Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23457
1 Bruger, 590 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
kwf96636@inohm...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Kategori: Mødelokalet
Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
117
118
[
119
]
120
121
...
167
Forfatter
Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk (Læst 229235 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
«
Svar #1770:
27 Mar 2012, 21:48 »
Citat af: KongFjong 27 Mar 2012, 21:27
Nu har jeg lige siddet og læst en masse fede indlæg, med super god feedback, men ingen har valgt at svare på den her. Måske har folk tænkt "Undskyld, hvad?!?!"
Panda updaten gjorde kort sagt livet rigtig surt for mange sites på Google, og for andre gjorde livet rigtig fedt
kort sagt forsøgte Google at gøre op med de såkaldte "Article farms" som indsamlede nyheder/artikler fra nør og fjerne, f.eks. Huffington Posts. Man forsøgte at forbedre søgeresultaterne for "rigtige sider" hvis man kan kalde dem det.
Man startede med at rulle Panda updaten ud i starten af 2011 i USA, og i løbet af foråret gik den efter sigende ud over hele verden. Nu sker det ikke "over night" og ændringer (enten på selve sitet, eller i Google søgealgoritme), tager tid før det har effekt, så hviis vi kigger på Sunes fakta, at det var den 5. november der skete noget significant, så kunne det sagtens passe at det har betydning.
Men det der er endnu mere væsentligt, og som meget vel kunne bekræfte mistanken om Panda Updaten er følgende:
Da vi sidst kørte fmground.dk, tjekkede jeg dagligt vores placering på Google. Her lå fmfreaks ALTID i top 5 på søgningen på "Football Manager".
Det er ikke længere tilfældet
, end ikke for personlige søgninger, som tager hensyn til de sider du besøger. Kigger man så oven i købet på søgning "fmfreaks.dk" ser man fmfreaks.dk aller øverst (altså forsiden), men alle undersiderne er væk. Og forsøger man at skrive "site: fmfreaks.dk" i søgefeltet, før man vist alle de sider fra domænet fmfreaks.dk, som er indekseret på Google. Og her kommer fmfreaks.dk (forsiden igen) som det eneste resultat på 7-8 pladsen, og ingen andre sider fra FmF er indekseret ihf. på de første 3-4 sider.
Så jeg tror i den grad at JG7 har en pointe
Det kunne bestemt se ud som om der er noget at kigge på der også.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1771:
27 Mar 2012, 21:51 »
Det jeg tror er den væsentligste årsag til at FmFreaks er røget helt ud af Google er det man kalder "Duplicate content". Altså at samme indhold kan hentes via mere end én url.
Side 119 i denne tråd, kan jeg f.eks. hente frem ved både at bruge
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31820.1770
og
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31820.msg1001418
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #1772:
27 Mar 2012, 21:53 »
Citat af: KongFjong 27 Mar 2012, 21:46
Og til sidst: Nu ved jeg godt at jeg er en af de programmører der har stukket halen mellem benene, så det kan virke lidt hult at jeg siger det her. Men hvorfor ikke prøve at stykke et eller andet, stort som småt, økonomisk incitament sammen til en programmør? Man kunne bruge tid på at gennemtænke præcist hvordan man vil have siden bygget op (funktionaliteter/sektioner specielt), og lavet en prioriteret løsning.
Derefter kunne man se hvad man kunne få stykket sammen fra FmFreaks' Venner, og man kunne se om crew'et ville være villige til at smide i puljen med lidt ekstra. Man kunne kigge efter sponsorer der i langt højere grad ville smide kontanter i puljen pr. salg, eller bare for en fast bannerplads.
Måske er mange af disse ting blevet forsøgt, måske ikke. Det var bare lige lidt jeg tænkte på
FmFreaks venner er forvejen fåtallige, og der ville måske kunne samles nogle hundrede kroner ind måske en tusinde lap, hvilket jo ikke gør fra eller til, i forhold til at lokke nogen til at påtage sig et kodningsprojekt, som du lige så godt som jeg ved tager flere hundrede timer, hvis ikke tusind.
Vi i crewet er fattige studerende, det ville igen måske ende ud i en tusinde krone måske to, igen intet der rykker noget.
Sponsor og bannersalg, er bestemt forsøgt, men ingen vil i disse tider, andet end at henvise til diverse reklame bureauer. Samlet ville vi måske over et år kunne samle en 5-6000 kroner sammen til at betale en evt programmør med, Hvilket så vil være en timeløn på en 12 kroner hvis vi siger det tager 500 timer at kode det vi ønsker, det er der næppe nogen der vil binde sig op på.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1773:
27 Mar 2012, 21:58 »
Okay, troede man var en del i FmFreaks' Venner må jeg indrømme, troede det lå et sted mellem 50-100.
5-6000 er ikke meget, men dog en start. Man kunne jo lægge det til side, og løbende gøre folk opmærksomme på at de kan være med til at bringe folk videre ved at give hvad de har mulighed for.
Det vil bestemt tage tid at lave det, men så kunne det måske være en idé at sætte opslag på diverse uddannelser. Det er en rigtig rigtig god ting at kunne sætte på sit CV, så det kunne man også lokke med.
Men det vil tage tid, det er der ingen tvivl om.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #1774:
27 Mar 2012, 21:58 »
Citat af: KongFjong 27 Mar 2012, 21:51
Det jeg tror er den væsentligste årsag til at FmFreaks er røget helt ud af Google er det man kalder "Duplicate content". Altså at samme indhold kan hentes via mere end én url.
Side 119 i denne tråd, kan jeg f.eks. hente frem ved både at bruge
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31820.1770
og
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31820.msg1001418
Det er umildbart sådan forumet er bygget op, så ikke noget der bare sådan kan ændres.
kom gerne med flere tips.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #1775:
27 Mar 2012, 22:00 »
Citat af: KongFjong 27 Mar 2012, 21:58
Okay, troede man var en del i FmFreaks' Venner må jeg indrømme, troede det lå et sted mellem 50-100.
5-6000 er ikke meget, men dog en start. Man kunne jo lægge det til side, og løbende gøre folk opmærksomme på at de kan være med til at bringe folk videre ved at give hvad de har mulighed for.
Det vil bestemt tage tid at lave det, men så kunne det måske være en idé at sætte opslag på diverse uddannelser. Det er en rigtig rigtig god ting at kunne sætte på sit CV, så det kunne man også lokke med.
Men det vil tage tid, det er der ingen tvivl om.
Så højt har vi aldrig været, var mange der har sagt de ville melde sig ind etc, men når det så er kommet til at skulle punge ud, så er langt de fleste sprunget fra, det er blot ligesom når folk vil i crew, men ikke rigtigt vil yde noget.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1776:
27 Mar 2012, 22:01 »
Måske en lidt skør tanke, but here goes: I har jo en odds-sektion. Så kunne man jo forestille sig, at der sad en eller to derude, med rigtig god forstand på den slags. Kunne det ikke være et sjovt tiltag, at lave en odds-pulje, som man kunne forsøge at bygge op? Det skulle naturligvis foregår seriøst, men jeg ved det er muligt at bygge den op hvis man gør det seriøst, og lur mig om ikke der er nogen derude, der allerede gør det?
Hvis der f.eks. sidder en derude der gør det med succes med sine egne penge, kunne man jo foreslå at man måtte bruge hans foreslag, altså direkte kopiering af spil osv, mod en andel af overskuddet?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1777:
27 Mar 2012, 22:03 »
Citat af: Sunbao 27 Mar 2012, 22:00
Så højt har vi aldrig været, var mange der har sagt de ville melde sig ind etc, men når det så er kommet til at skulle punge ud, så er langt de fleste sprunget fra, det er blot ligesom når folk vil i crew, men ikke rigtigt vil yde noget.
Hehe okay, surt nok
Send mig en PM, så melder jeg mig ind for ligesom at gå forrest
JKJ
Gæst
«
Svar #1778:
27 Mar 2012, 22:22 »
Citat af: Sunbao 27 Mar 2012, 22:00
Men i gør nu heller ikke ret meget for at reklamere for det projekt.
Ikke fordi jeg tror at i pludselig vil få tusind nye venner og dermed lidt økonomi at gøre godt med, men når man ikke gør noget for at få nye sker der jo ikke alverden her.
Jeg har været her på siden nogle år eller lidt flere. Jeg aner feks ikke hvor jeg skulle finde ud af hvordan jeg kunne blive medlem af fmf venner, burde der ikke være et eller andet på forsiden hvor man kunne læse lidt mere om det.
Edit: Der bliver snakket om evt at lukke og slukke hvis der ikke sker en udvikling. Det synes jeg er lige hårdt nok at sige.
Kunne man ikke bare indordne sig under de nye forhold der hersker.
Uden sammenligning ellers men så har erhvers DK indornet sig under finanskrisen og skåret de dårlige ting væk og har satset på de ting man har været gode til.
Kunne FMF ikke gøre det samme?
«
Seneste Redigering: 27 Mar 2012, 22:26 af JKJ
»
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #1779:
27 Mar 2012, 22:24 »
Citat af: JKJ 27 Mar 2012, 22:22
Men i gør nu heller ikke ret meget for at reklamere for det projekt.
Ikke fordi jeg tror at i pludselig vil få tusind nye venner og dermed lidt økonomi at gøre godt med, men når man ikke gør noget for at få nye sker der jo ikke alverden her.
Jeg har været her på siden nogle år eller lidt flere. Jeg aner feks ikke hvor jeg skulle finde ud af hvordan jeg kunne blive medlem af fmf venner, burde der ikke være et eller andet på forsiden hvor man kunne læse lidt mere om det.
Well det har du så også en pointe i ja, der har dog gennem årene været adskillige nyheder omkring vores lille forening, men der kunne bestemt reklameres mere for den ja.
Du har helt ret, der burde være en knap på forsiden, der hed støt fmfreaks eller sådan noget.
DeBuur
Manager
«
Svar #1780:
27 Mar 2012, 22:59 »
Citat af: JKJ 27 Mar 2012, 22:22
Edit: Der bliver snakket om evt at lukke og slukke hvis der ikke sker en udvikling. Det synes jeg er lige hårdt nok at sige.
Kunne man ikke bare indordne sig under de nye forhold der hersker.
Uden sammenligning ellers men så har erhvers DK indornet sig under finanskrisen og skåret de dårlige ting væk og har satset på de ting man har været gode til.
Kunne FMF ikke gøre det samme?
Helt enig
Men vil mene at FmF ville komme langt hvis der udviklet en ny vision for sitet - målet med at blive DKs bedste og største er jo nået for mange år siden.
Jeg vil lige slå fast at det nuværende crew gør det godt - med det "lille" hold i pt er - skal FmF udvikle sig kræver det at nye folk kommer på banen
YNWA
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #1781:
28 Mar 2012, 08:39 »
En lille 'støt FmF' knap på forsiden ville gøre underværker. Hvis man nu satte en nedre begrænsning på 5 kr eller sådan noget, så ville jeg meget nemmere (og oftere) lige klikke engang imellem og smide en 10'er ind på en eller anden konto - Hvad den knap skulle føre til mere konkret ved jeg ikke, men det ville da i hvert fald gøre en forskel i hvor tit jeg fik doneret. Nu har jeg efterhånden lovet Sune et par gang at jeg nok lige skal indbetale mit kontingent, men det smutter hele tiden fra hukommelsen igen, og så skal jeg til at skrive til Sune og spørge om kontonummer. En knap hvor man kunne trykke og blive ledt direkte til et kontonummer og en salgstale ville være ideelt. Hvis man bare postede en 10'er i ny og næ (hvem kan ikke undvære det?) og der så var 25 brugere (så mange er der trods alt aktive herinde) der gjorde det en gang om måneden, så kunne der jo også hurtigt skrabes lidt ekstra sammen på den front. Ikke at det er meget, men jeg kan da nok godt undvære en 10'er ofte, og det er der sikkert også andre der kan. Men så burde man nok også lave en slags måler (ligesom når man samler ind på DR og i TV-shows) hvor der står hvor meget der er indsamlet. Det ville da være en opfordring der vil gøre en forskel!
Lige pt. sidder vi jo uden at ane hvor mange penge der er i kassen, og hvis man så smider en 10'er over til Sune, så kan man heller ikke se hvor den 10'er er blevet af - Den kunne jo sagtens forsvinde i et bundløst hul. Men hvis man kunne se at tælleren gik op, så ville det gøre en kæmpe forskel. Fuck en god idé jeg lige fik der...
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
blomvikings
Manager
«
Svar #1782:
28 Mar 2012, 09:24 »
Citat af: Gazlgor 28 Mar 2012, 08:39
En lille 'støt FmF' knap på forsiden ville gøre underværker. Hvis man nu satte en nedre begrænsning på 5 kr eller sådan noget, så ville jeg meget nemmere (og oftere) lige klikke engang imellem og smide en 10'er ind på en eller anden konto - Hvad den knap skulle føre til mere konkret ved jeg ikke, men det ville da i hvert fald gøre en forskel i hvor tit jeg fik doneret. Nu har jeg efterhånden lovet Sune et par gang at jeg nok lige skal indbetale mit kontingent, men det smutter hele tiden fra hukommelsen igen, og så skal jeg til at skrive til Sune og spørge om kontonummer. En knap hvor man kunne trykke og blive ledt direkte til et kontonummer og en salgstale ville være ideelt. Hvis man bare postede en 10'er i ny og næ (hvem kan ikke undvære det?) og der så var 25 brugere (så mange er der trods alt aktive herinde) der gjorde det en gang om måneden, så kunne der jo også hurtigt skrabes lidt ekstra sammen på den front. Ikke at det er meget, men jeg kan da nok godt undvære en 10'er ofte, og det er der sikkert også andre der kan. Men så burde man nok også lave en slags måler (ligesom når man samler ind på DR og i TV-shows) hvor der står hvor meget der er indsamlet. Det ville da være en opfordring der vil gøre en forskel!
Lige pt. sidder vi jo uden at ane hvor mange penge der er i kassen, og hvis man så smider en 10'er over til Sune, så kan man heller ikke se hvor den 10'er er blevet af - Den kunne jo sagtens forsvinde i et bundløst hul. Men hvis man kunne se at tælleren gik op, så ville det gøre en kæmpe forskel.
Fuck en god idé jeg lige fik der
...
Ja det var det faktisk
Jeg tror det ville gøre at flere ville donere en smule af og til, og når man så samtidig har en mulighed for at se hvor meget der er i "puljen" så kan det kun blive godt
Jeg kunne også sagtens selv finde på at bidrage med nogle artikler eller guides til siden, så det må jeg lige se på.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #1783:
28 Mar 2012, 09:32 »
Citat af: Gazlgor 28 Mar 2012, 08:39
Lige pt. sidder vi jo uden at ane hvor mange penge der er i kassen, og hvis man så smider en 10'er over til Sune, så kan man heller ikke se hvor den 10'er er blevet af - Den kunne jo sagtens forsvinde i et bundløst hul. Men hvis man kunne se at tælleren gik op, så ville det gøre en kæmpe forskel. Fuck en god idé jeg lige fik der...
Hvis en sådan pulje blev lavet så kunne jeg godt finde på at ligge nogle kroner i denne.
Sågar et par hundrede og lidt til, hvis der var en gruppe som ville ligge lidt ekstra til for at vi kunne få opfyldt eksempelvis et nyt design til siden.
Men strålende idé.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
Gungner
Gæst
«
Svar #1784:
28 Mar 2012, 09:51 »
Ville være rart med en lille "Hop til side x" når man skal vælge hvilken side i en tråd man vil hen til, da det godt kan tage tid at klikke sig to sider frem ad gangen.
Sider:
1
...
117
118
[
119
]
120
121
...
167
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »