home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1154 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228916 gange)
Søgaard
Gæst

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1935: 20 Okt 2012, 20:43 »

Tja, det er da bedre at komme med en discount idé end ingen. Jeg synes ikke, at jeres chat fungerer særlig godt fx.
Det er det helt klart, jeg videregiver egentlig også bare mine bekymringer, hvis dette skulle blive realitet, hvilket vel ikke er blevet forbudt i løbet af dagen? Wink

Jeg er bestemt ikke modstander af idéen om at man laver en delvis færdig side til at starte med og så færdiglaver den i løbet af noget tid. Det er jo ikke nogen hemmelighed at denne side ikke just ligner 2012, men har sine mangler i forhold til en moderne hjemmeside.

Oddssektionen er jo en af de ting, som gør denne side interessant i forhold de øvrige sider på scenen, da ingen andre sider kører samme koncept. Det er ikke særlig FM-relateret, men gør at denne side adskiller sig fra eksempelvis FMDanmark og de store udenlandske sider. Den ville jeg helt klart føle skulle til før en chat igen, selvom chatten også er vigtig i forhold til at holde et fællesskab på en side og holde forumtrådene mere seriøse.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #1936: 20 Okt 2012, 20:47 »

Det er det helt klart, jeg videregiver egentlig også bare mine bekymringer, hvis dette skulle blive realitet, hvilket vel ikke er blevet forbudt i løbet af dagen? Wink
Det fik en lidt hård tone. Det var egentlig ikke min intention. Jeg deler de samme bekymringer.

Citat
Jeg er bestemt ikke modstander af idéen om at man laver en delvis færdig side til at starte med og så færdiglaver den i løbet af noget tid. Det er jo ikke nogen hemmelighed at denne side ikke just ligner 2012, men har sine mangler i forhold til en moderne hjemmeside.

Oddssektionen er jo en af de ting, som gør denne side interessant i forhold de øvrige sider på scenen, da ingen andre sider kører samme koncept. Det er ikke særlig FM-relateret, men gør at denne side adskiller sig fra eksempelvis FMDanmark og de store udenlandske sider. Den ville jeg helt klart føle skulle til før en chat igen, selvom chatten også er vigtig i forhold til at holde et fællesskab på en side og holde forumtrådene mere seriøse.
Jeg kan sagtens se din pointe. Oddssektionen har jeg meget begrænset kendskab til, så jeg kan ikke udtale mig synderligt om den. Hvis vi sammenligner med FMDanmark, så fungerer Shoutboxen i min mening bedre end jeres chat, problemet består bare i, at SB'en tager fokus fra forum på FMD. Det gør jeres chat ikke, men den virker bare vanvittig begrænset i min optik.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1937: 20 Okt 2012, 20:50 »

Og din pointe er?

At fx en begrænsning på 120 tegn er en god idé - det holder også folk fra at holde lange diskussioner i chatten.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #1938: 20 Okt 2012, 20:51 »

At fx en begrænsning på 120 tegn er en god idé - det holder også folk fra at holde lange diskussioner i chatten.
Sådan har jeg aldrig overvejet det. Det kan faktisk godt være en god idé så. Nu skal jeg også stoppe med at brokke mig. Det klæder mig ikke og er egentlig slet ikke, hvad jeg ville.

Søgaard
Gæst

« Svar #1939: 20 Okt 2012, 20:54 »

Det fik en lidt hård tone. Det var egentlig ikke min intention. Jeg deler de sammen bekymringer.
Jeg kan sagtens se din pointe. Oddssektionen har jeg meget begrænset kendskab til, så jeg kan ikke udtale mig synderligt om den. Hvis vi sammenligner med FMDanmark, så fungerer Shoutboxen i min mening bedre end jeres chat, problemet består bare i, at SB'en tager fokus fra forum på FMD. Det gør jeres chat ikke, men den virker bare vanvittig begrænset i min optik.
Begrænsningen på 120 tegn er egentlig lavet, så de længere diskussioner osv blev lagt i forummet, da chatten jo er til de små hyggelige beskeder og et hurtigt spørgsmål og ikke en decideret diskussion. De få gange jeg har bevæget mig rundt på andre sider med en chat, hvor der ikke er begræsninger, så kommer der straks lange diskussioner om kampene osv, hvor de i højere grad bliver placeret i klubtrådene herinde. Omkring siderne tilbage, så tvivler jeg egentlig på, at de tager ret meget plads i forhold til de mange sider, som er på forummet. Der er chatten vis en tilpas lille del af det samlede billede, selvom vi snart har 12000 sider i chatten.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #1940: 20 Okt 2012, 20:56 »

Jeg vil give dig helt ret angående klubtrådene, Søgaard. Det synes jeg også er en af charmerne ved FmF. Der er livlig gang i jeres klubtråde. Det kan jeg godt lide.

atuz
Ynglingespiller

« Svar #1941: 20 Okt 2012, 20:56 »

Sådan har jeg aldrig overvejet det. Det kan faktisk godt være en god idé så. Nu skal jeg også stoppe med at brokke mig. Det klæder mig ikke og er egentlig slet ikke, hvad jeg ville.

Jeg synes det er synd med en begrænsning. Det er også synd at chatten ikke opdaterer sig selv. Det er ikke alle ting der "fortjener" et forumindlæg, men er meget nemmere at kunne tage i chatten.

Ariana Grande
Manager

« Svar #1942: 20 Okt 2012, 20:57 »

hyggelige beskeder

Den lader vi lige hænge i luften et øjeblik.

Søgaard
Gæst

« Svar #1943: 20 Okt 2012, 20:59 »

Den lader vi lige hænge i luften et øjeblik.
Det er altid hyggeligt, når du erklærer dine kærlighedsforhold til diverse amerikanske kvinder eller en ny bruger går amok i chatten.

Jeg synes det er synd med en begrænsning. Det er også synd at chatten ikke opdaterer sig selv. Det er ikke alle ting der "fortjener" et forumindlæg, men er meget nemmere at kunne tage i chatten.
Hvis et indlæg er over 120 tegn, så er der jo en mulighed for at dele det op, hvis man absolut ikke mener det bør skrives inde på selve forummet.

Ariana Grande
Manager

« Svar #1944: 20 Okt 2012, 21:03 »

Det er altid hyggeligt, når du erklærer dine kærlighedsforhold til diverse amerikanske kvinder eller en ny bruger går amok i chatten.

Det er det faktisk ja.

Men jeg syntes lidt du snyder de andre kvinder ved at sige amerikanske.

Jessie J er så vidt jeg ved ikke amerikansk? Og hende har jeg udtrykt min kærlighed til mange gange.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1945: 20 Okt 2012, 21:40 »

Jeg synes chatten fungerer upåklageligt som den er nu. Jeg ville være enormt træt af hvis den opdaterede sig selv - jeg forsøgte en dag at kigge lidt på FMD's, men det hele blev ødelagt når man ville læse lidt nedad, og den så lige pludselig opdaterede og befandt sig i toppen igen.

Begrænsningen på antal tegn er glimrende qua de grunde som allerede er nævnt. (Dog kunne det godt laves om til 140, så man uden besvær kunne kopiere og indsætte hele tweets)

JKJ
Gæst

« Svar #1946: 20 Okt 2012, 21:44 »

Jeg synes chatten fungerer upåklageligt som den er nu. Jeg ville være enormt træt af hvis den opdaterede sig selv - jeg forsøgte en dag at kigge lidt på FMD's, men det hele blev ødelagt når man ville læse lidt nedad, og den så lige pludselig opdaterede og befandt sig i toppen igen.

Begrænsningen på antal tegn er glimrende qua de grunde som allerede er nævnt. (Dog kunne det godt laves om til 140, så man uden besvær kunne kopiere og indsætte hele tweets)

En lille onliner fra mig: Enig  Thumbs Up

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1947: 20 Okt 2012, 22:56 »

Den der med at lancere en halvfærdig side, er efter min mening en rigtig dårlig ide, specielt for crewets motivation til at blive ved med at lægge et stykke arbejde i siden.

Da jeg i sin tid, for efterhånden mange år siden, sad i crew på en anden FM-side, lancerede vi netop en halvfærdig side, og det endte i en masse frustrationer, og en masse ævl og kævl internt i crewet. Så er det bedre med en side, som måske ikke er topmoderne, men som trods alt virker, og er færdig.

Men ok, dengang gik det selvfølgelig også helt skævt, fordi udviklingen af siden var baseret på frivillig arbejdskraft, og programmøren halvvejs igennem mistede interessen for projektet. Men man vil under alle omstændigheder komme til at mangle de sektioner, som endnu ikke er færdige, og det er dybt frustrerende for de som ligger et stort stykke frivilligt arbejde i siden.

plutonium
Manager

« Svar #1948: 20 Okt 2012, 23:15 »

Det er så her jeg synes det kunne være rigtig interessant at blive en del af crewet igen! Hvis man netop garanterede, at der ville ske en udvikling med siden, så ville jeg elske at deltage i baglokalerne om hvordan udviklingen skulle foregå. Korrekt, man kunne ende i en masse diskussioner, men omvendt ville det være nogle interessante nogle af slagsen! Også fordi man så kunne rode med at 'overraske' brugerne med en ny spændende feature i den nærmeste fremtid.

At tage en halvfærdig side til at starte med, og langsomt bevæge sig mod en ny og moderne side ville efter min mening være super! Der er jeg helt enig med JG7 4-5 sider tilbage!

Men jeg kender problematikken fra Sunes side, og jeg er glad for FmF som siden er. Men en make-over ville ikke gøre noget Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Anfield Road
Manager

« Svar #1949: 20 Okt 2012, 23:21 »

Nu er situationen måske også en lidt anden for jer "garvede" FMF´ere end den er for mig og mange af de andre. Nu er det efterhånden lige knapt et år siden jeg oprettede profil her. Jeg synes at designet såvel som overskueligheden fungerer rigtigt fint i sin helhed. Nu har nogen jo også haft profil her længere end mig og er måske lidt træt af designet, men jeg synes det fungerer super fedt. Jeg ser ærligt talt ingen grund til at poste penge i at ansætte en programmør og ændre på hele skidtet.  Peace

Men det er ofte de garvede rotter der gør sig i denne tråd så måske det ikke lige er her jeg skal starte en lang diskussion om hvorfor og hvorfor ikke  crazy

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010