst på forum, hvis folk skal rundt og sige "Hej, velkommen..." til alle nye brugere... kan bare ikke se pointen i det Smiley

Ellers var dette forum vel ligegyldigt?

http://fmfreaks.dk/index.php?board=95.0

Ta ja hatten på, og smid den sure mine !  Smiley

plutonium
Manager

« Svar #1503: 09 Maj 2011, 22:38 »

Vi skal jo ikke være CREWET. Vi skal være HUMØR crewet. Vi skal være de venlige personer som tager os godt af de nye, som du kan se vi virkelig gør et forsøg på. http://fmfreaks.dk/index.php?board=95.0 ...

HUMØR crewet - SOLEN SKINNER ALTID PÅ OS #   Cool

Nu tror jeg, at jeg ved, hvor I vil hen  crazy

Der skal oprettes en ny brugergruppe til særlig 'venlige' brugere? Som har til opgave at sprede glæde, lykke og blomster hvor end de kommer. Ideen er god, men jeg er bange for at den vil være rigtig svær at udføre. Dels fordi I vil have et helt andet ansvar for altid er være åbne og imødekommende, og dels fordi man vil forvente af jer at I vil arbejde aktiv for det. Og hvem skal holde øje med det, og fjerne jer fra brugergruppen hvis/når I falder af på den? Peace

Kan rigtig godt lide ideen, men tror desværre at det må blive ved det. Netop en ide

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enged
Gæst

« Svar #1504: 09 Maj 2011, 22:39 »

Vi skal jo ikke være CREWET. Vi skal være HUMØR crewet. Vi skal være de venlige personer som tager os godt af de nye, som du kan se vi virkelig gør et forsøg på. http://fmfreaks.dk/index.php?board=95.0 ...

HUMØR crewet - SOLEN SKINNER ALTID PÅ OS #   Cool
Hvad er det så I skriver det herinde for? Er der ikke nok der anerkender jeres arbejde? Og hvorfor blive ved med at linke til det samme? Hvis det fortsætter på den måde er det nærmere det latterlige crew end noget humør crew.
Men så må det også være slut med at lege sur gammel mand fra min side.
Well, der er vel ingen der forhindrer jer i at kalde jer "Humør Crewet", og at sprede glæde her på siden... Hvis I mener I gør det, så fortsæt I da bare med det.
Præcis det jeg mener, man behøver vel ikke gøre opmærksom på det.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #1505: 09 Maj 2011, 22:40 »

Ellers var dette forum vel ligegyldigt?

http://fmfreaks.dk/index.php?board=95.0

Ta ja hatten på, og smid den sure mine !  Smiley

Kan ikke se, hvorfor i skal tage flere dage/uger gamle tråde frem Tunge

3.v evaB
Gæst

« Svar #1506: 09 Maj 2011, 22:41 »

Jeg vil faktisk støtte op om et humør crew her på siden.
Indlæg som dette:
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=26279.msg888767#msg888767
Det er med til at sikre god stemning at man fjerner folk der spreder dårlig karma.

PhilipFlink
Manager

« Svar #1507: 09 Maj 2011, 22:44 »

Hvad er det så I skriver det herinde for? Er der ikke nok der anerkender jeres arbejde? Og hvorfor blive ved med at linke til det samme? Hvis det fortsætter på den måde er det nærmere det latterlige crew end noget humør crew.
Men så må det også være slut med at lege sur gammel mand fra min side.
 !

Puha ... Enged, har du haft en dårlig dag? Du må endelig skrive hvis det er man kan gøre dit  humør bedre.. Det er ikke anerkendelsen der er vigtigt for os, Det er FMF og smilet på brugernes ansigter når vi kan hjælpe dem med at gøre dagen bedre. " Det Latterlige crew" - Det er præcis sådan nogen kommentare der skal væk.. Skrives kun pågrund af at skade.. Puha .. Dårlig energi

Hamza_BIF
Manager

« Svar #1508: 09 Maj 2011, 22:46 »

Synes derudover at det er lidt plat at skrive en masse "positive indlæg" på få minutter, lige efter man har skrevet det med, at I har været utrolig aktive i længere tid... lyder ærlig talt for mig bare som et par drenge der har kedet sig og aftalt noget over msn Peace

Lavezzi
Gæst

« Svar #1509: 09 Maj 2011, 22:46 »

Har ellers hørt, at HansenLFC ikke er en flink fyr irl.

HansenLFC
Gæst

« Svar #1510: 09 Maj 2011, 22:47 »

Kan ikke se, hvorfor i skal tage flere dage/uger gamle tråde frem Tunge

Ville du synes det var særlig fedt at komme et nyt sted hen og der var aldrig nogen som havde sagt hej til dig. Da du virkelig nærmest inviterede til et hej? Nej. Derfor er et sent svar, bedre end intet svar  Smiley

Ja hatten du ved. Solen skinner også på dig  Smiley

Enged
Gæst

« Svar #1511: 09 Maj 2011, 22:48 »

Puha ... Enged, har du haft en dårlig dag? Du må endelig skrive hvis det er man kan gøre dit  humør bedre.. Det er ikke anerkendelsen der er vigtigt for os, Det er FMF og smilet på brugernes ansigter når vi kan hjælpe dem med at gøre dagen bedre. " Det Latterlige crew" - Det er præcis sådan nogen kommentare der skal væk.. Skrives kun pågrund af at skade.. Puha .. Dårlig energi
Nej jeg har faktisk haft en rigtig god dag, ikke at jeg kan se, at det har noget med sagen at gøre.
Desuden, gider du så uddybe det jeg har markeret med fed? Det giver nemlig ingen mening.
Synes derudover at det er lidt plat at skrive en masse "positive indlæg" på få minutter, lige efter man har skrevet det med, at I har været utrolig aktive i længere tid... lyder ærlig talt for mig bare som et par drenge der har kedet sig og aftalt noget over msn Peace
Man må hellere stoppe med at feede trollsne.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #1512: 09 Maj 2011, 22:52 »

Ville du synes det var særlig fedt at komme et nyt sted hen og der var aldrig nogen som havde sagt hej til dig. Da du virkelig nærmest inviterede til et hej? Nej. Derfor er et sent svar, bedre end intet svar  Smiley

Ja hatten du ved. Solen skinner også på dig  Smiley

Nej, men jeg ville til gengæld også synes det var underligt at komme til en side, hvor der rendte et par brugere rundt og sagde "Hej...hej...hej...h ej...hej".

Man må hellere stoppe med at feede trollsne.

Nok en god idé...

PhilipFlink
Manager

« Svar #1513: 09 Maj 2011, 22:53 »

Nej jeg har faktisk haft en rigtig god dag, ikke at jeg kan se, at det har noget med sagen at gøre.
Desuden, gider du så uddybe det jeg har markeret med fed? Det giver nemlig ingen mening.M

Du skriver kun "Det latterlige crew" for at skade vores gode humør her på siden.. Gider vi virkelig have sådan nogen her, som bare vil ødelægge det hele når man prøver at skabe godt humør ... Smil og vær glad min ven Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #1514: 09 Maj 2011, 22:54 »

Nej, men jeg ville til gengæld også synes det var underligt at komme til en side, hvor der rendte et par brugere rundt og sagde "Hej...hej...hej...h ej...hej".

Nok en god idé...

Nu bliver det jo kun gjort de rette steder makker! Smiley ...

KOM GLAD - KOM FRISKSmiley

Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010