home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 708 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 230033 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1410: 04 Mar 2011, 12:32 »

Kan man ikke gøre sådan at hver gang man åbner FMfreaks side op, så kommer der en statusbesked over hvornår den nye patch kommer så vi slipper for alle de spørgsmål omkring det..  ?   Tunge

Det er selvfølgelig sagt lidt i sjov, men så alligevel ikke. Man må vel et eller andet sted gøre det MEGET synligt over for brugerne om hvornår den nye patch og fremtidige patchs kommer.. en nyhed på forsiden er jo tydeligvis ikke nok..   Huh

JKJ
Gæst

« Svar #1411: 04 Mar 2011, 12:34 »

Kan man ikke gøre sådan at hver gang man åbner FMfreaks side op, så kommer der en statusbesked over hvornår den nye patch kommer så vi slipper for alle de spørgsmål omkring det..  ?   Tunge

Det er selvfølgelig sagt lidt i sjov, men så alligevel ikke. Man må vel et eller andet sted gøre det MEGET synligt over for brugerne om hvornår den nye patch og fremtidige patchs kommer.. en nyhed på forsiden er jo tydeligvis ikke nok..   Huh

Det her må være måneds - hvis ikke årets - bedste foreslag som jeg støtter 10000% op om  Thumbs Up

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1412: 04 Mar 2011, 12:38 »

Ja det er desværre utroligt så dårlige folk er til at søge infoen hmm

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1413: 04 Mar 2011, 13:03 »

det er jo bare dovenskab at spørge om spørgsmål som "Hvornår kommer patchen" eller "hvordan tager man screenshots i fm" da man på under fem minutter kan finde det på google, yahoo, bing eller andre... selvfølgelig er det fair nok hvis man har overset noget og så lige laver en tråd - men det er dog ikke ensbetydende med at man ikke skal tjekke om der er andre lignende tråde Smiley...BTW er det så kun mig som syntes google er bedre end den indbyggede søgemaskine her på siden :S?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1414: 04 Mar 2011, 13:06 »

det er jo bare dovenskab at spørge om spørgsmål som "Hvornår kommer patchen" eller "hvordan tager man screenshots i fm" da man på under fem minutter kan finde det på google, yahoo, bing eller andre... selvfølgelig er det fair nok hvis man har overset noget og så lige laver en tråd - men det er dog ikke ensbetydende med at man ikke skal tjekke om der er andre lignende tråde Smiley...BTW er det så kun mig som syntes google er bedre end den indbyggede søgemaskine her på siden :S?

Tryk på luppen så kan du afgrænse din søgning herinde meget mere Smiley

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #1415: 04 Mar 2011, 13:21 »

Med hensyn til det med patchen, kunne man så ikke få de største breaking news i FM verdenen  til at stå  der oppe hvor der står hvor mange artikler og guides skribenter har lavet?
Så kan et af de der slides være noget med at Patchen ikke kommer før i næste uge.. Ved ikke om det forandrer noget med de spørgsmål..

Kolo Abib Touré

Webber-XX
Reserveholdsspiller

« Svar #1416: 05 Mar 2011, 21:26 »

Er der ikke mulighed for at Odds-Sektionen kan blive opdateret lidt oftere ..?

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Yessir
Manager

« Svar #1417: 07 Mar 2011, 23:42 »

Kunne man fjerne nogen af alle de fokus emner der ligger i nostalgi, så de aktive (CM 01/02) tråde kommer frem på første side?

Szczesny
Manager

« Svar #1418: 07 Mar 2011, 23:44 »

Kunne man fjerne nogen af alle de fokus emner der ligger i nostalgi, så de aktive (CM 01/02) tråde kommer frem på første side?

Det tænkte jeg også på, da jeg ledte efter tråden tidligere idag - underligt at den senest aktive tråd ikke er på side 1

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Yessir
Manager

« Svar #1419: 07 Mar 2011, 23:45 »

Det tænkte jeg også på, da jeg ledte efter tråden tidligere idag - underligt at den senest aktive tråd ikke er på side 1

Ja det er egentlig ikke fordi at selve stedet er så aktivt, men det tror da fanden når hele første side er proppet med tråde der ikke rykker sig  Tunge

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #1420: 08 Mar 2011, 00:03 »

jeg synes godt at siden efterhånden kunne bruge en make-over og få frisket farverne og layoutet lidt op (:

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1421: 08 Mar 2011, 00:05 »

fixet

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1422: 08 Mar 2011, 00:06 »

jeg synes godt at siden efterhånden kunne bruge en make-over og få frisket farverne og layoutet lidt op (:

Hvis vi havde en kompetent programmør med tid til at lave kodningen til et nyt site var det sket for længst Smiley
Men desværre ikke noget man bare lige finder

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #1423: 08 Mar 2011, 00:08 »

nej okay det kan jeg godt se det er lidt af et problem, kan desværre ingen gang hjælpe på det område (:

Swizz CataR
Manager

« Svar #1424: 08 Mar 2011, 08:03 »

Jo det er faktisk det jeg tænker. For selvfølgelig syntes jeg at den skal igennem crewet, både med hensyn til at standarden er høj blandt artiklerne, men også så den får sine 15 minutter berømmelse på forsiden, og dermed når ud til flere brugere..

Men ja en tråd eller en anden form hvor man kan se en liste over mulige emner der kunne skrives om - Lidt ligesom i har i crewet, hvilket måske også kunne blive offentliggjort, så vi brugere måske kunne skrive nogle af dem (Medmindre i selv ønsker at skrive dem  Wink  )

Men generelt bare et sted hvor man kan skrive sin ønsker ned, og hvor dem der har en journalist gemt i sig kan finde inspiration til artikler/guides..   Smiley

Her får du og andre så et sent svar fra min side Smiley

Jeg er af den holdning, at crewets liste ikke skal offentliggøres. Simpelthen, fordi at det ikke er nogen plan vi følger, men blot gode ideer til, hvad vi måske kunne finde på at lave. Samtidig, så synes jeg heller ikke, at det ville være spændende for jer at se, hvad kommer der næste gang der kommer en artikel Smiley

Men igen, det er ikke sværere end at lave en tråd til det, og jeg skal gerne være den første til at komme med en hel række af forslag til, hvad jeg selv synes kunne være spændende at vide mere om.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010