home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 811 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 229428 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #975: 28 Jan 2009, 19:19 »

I klubsøgning og -erfaring's forummet har man lavet en oversigt over de klubber der er skrevet om, http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=17305.0

Kunne man ikke lave noget ligende i fodbold forummet så man kan kigge efter nogle af de klubber der ikke bliver nævnt og diskuteret så meget...
Jeg ved godt man kan søge og selv lede men alt andet lige ville dette jo være lidt nemmere og måske få nogle flere diskutioner igang feemfor de 8-10 der altid kører...

AFC
Gæst

« Svar #976: 28 Jan 2009, 19:20 »

Kunne man ikke anskaffe sig en ''venneliste''?

BenMusalho
Gæst

« Svar #977: 28 Jan 2009, 22:48 »

Så ville FmF være nede på FMD niveau, synes jeg! Hvad skulle man bruge sådan en venneliste til? Hvorfor ikke bare skaffe folks MSN?

enged
Gæst

« Svar #978: 28 Jan 2009, 22:52 »

Så ville FmF være nede på FMD niveau, synes jeg! Hvad skulle man bruge sådan en venneliste til? Hvorfor ikke bare skaffe folks MSN?
Så evigt enig, jeg kan ikke se hvad vi skulle bruge det til, det er jo ikke arto det her Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #979: 28 Jan 2009, 22:59 »

Ja lad os da holde Arto tilstandende langt væk... Men jeg er enig i JKJ's forslag med en overbliktstråd til fodboldforummet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-KNM-
Manager

« Svar #980: 28 Jan 2009, 23:46 »

På FMF er alle venner. Undtagen KF og andre folk.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #981: 28 Jan 2009, 23:51 »

På FMF er alle venner. Undtagen KF og andre folk.

Jeg vil heller ikke lege med dig mere (-:

JKJ
Gæst

« Svar #982: 29 Jan 2009, 10:05 »

Ja lad os da holde Arto tilstandende langt væk... Men jeg er enig i JKJ's forslag med en overbliktstråd til fodboldforummet.

Shockeret Vi 2 er enige om noget!  Shockeret Det skulle jo ske på et eller andet tidspunkt  Thumbs Up

Men så er vi 2 nu, så skal vi bare have overtalt en eller andet til at sætte projektet igang, jeg vil gerne hjælpe med at finde tråde men har ikke tiden til at smide det op i en oversigt med links osv...

KF
Landsholdsspiller

« Svar #983: 29 Jan 2009, 10:35 »

Hvis du foerst har fundet linksene er det vel begraenset, hvor meget tid, det tager at skrive "Liverpool - link"? Opstemt

Et andet forslag: Drop afstemningerne om hovedloese ting som Super Bowl.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

GudenEricsson
Gæst

« Svar #984: 29 Jan 2009, 10:40 »

Helt enig med KF. Hvorfor skal en fodbold side have afstemninger om en anden sportsgren?

JKJ
Gæst

« Svar #985: 29 Jan 2009, 10:44 »

Helt enig med KF. Hvorfor skal en fodbold side have afstemninger om en anden sportsgren?

Enig... Men på den anden side så kan vi jo få en afstemninge om de bedste gangarter i dressur  crazy

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #986: 29 Jan 2009, 13:14 »

Helt enig i det med afstemningerne. Under alle omstændigheder, så savner jeg, som sidst i havde en uvedkommende NFL afstemning, muligheden for at svare, at jeg er flintrende ligeglad. Det er god afstemningsetikette, at have en "andet/ligeglad" svarmulighed.

Men ja, det er en FM side, og den har som sådan absolut intet med NFL at gøre, ligesom den ikke har noget med dressurridning, synkronsvømning, curling etc. at gøre. Det bør efter min mening være FM og fodbold der bliver fokuseret på.

Og husk nu en svarmulighed, for dem der enten ikke har en mening eller har en anden mening end nogen af de listede  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #987: 29 Jan 2009, 13:16 »

Hvis du foerst har fundet linksene er det vel begraenset, hvor meget tid, det tager at skrive "Liverpool - link"? Opstemt

Et andet forslag: Drop afstemningerne om hovedloese ting som Super Bowl.

Skal gerne prøve... Men ved ikke helt hvordan man gør det med at sætte links ind så det istedet for feks http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=2043.msg602722;topicseen#msg602722 kommer til at hedde Liverpool

alek9000
Manager

« Svar #988: 29 Jan 2009, 13:18 »

Kode:
[url=LINK]NAVN[/url]

JKJ
Gæst

« Svar #989: 29 Jan 2009, 13:23 »

Kode:
[url=LINK]NAVN[/url]

Tak for det tror jeg nok, men kan jeg ikke bruge nogle af de ikoner der står ovenfor når man skriver et indlæg?? Wink

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010