home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 847 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229434 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #945: 04 Jan 2009, 19:59 »

Jeg tror det er den anden af de to grunde.

TobiMikkelsen blev banned for livstid fordi at vi i crewet følte at han udgjorde en reel trussel mod crewets autoritet, da hans vennekreds efterhånden oversteg brugerantallet på siden.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #946: 19 Jan 2009, 18:20 »

Dette er bare et lille spørgsmål der undre mig lidt...

Når man skriver i div tråde kunne man tidligere se hvor mange indlæg man havde skrevet, det er nu fjernet for et stykke tid siden og jeg ønsker det ikke tilbage...
Men hvis man får en personlig besked fra en bruger står det så der... Hvorfor er det ikke fjernet der?? Eller er det en større proces man skal igang så??

BenMusalho
Gæst

« Svar #947: 22 Jan 2009, 15:56 »

Meget fedt med den nye "feauture" oppe i højre hjørne..

Kan man ikke gøre, så man kan få en oversigt over alle de tråde, man har startet, inde i sin profil? Ligesom man kan trykke "vis indlæg", kan det måske gøres, så man kan trykke "vis tråde"?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #948: 22 Jan 2009, 17:24 »

Hvilken feature er det lige du snakker om?

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

søgaard
Gæst

« Svar #949: 22 Jan 2009, 17:25 »

Hvilken feature er det lige du snakker om?
At der nu står hvilke brugere der læser tråden, hvor der før blot stod, hvor mange brugere der læste tråden Wink

AFC
Gæst

« Svar #950: 22 Jan 2009, 17:27 »

Syntes også det er en fed feature, men som BenM siger. Det kunne være fedt med sådan en feature der viser en oversigt over alle de tråde man har oprettet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #951: 22 Jan 2009, 17:33 »

Nå for helvede, det havde jeg ikke lagt mærke til - skal bruge mindre tid i babetråden så!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #952: 22 Jan 2009, 17:40 »

Uh fancy - det havde jeg heller ikke set!

kasperbp12
Manager

« Svar #953: 22 Jan 2009, 17:47 »

Det er skidt g00n! hehe, men har du ikke selv været med til at finde ud af det? Wink

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #954: 22 Jan 2009, 17:50 »

Jeg kunne godt tænke mig et felt på forsiden, som viste ens favorittråde. Man kunne så vælge forskellige tråde og vælge som favoritter. Hvis man f.eks. følger med i en blog, eller babe-tråden.

Veni, vidi, vici

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #955: 22 Jan 2009, 17:51 »

Jeg kunne godt tænke mig et felt på forsiden, som viste ens favorittråde. Man kunne så vælge forskellige tråde og vælge som favoritter. Hvis man f.eks. følger med i en blog, eller babe-tråden.
Rigtig god ide det ville spare en masse tid ... Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #956: 22 Jan 2009, 18:03 »

Det er skidt g00n! hehe, men har du ikke selv været med til at finde ud af det? Wink

Tvivler på at g00n koder ret meget til hjemmesiden...

AFC
Gæst

« Svar #957: 22 Jan 2009, 22:15 »

Syntes godt man kunne lave en ting på Forsiden Chatten der nærmere kaldt Freaks Chatten. Så syntes jeg det ville være fedt med en oversigt over hvornår forskellige beskeder i chatten var blevet skrevet. Så man ikke svarer på noget som er 18 timer gammelt f.eks.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #958: 22 Jan 2009, 22:16 »

Syntes godt man kunne lave en ting på Forsiden Chatten der nærmere kaldt Freaks Chatten. Så syntes jeg det ville være fedt med en oversigt over hvornår forskellige beskeder i chatten var blevet skrevet. Så man ikke svarer på noget som er 18 timer gammelt f.eks.

Du kan jo bare holde musen over beskeden, så kan du så hvornår den blev sendt...

Bave
Gæst

« Svar #959: 22 Jan 2009, 22:16 »

Det er der jo også nærmest.
Du kan jo bare holde musen over beskeden også kommer der et tidspunkt frem Smiley

Edit: too slow

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010