home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 700 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 228959 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1905: 20 Okt 2012, 16:01 »

Igen, det er ikke en korrekt måde at udregne månedslønnen på, medmindre personen rent faktisk har opgaver alle 37 timer om ugen, vel og mærke konstant i hele måneden og arbejder selvstændigt.

Men dette er ikke stedet hvor dette skal diskuteres, og dit yderst lave niveau gør også at jeg lukker den her fra min side.

El Jefe
Gæst

« Svar #1906: 20 Okt 2012, 16:10 »

Nogle dage er du helt normal Enged.
Andre dage er du ikke.

Det er lidt ligesom du nogle dage når du står op vælger at drikke 10 kasser bajer og derefter går i krig på FmF's forum.
Det er faktisk, hvad der sker.

Jeg er enig med JG.

@Guldbrand
Mit lave niveau? Hvad har jeg skrevet, der kan kategoriseres som lavt niveau? Er det fordi, jeg skrev "fuck"? Eller fordi jeg kaldte dit forkerte syn på økonomi for idiotisk? What a foul mouth, huh?
Derudover kan jeg ikke se, at der ikke skulle være arbejde hele tiden. Der er altid noget, der kan forbedres. Der er altid noget, der skal tjekkes op på. Der kan altid videreudvikles. Man ansætter jo ikke en til at bygge en hjemmeside for, at den så bliver afleveret som en bil, og så skal den kun til service en gang om året eller noget i den dur.
Hvis der findes noget, der hedder et programmørfirma, vil de jo heller ikke ansætte så mange, at de ikke arbejder hele tiden i deres arbejdstid. Det er penge ud ad vinduet.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1907: 20 Okt 2012, 17:06 »

Folkens drop det her, det er ikke det tråden er til for.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #1908: 20 Okt 2012, 17:11 »

Folkens drop det her, det er ikke det tråden er til for.
Må vi ikke diskuterer noget, der tog udspring i et forslag til en forbedring? Eller misforstår jeg dig?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1909: 20 Okt 2012, 17:12 »

Må vi ikke diskuterer noget, der tog udspring i et forslag til en forbedring? Eller misforstår jeg dig?

Denne diskussion i kører pt, har intet at gøre med hvad en evt programmør til siden ville koste. Og har derfor intet at gøre i tråden.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #1910: 20 Okt 2012, 17:17 »

Denne diskussion i kører pt, har intet at gøre med hvad en evt programmør til siden ville koste. Og har derfor intet at gøre i tråden.
Enged ville vel egentlig bare forklare, hvordan han kom frem til lønnen/prisen. Der var ham og Guldbrand uenige. Jeg var ikke.

Lad mig spørge dig om noget så, hvis du mener, at vi misbruger tråden til et forkert formål. Har i tænkt over en øget integrations mulighed med de sociale medier og steam. Der er jo lagt op til, at spillet i meget højere grad end tidligere kan deles med historier, achievements, videoer etc.

Hvorfor fokuserer i ikke på det? Det ville mange sikkert være glade for.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1911: 20 Okt 2012, 17:25 »

Det skal de naturligvis også ha lov til at være uenige i, men det i andre snakkede om efterfølgende, havde ikke meget med det at gøre.

Hvad er de nye ting med videoer du hentyder til ?. Men ja der er kommet nogle nye muligheder på den front helt klart, dem skal vi også havde kigget på uden tvivl.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #1912: 20 Okt 2012, 17:30 »

Hvad er de nye ting med videoer du hentyder til ?. Men ja der er kommet nogle nye muligheder på den front helt klart, dem skal vi også havde kigget på uden tvivl.

Jeg mener blot, at man kunne integrere FM bedre på siden. Lige angående videoer var det blot for at nævne, at FM bliver mere og mere vendt mod sociale medier og forum-sites. Det er da med at gribe muligheden og bruge de værktøjer, som SI giver for at give os, brugerne, muligheden for at blære os overfor hinanden. Det kunne fx være en idé at implementerer twitter status'er i jeres forumsoftware, så man kan opdatere direkte fra FM og det så hopper ind i hver brugers specifikke tråd på FmF.

Det handler bare om at tænke ud af boksen. Forresten tak for censureringen. Opstemt

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1913: 20 Okt 2012, 17:30 »

Har man undersøgt muligheden for at få billig udenlandsk arbejdskraft til at gøre arbejdet? en kineser, inder eller en fra Bangladesh kunne uden tvivl gøre det billigt.

Faktisk ved jeg at en højtlønnet programmør i Bangladesh ofte tjener under 10.000kr. i måneden.

Har i undersøgt udenlandsk arbejdskræft..?

Det burde kunne gøres til en relativ lav pris, omend jeg selvfølgelig ikke ved hvor meget i har at gøre godt med..

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1914: 20 Okt 2012, 17:35 »

Jeg mener blot, at man kunne integrere FM bedre på siden. Lige angående videoer var det blot for at nævne, at FM bliver mere og mere vendt mod sociale medier og forum-sites. Det er da med at gribe muligheden og bruge de værktøjer, som SI giver for at give os, brugerne, muligheden for at blære os overfor hinanden. Det kunne fx være en idé at implementerer twitter status'er i jeres forumsoftware, så man kan opdatere direkte fra FM og det så hopper ind i hver brugers specifikke tråd på FmF.

Det handler bare om at tænke ud af boksen. Forresten tak for censureringen. Opstemt

Hvis vi havde programmør til at udfører disse opgaver, så havde vi naturligvis kastet os over det for længst Smiley

Har intet med censur at gøre, ved du også godt.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1915: 20 Okt 2012, 17:36 »

Har i undersøgt udenlandsk arbejdskræft..?

Det burde kunne gøres til en relativ lav pris, omend jeg selvfølgelig ikke ved hvor meget i har at gøre godt med..

Det er ikke noget vi har kigget på pt nej, der er intet at gøre godt med i øjeblikket men vi arbejder på indsamling kombineret med vores forening, som tidligere foreslået i tråden.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #1916: 20 Okt 2012, 17:37 »

Hvis vi havde programmør til at udfører disse opgaver, så havde vi naturligvis kastet os over det for længst Smiley

Har intet med censur at gøre, ved du også godt.
Tja, man kan se du har brokket dig over noget. Ved at trække en linje, hvorfor ikke statuere et eksempel og lad stå tilbage, hvad du ikke kan lide?

Så følg Guldbrands tanke om billig udlændinge til at gøre det. Det gør mange andre sider efterhånden.

Ariana Grande
Manager

« Svar #1917: 20 Okt 2012, 17:38 »

Må jeg godt spørge om noget uden du sletter mit indlæg?

De penge som i får via FmFreaks venner hvad sker der med dem?
Ligger de bare stille lige nu eller hvad bliver / skal de bruges til?

Jeg ved godt det ikke er mange, men får i pt. penge andre steder fra end det?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1918: 20 Okt 2012, 17:39 »

Må jeg godt spørge om noget uden du sletter mit indlæg?

De penge som i får via FmFreaks venner hvad sker der med dem?
Ligger de bare stille lige nu eller hvad bliver / skal de bruges til?

Jeg ved godt det ikke er mange, men får i pt. penge andre steder fra end det?

Naturligvis må du det, så længe det er relevant at placere i denne tråd.
De går til den daglige drift af siden.

Vi får et årligt sponsorart fra BilligeSpil derudover hvad vi nu engang kan få ind på vores reklamer.

Ariana Grande
Manager

« Svar #1919: 20 Okt 2012, 17:40 »

Naturligvis må du det, så længe det er relevant at placere i denne tråd.
De går til den daglige drift af siden.

Vi får et årligt sponsorart fra BilligeSpil derudover hvad vi nu engang kan få ind på vores reklamer.

Hvad indebærer det?
Altså koster det noget om måneden at have siden kørende eller hvordan?

Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010