home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 296 Gæster Online.

Indlæg: 1132737 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  Level 11 i England
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Level 11 i England  (Læst 2822 gange)
Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Level 11 i England
« : 29 Okt 2011, 17:56 »

Nogen der ved, hvornår der udkommer level 11 eller 10 til det engelske ligasystem? Jeg kan ikke logge på Sis forum, så jeg kan ikke selv se noget.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Level 11 i England
« Svar #1: 14 Nov 2011, 21:54 »

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Level 11 i England
« Svar #2: 16 Dec 2011, 11:52 »

I forlængelse af denne tråd, kan jeg da lige nævne for dem som måtte have interesse, at der er ved at blive lavet en database helt ned til LEVEL 14 i England - releasedato omkring juleaften.

Jeg følger selv spændt med i tråden, da det er sådan noget som kan få mig til at overveje om FM12 måske skal anskaffes alligevel:

http://community.sigames.com/showthread.php/287183-FM2012-English-Pyramid-level-14-with-revamped-youth-system-(in-progress)
Logged



Malte26
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Level 11 i England
« Svar #3: 01 Feb 2012, 15:46 »

Er denne database færdig på nuværende tidspunkt, og hvordan smider jeg den i så fald ind, hvis jeg kører FM 12 via. Steam på Mac?  Thumbs Up

I forlængelse af denne tråd, kan jeg da lige nævne for dem som måtte have interesse, at der er ved at blive lavet en database helt ned til LEVEL 14 i England - releasedato omkring juleaften.

Jeg følger selv spændt med i tråden, da det er sådan noget som kan få mig til at overveje om FM12 måske skal anskaffes alligevel:

http://community.sigames.com/showthread.php/287183-FM2012-English-Pyramid-level-14-with-revamped-youth-system-(in-progress)
Logged

Our history's full of legends,
And football played on high,
Raich Carter, Peter Doherty,
You should have seen 'em fly.
Now we all just love football,
But will we lift the crown,
The noise goes up, the Rams come out,
Onto the hallowed ground.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Level 11 i England
« Svar #4: 01 Feb 2012, 15:52 »

Er denne database færdig på nuværende tidspunkt, og hvordan smider jeg den i så fald ind, hvis jeg kører FM 12 via. Steam på Mac?  Thumbs Up

Den er blevet released, men der var desværre mange problemer med den. Skaberen af den har siden ikke vist sig på forummet, så der er flere andre brugere som forsøger at lave nogle ændringer i den, så den bliver så spilbar som muligt. Jeg følger stadig lidt med i tråden, men det virker lidt som om at der blev gabt over lidt for meget på en gang for en enkelt bruger.
Logged



BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Level 11 i England
« Svar #5: 18 Jun 2012, 22:12 »

Er det nogensinde blevet til noget? Hvis ja, hvor kan jeg så finde databasen henne. Jeg har stor lyst til at spille noget LLM, og gerne med et så ringe hold som overhovedet muligt.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Level 11 i England
« Svar #6: 16 Aug 2012, 20:56 »

Nogen der spiller med LLM i hold i pt?

Jeg er selv pt. i gang med Thurruck i anden sæson.
Første sæson redde jeg dem akkurat fra nedrykning i BSB South. I denne ligger jeg 8 og håber jeg kan få tur i den, så kan tage en play-off plads til sidst.

Det tror jeg mine 28 sæsonkort holdere vil synes godt om. Har en lille teori om at de alle er i familie Wink
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010