home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1033 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228764 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #645: 18 Maj 2008, 19:28 »

Det er egentlig et udmærket forslag. Jeg vender det i baglokalet.

ManUtd83
Manager

« Svar #646: 18 Maj 2008, 19:31 »

Curseren går i et med baggrunden når man skriver indlæg. Kan den ikke gøres hvid ?

Lagotolio
Ynglingespiller

« Svar #647: 18 Maj 2008, 19:33 »

Det kunne være super fedt, hvis I lavede en rekord-sektion..
Der kører en tråd på forummet med rekorder, det ved jeg, men det ville være så fedt, hvis I i en sektion kunne få det til at se lækkert ud, og fremvise det i en kanondesign?!

Faktisk slet ikke en umulig idé.
Før jeg kom til FmFreaks, havde jeg faktisk planer om, at lave et site til FM, kun med rekorder, så grundstammen har jeg måske allerede, hvis jeg ellers kan finde den igen.. he he.  Hævet Øjenbryn

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #648: 18 Maj 2008, 21:03 »

Curseren går i et med baggrunden når man skriver indlæg. Kan den ikke gøres hvid ?

Det har været et problem fra starten, og det er desværre ikke muligt at ændre, medmindre vi ændrer helt på sidens farver, og det ville jo næsten være synd.

Den har også været oppe og vende i denne tråd adskillige gange før, men uden drastiske designmæssige ændringer på siden, er det ikke muligt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #649: 18 Maj 2008, 21:10 »

Hermed rettet - Hilsen Acido

Mange tak Wink

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #650: 18 Maj 2008, 21:12 »

Det kunne være super fedt, hvis I lavede en rekord-sektion..
Der kører en tråd på forummet med rekorder, det ved jeg, men det ville være så fedt, hvis I i en sektion kunne få det til at se lækkert ud, og fremvise det i en kanondesign?!

Rigtig god idé.
Så giver det lidt mere prestige at slå en rekord. Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #651: 20 Maj 2008, 23:19 »

Synes måske at "Baren" skal hedde noget andet? Det passer ihf. ikke rigtig til når der bliver oprettet en tråd om en voldsmand eller hende der kvinden  der hoppede ud fra Rundetårn Rullende Øjne ??

KF
Landsholdsspiller

« Svar #652: 20 Maj 2008, 23:21 »

Synes måske at "Baren" skal hedde noget andet? Det passer ihf. ikke rigtig til når der bliver oprettet en tråd om en voldsmand eller hende der kvinden  der hoppede ud fra Rundetårn Rullende Øjne ??

Det passer da lige præcis så... Nu ved jeg ikke, hvor tit, du sidder i en bar, men der er jo ikke grænser for, hvilke sindssyge samtaleemner, der bliver talt om i en bar.. gerne en rigtig snusket beskidt en af slagsen.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #653: 20 Maj 2008, 23:21 »

Har et simpelt spørgsmål!

Hvorfor har i fjernet indlægstælleren Smiley?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #654: 20 Maj 2008, 23:21 »

Læs 4 sider tilbage eller sådan noget, så har du et svar.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

BenMusalho
Gæst

« Svar #655: 20 Maj 2008, 23:22 »

pga. SPAM!

Det passer da lige præcis så... Nu ved jeg ikke, hvor tit, du sidder i en bar, men der er jo ikke grænser for, hvilke sindssyge samtaleemner, der bliver talt om i en bar.. gerne en rigtig snusket beskidt en af slagsen.
Hvis man ser det på den måde crazy Når der står Baren tænker jeg bare mere på fest og farver Grin

BenMusalho
Gæst

« Svar #656: 21 Maj 2008, 14:32 »

Kunne man ikke gøre så man kan se alle de tråde man har oprettet i sin profil? Det ville være rigtig fedt Smiley Det sparer en for en hel del besvær Smiley

Niko
Gæst

« Svar #657: 21 Maj 2008, 14:35 »

Kunne man ikke gøre så man kan se alle de tråde man har oprettet i sin profil? Det ville være rigtig fedt Smiley Det sparer en for en hel del besvær Smiley

Den idé kan jeg godt lide, da den vil gøre det hele meget lettere. Man vil også bedre kunne følge med i sine egne tråde, nu hvor siden har vokset sig større og det er blevet svære at følge med.

Måske sådan, at man også kunne se hinanden oprettede tråde?

Helt sikkert noget jeg bakker op omkring.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #658: 21 Maj 2008, 18:49 »

God idé !!!

Eller hvad med, når Blog-konkurrencen er færdig, så kunne man have sine favorittråde deroppe, så man hurtigt kan gå ind og se om der er sket noget nyt. Man skal hele tiden kunne vælge og fravælge favorittråde. Og så kan det se sådan her ud

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #659: 21 Maj 2008, 18:54 »

God idé !!!

Eller hvad med, når Blog-konkurrencen er færdig, så kunne man have sine favorittråde deroppe, så man hurtigt kan gå ind og se om der er sket noget nyt. Man skal hele tiden kunne vælge og fravælge favorittråde. Og så kan det se sådan her ud

Når blogkonkurrencen er ovre, kommer det tilbage med, hvor mange, og hvem der er online.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010