home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 1081 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229260 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1785: 28 Mar 2012, 09:51 »

Men jeg kunne da godt tænke mig at få præciseret hvad det er crewet helt præcist søger/mangler ?

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #1786: 28 Mar 2012, 10:07 »

Blom: Der har været en del opslag på forsiden omkring det..... Rullende Øjne

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #1787: 28 Mar 2012, 10:22 »

Men jeg kunne da godt tænke mig at få præciseret hvad det er crewet helt præcist søger/mangler ?

Folk til at lave projekter, skribenter er det vi savner mest! - kreative grafik folk kan man jo altid bruge! Derudover mener jeg også der er en forummoderator stilling ledig! Men som nævnt de 2 første er dem vi har mest brug for!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1788: 28 Mar 2012, 10:34 »

Interessant nok er jeg enig med bettebror - Fix en donationsmåler og en 'Støt FmFreaks'-knap på forsiden, som leder til en side med forklaring og kontonummer. Jeg har selv glemt kontonummeret adskillige gange og har været for doven/glemt at bede Sune om det igen.

blomvikings
Manager

« Svar #1789: 28 Mar 2012, 10:57 »

Folk til at lave projekter, skribenter er det vi savner mest! - kreative grafik folk kan man jo altid bruge! Derudover mener jeg også der er en forummoderator stilling ledig! Men som nævnt de 2 første er dem vi har mest brug for!

Okay, kan du skrive eller linke til en kort defination af hvad der forventes af de to "stillinger" ?

Erzael
Manager

« Svar #1790: 28 Mar 2012, 11:01 »

Okay, kan du skrive eller linke til en kort defination af hvad der forventes af de to "stillinger" ?

http://fmfreaks.dk/index.php?action=news;start=0;news_id=1145

Erzael
Manager

« Svar #1791: 28 Mar 2012, 11:26 »

Som resten af pøblen siger, så kan man godt mærke den faldende rate af besøgende på det sidste. Panda opdateringen + langt færre mennesker der søger efter nye patches er måske nok den primære årsag. Der skal formodentlig laves en ordentlig omgang SEO arbejde på siden, da det sikkert er en del år siden, der er blevet arbejdet på dette.

For man ikke lægge skjul på, at Google resultaterne ikke er til at råbe hurra for. Hvis man søger på "Football Manager" eller "FM", så kommer FMDanmark frem i top 3, hvorimod FmFreaks ikke viser sig i hele top 10. Når man søger på "Football manager forum", så kommer FmFreaks frem, men uden nogen prægende beskrivelse. Der står faktisk ikke nogen beskrivelse. Det kan eksempelvis være en af grundene til, at der er færre og færre unikke hits herinde. Google er nettets primære trafik kilde, og hvis siden ikke ligger højt der, så er det klart, at siden primære besøgende må være gengangere, der allerede kender til siden, og har været her før.

Angående sidens design, så tror jeg egentlig ikke, at det er der det halter. Det er brugervenligt, at lidt atypisk de mange andre danske sider. Det er egentlig også en af grundene til, at jeg bliver ved med at komme herinde. Det er dejligt behageligt for mine øjne, og jeg kan holde ud at læse længe herinde. Sort på hvidt bliver for stærkt i mine øjne, hvis jeg skal læse for længe på det. Så det er ikke umiddelbart der, der skal kastes penge efter, IMO.

Et punkt man måske kunne hive lidt flere penge ind på, ville muligvis være at satse lidt mere på reklamer. Lige nu bliver der brugt kræfter på TradeDoubler kampagner, hvilket jeg ærlig talt ikke tror giver særlig mange penge på kistebunden. Folk er altså ikke i købe humør når de kommer herind, så at der bliver trukket mange købende kunder igennem sidens bannere til Quint, tvivler jeg altså stærkt på.

Hvorfor ikke gå en anden vej og bruge GoViral, eller eventuelt Google Adsense? Så vidt jeg kan se, så ligger klikpriserne på diverse Football Manager keywords på 3-6 kroner. Særlige ord kommer endda helt på 10 kroner per klik. Google Adsense ser dog ikke så kønt ud, men man kan slippe afsted med noget hvid tekst, og det er IMO lidt pænere end store røde Quint bannere. Og hvis man eksempelvis tjener 4 kroner per klik, så skal der altså bare 125 klik til om måneden, for at hive en plovmand i land. Hvis man derudover kombinerer det med en farverig donations knap på forsiden, så vil man kunne hive et pænt beløb i land hver måned.

Nu er det jo imod Google's regler at opfordre folk til at klikke på Google Adsense reklamerne, men da jeg ikke er ejer af siden, så kan jeg jo uheldigvis sige, at FmFreask vil tjene et par kroner, hvis man bare klikker en gang. Så gør man det et par gange om ugen, så donerer man et lille beløb om måneden, og man har arbejdet i 1 minut i alt. Jeg har ikke opfordret folk til at gøre det, blot en servicemeddelelse Wink

Derudover så skal der bare knokles røven ud af bukserne, både fra crewets side, men samtidig også fra de brugere, der er interesseret i at bibeholde en fantastisk FM side, og et dejligt mødested for flere hundrede mennesker hver dag. Siden skal generelt bare sprudle af aktivitet på alle leder og kanter. Svar på de spørgsmål, som du normalt ikke vil svare på, fordi du lige er for doven. Skriv et argumenterende oplæg, der lægger op til debat, så forummet kan komme igang. Lad det være fodbold/FM relevant, så essencen af bold bliver bevaret. Du behøver ikke skrive lange, krævende artikler, som skal igennem crewet før de bliver smidt op. Hvis du har en stor skrivelyst, så lav en fantastisk artikel, og smid den op som et forum indlæg, der kan bringe gode debatter og lange indlæg med sig. På samme måde kan man altså og sagtens lave projekter for sidens brugere, som ikke behøver at gå igennem crewet først.

Jeg håber, at nogle af disse punkter vil blive taget til overvejelse, og jer ser meget frem til, hvilket udvikling siden vil kunne løbe ind i, hvis der bliver taget action på en eller anden måde Wink

Bedste hilsner,
Erzael

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #1792: 28 Mar 2012, 11:33 »

Det der med klikkene på reklamer, kan jeg sige at det der skide Quint banner, rammer jeg fem ud af ti gange når jer på min telefon, og det er ikke med vilje.

Det kræver også en del af os brugere at opretholde DK's bedste, IMO, FM-side.
Sidens design er virkelig tiltalende og indbydende i forhold til så mange andre sider.

blomvikings
Manager

« Svar #1793: 28 Mar 2012, 11:50 »

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se et overblik over hvem der er i crewet, og hvad deres rolle er ?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1794: 28 Mar 2012, 11:56 »

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se et overblik over hvem der er i crewet, og hvad deres rolle er ?

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=3016.0

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #1795: 28 Mar 2012, 11:58 »

Der mangler vist et par stykker på den liste, så vidt jeg ved så er Fynbo ikke crew længere?

Ariana Grande
Manager

« Svar #1796: 28 Mar 2012, 11:59 »

blomvikings
Manager

« Svar #1797: 28 Mar 2012, 12:14 »

Tak for det.

Men når crewet skriver: "Selvom det er vores mest velbesatte post lige pt, så kan vi altid bruge flere friske skrivelystne ildsjæle, der brænder for at skrive portrætter, guides, artikler og deslige."

Synes ikke ligefrem siden bugner af artikler og guides, så jeg forstår ikke hvorfor man i beskrivelse hentyder til at det ikke er her man har særligt brug for "hjælp".

plutonium
Manager

« Svar #1798: 28 Mar 2012, 12:17 »

Alligevel er det den del af vores crew der producerer mest materiale Smiley

Læs hvad der står Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1799: 28 Mar 2012, 12:20 »

@Erzael: der er blevet forsøgt med Google Adsense, hvilket helt klart ville være det mest optimale for FmFreaks, men siden det ikke benyttes længere, så tror jeg ikke det fungerede.

Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010