home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 910 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229875 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1140: 26 Sep 2010, 20:18 »

Tænkte det nok Smiley Det er ikke en ting, som lige ligger i planerne, at vi får lavet.
Det er ikke lige altid, at man husker hvad og hvor man har debatteret Wink
Men lyder ærgerligt Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #1141: 26 Sep 2010, 20:23 »

Kan man ikke få en besked i sin indbak eller en pop-up besked når der kommer et svar, man har sat til underetning Wink kan i så ikke gøre det isedet for eller er det heller ikke noget i har i planerne? og hvad er det for nogle planer i har gang i?  Djævel
Til det første, så kan jeg sige, at det på nuværende tidspunkt heller ikke er muligt. Nu er det (heldigvis) ikke mig, som sidder med programmeringen af siden, men det er derimod Acido. Så fyren med de magiske fingre, hvis der skal ske noget.

plutonium
Manager

« Svar #1142: 26 Sep 2010, 21:11 »

Kan man ikke få en besked i sin indbak eller en pop-up besked når der kommer et svar, man har sat til underetning Wink kan i så ikke gøre det isedet for eller er det heller ikke noget i har i planerne? og hvad er det for nogle planer i har gang i?  Djævel

Man kan få et hurtigt overblik over de tråde man senest har været aktiv i ved at kigge på sin liste over indlæg (findes på ens profil-side)

Det er ikke hightech, men jeg har da brugt det nogle gange, hvis jeg har haft en dag eller to uden at være på  Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Fernando
Gæst

« Svar #1143: 30 Sep 2010, 07:18 »

Kan vi ikke få en Glædestråd som ikke handler om FM - eller skal vi bare bruge shoutboxen?

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #1144: 30 Sep 2010, 09:20 »

Vi har allerede en, selvom den er lidt gammel http://fmfreaks.dk/index.php?topic=16010.0

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Ariana Grande
Manager

« Svar #1145: 07 Okt 2010, 17:00 »

Jeg kunne godt tænke mig at man under "hvem er online" kunne sortere gæsterne fra så man kun ser hvem der er online af brugerne.
Jeg er nemlig rimelig ligeglad med, hvilke tråde gæsterne er inde i og det vil blive lidt mere overskueligt, hvis jeg skal tjekke om der er en bestemt bruger online.

Brodtgaard
Manager

« Svar #1146: 07 Okt 2010, 17:05 »

Jeg kunne godt tænke mig at man under "hvem er online" kunne sortere gæsterne fra så man kun ser hvem der er online af brugerne.
Jeg er nemlig rimelig ligeglad med, hvilke tråde gæsterne er inde i og det vil blive lidt mere overskueligt, hvis jeg skal tjekke om der er en bestemt bruger online.

Det kan man godt - bare klik på "Bruger"
Så bliver det sorteret efter brugere først - i omvendt alfabetisk orden

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Ariana Grande
Manager

« Svar #1147: 07 Okt 2010, 17:06 »

Jamen så er det problem jo løst Wink

Tak skal du ha Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #1148: 07 Okt 2010, 17:11 »

Kunne det være en idé at få en "synes godt om"/"synes ikke godt om knap"?

På den måde kunne man erklære sig enig eller ikke enig i et indlæg. Men man skal også kunne se hvem der har trykket hvad. Ellers kan folk bare blive ved med at trykke synes ikke om med vilje af en eller anden latterlig årsag som at det er i fck eller brøndby-tråden.  Så kan man se om det er et godt indlæg eller hvad man nu end vil bruge det til.. lød lidt bedre inde i mit hoved men bare et forslag.. I øvrigt enig med TheX. Ret irriterende at man ikke kan sortere gæsterne fra. Er ret ligeglad med hvad de er inde på.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #1149: 12 Okt 2010, 19:06 »

Ville det kræve utrolig meget at få lavet youtube-link ind på FMF, så youtube videoen bliver vist på selve FMF-siden? Snart meget udbredt blandt mange fora og FMF burde vel egentlig også indføre det? Det er vildt smart.

plutonium
Manager

« Svar #1150: 12 Okt 2010, 19:53 »

Det er jo kun Acido der kan svare på det, men jeg synes et youtube-link ville være kanon Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #1151: 21 Okt 2010, 23:46 »

Ville det kræve utrolig meget at få lavet youtube-link ind på FMF, så youtube videoen bliver vist på selve FMF-siden? Snart meget udbredt blandt mange fora og FMF burde vel egentlig også indføre det? Det er vildt smart.

Så er funktionen klar, ser det ud til! Lækkert!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1152: 21 Okt 2010, 23:47 »

Så er funktionen klar, ser det ud til! Lækkert!

Faktisk har man altid kunne gøre det, blot ikke været en knap til det, men er der kommet nu det kan bruges i fm også Smiley

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #1153: 21 Okt 2010, 23:50 »

Det kunne man måske godt liiiiige have sagt noget før mht til alle de youtube-tråde/videoer, der findes ? ... Smiley

Brodtgaard
Manager

« Svar #1154: 21 Okt 2010, 23:58 »

Nu hvor FM11 så småt er på vej, og hvor forummet "Football manager 2009" bliver lukket ned, synes jeg at I skulle lægge hele forummet ind under "Nostalgi" i en underkategori som hedder FM2009.

På den måde er det nemmere for os brugere at finde svar på de problemer som opstår hen af vejen.

Jeg synes jo at det er ENORMT besværligt hvis jeg skal finde f.eks en bestemt taktik fra FM08. Jeg kan risikere at skulle lede rigtig mange sider igennem i "Nostalgi"-forummet (der er i øjeblikket 393 sider) og så alligevel ikke kunne findet det jeg søger.

Så havde det været nemmere hvis der var en underkategori som hed FM08!

Jeg minder lige om den her igen...!

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010