home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1034 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229326 gange)
enged
Gæst

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #900: 02 Jan 2009, 01:03 »

Jeg synes godt at Crewet kunne fortælle en hvad man har skrevet, som har gjort at de mener at ens indlæg skulle fjernes, selvfølgelig ikke hvis man bliver ved med det samme, men det må vel også give ban? crazy Men når jeg har skrevet forskellige ting, så er det blevet slettet, og da jeg ikke ved hvem det er som har gjort det, eller fået nogen forklaring på hvorfor, så er det jo lidt svært at gøre det bedre.
Jeg mener ikke at nogen af de ting jeg har skrevet har været grove, der var en enkelt gang hvor jeg havde skrevet omkring noget ulovlig fil deling, som g00n redigerede, og det synes jeg også er fint nok, men ellers er i for 'vattede' herinde. Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #901: 02 Jan 2009, 01:22 »

Well, jeg sletter af og til nogle indlæg fra folk, som jeg føler går over grænsen, men stadig ikke er nok til at få en advarsel eller et ban. Hvis jeg skulle skrive en PB til personen hver gang, jeg slettede et indlæg eller redigerede i et, så ville det gjorde forummoderatornes arbejde så meget mere omfattende. Hvis dit indlæg bliver slettet eller redigeret, så er det jo et bevis, at du på en eller anden måde er gået over grænsen, hvis du føler du mangler en forklaring, så er det bare at skrive til en af os, så finder vi da ud af, hvem der har gjort det slettet det, så du kan få noget feedback.
Det skal selvfølgelig ikke blive en diskussionsgrund, da vores beslutninger jo ikke er til diskussion, men hvis du blot gerne vil have dit fejltrin at vide, så ser jeg intet problem i at du skriver til mig og spørger, så vil jeg da gerne undersøge sagen og forklare det så godt jeg kan Smiley

SoAP
Gæst

« Svar #902: 02 Jan 2009, 01:23 »

<en forbedring kunne være en anden farve en den blågrå baggrundsfarve

enged
Gæst

« Svar #903: 02 Jan 2009, 01:41 »

Det er kun småting som det har været ind til videre, og jeg kan da godt se at i ville skulle arbejde meget mere, og det sikkert ville fjerne jeres lyst til at være moderatorer. Jeg har et tilfælde hvor der er en bruger der har spurgt om hjælp til noget matematik, også er der en der skriver svaret efterfulgt af looserboy. Så svarer jeg "men du kan til gengæld ikke stave" eller noget i den retning, og der blev mit indlæg slettet, men ham det andet indlæg blev bare ikke slettet, det kan jeg så se at det er nu. Men det hele er bare for at give en pointe, jeg håber meningen når i gennem og det ikke bare lyder som mig der har ondt i røven Wink

søgaard
Gæst

« Svar #904: 02 Jan 2009, 01:46 »

Det er kun småting som det har været ind til videre, og jeg kan da godt se at i ville skulle arbejde meget mere, og det sikkert ville fjerne jeres lyst til at være moderatorer. Jeg har et tilfælde hvor der er en bruger der har spurgt om hjælp til noget matematik, også er der en der skriver svaret efterfulgt af looserboy. Så svarer jeg "men du kan til gengæld ikke stave" eller noget i den retning, og der blev mit indlæg slettet, men ham det andet indlæg blev bare ikke slettet, det kan jeg så se at det er nu. Men det hele er bare for at give en pointe, jeg håber meningen når i gennem og det ikke bare lyder som mig der har ondt i røven Wink
Nu skal jeg ikke kunne udtale mig omkring netop dette tilfælde, da jeg ikke ved om det er mig der har slettet eller hvem der har været i gang, men hvis du i fremtiden oplever noget, så er det bare at enten rapporter indlægget, hvis du føler det er forkert eller skriv en besked, hvis du føler, at du gerne vil have en forklaring, hvis dit indlæg er blevet slettet Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #905: 02 Jan 2009, 01:46 »

Altså personligt sletter jeg engang imellem indlæg, hvis de er totalt uvedkommende, provokerende, ren CAPS, snak om ulovlige ting eller bump-indlæg, og det får folk som regel ikke en pb for. Hvis de bliver ved, sender jeg så som regel en pb til dem og beder dem lade være.

Mht. dit specifikke eksempel blev den bruger banned, og hans indlæg slettet. Dit indlæg blev også slettet, da det jo egentlig ikke havde nogen relevans for tråden, og bare så underligt ud uden den andens indlæg. Det var såmænd ikke fordi at der var noget galt med dit indlæg som sådan.

Som Søgaard siger, kan vi ikke sende beskeder til folk hver gang vi sletter indlæg, men folk er selvfølgelig velkomne til at skrive til os og få en forklaring, hvis det vi har gjort har været helt ude i hampen.

enged
Gæst

« Svar #906: 02 Jan 2009, 01:51 »

Okay, mange tak for svarene, jeg er glad for at i er til at tale med her og ikke altid er lige så magtliderlige som man hører Crewet på fmd er Peace

Generelt synes jeg nu ikke jeg træder over nogen grænser så det bliver næppe et problem i fremtiden  Thumbs Up

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #907: 03 Jan 2009, 15:11 »

Okay, mange tak for svarene, jeg er glad for at i er til at tale med her og ikke altid er lige så magtliderlige som man hører Crewet på fmd er Peace

Generelt synes jeg nu ikke jeg træder over nogen grænser så det bliver næppe et problem i fremtiden  Thumbs Up

Selvfølgelig er vi magtliderlige, hvorfor skulle vi ellers være i crewet? Opstemt

Ej spøg til side.

Men kan du ikke godt se, at selvom han skriver et eller andet med looserboy eller, hvad det nu var du sagde, at så giver det stadig ikke dig ret til at skrive, men du kan tilgengæld ikke stave, eller hvad det nu var du skrev. Så er du jo stadig ikke bedre end ham!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

enged
Gæst

« Svar #908: 03 Jan 2009, 15:19 »

Selvfølgelig er vi magtliderlige, hvorfor skulle vi ellers være i crewet? Opstemt

Ej spøg til side.

Men kan du ikke godt se, at selvom han skriver et eller andet med looserboy eller, hvad det nu var du sagde, at så giver det stadig ikke dig ret til at skrive, men du kan tilgengæld ikke stave, eller hvad det nu var du skrev. Så er du jo stadig ikke bedre end ham!

Nej det kan da godt være at jeg ikke er det, men når man kan give den ene vej skal man jo også kunne tage den anden vej. Det som jeg var utilfreds med i selve situationen var skam ikke at mit indlæg blev slettet, det var det at hans ikke blev. Det kunne jeg ikke rigtig se meningen i. Smiley Men det hele er jo ordnet nu, så der er ikke rigtig mere i at sige i denne sag  Rullende Øjne

Men udover det så synes jeg nu rigtig godt om siden Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #909: 03 Jan 2009, 15:20 »

Typisk Suicide at rippe op i en lukket sag.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #910: 03 Jan 2009, 15:21 »

Ja jeg sad og tænkte præcis det samme.. Nogle fremragende svar fra crewet, en tilfreds bruger, og så var den sag lukket - lige indtil Suicide kom forbi!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

enged
Gæst

« Svar #911: 03 Jan 2009, 15:23 »

Ja jeg sad og tænkte præcis det samme.. Nogle fremragende svar fra crewet, en tilfreds bruger, og så var den sag lukket - lige indtil Suicide kom forbi!

funny Haha, i virker som om i er rigtig gode venner  Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #912: 03 Jan 2009, 15:28 »

Hawk og Suicide har et rigtig had/kærligheds-forhold Opstemt

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #913: 03 Jan 2009, 15:28 »

Suicide er ligesom det at børste tænder.. Jeg er ikke særlig begejstret for det, men det er nyttigt nok i det lange løb.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager

« Svar #914: 03 Jan 2009, 15:30 »

Interessant simili Peace

Men I giver da nogle sjove diskussioner i crewet Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010