home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Jonas Nygaard - Synes du også Fyn er møgirriterende?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Jonas Nygaard - Synes du også Fyn er møgirriterende?  (Læst 2167 gange)
Hejmedmig
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Jonas Nygaard - Synes du også Fyn er møgirriterende?
« : 29 Okt 2011, 01:27 »

                                                                   Jonas Nygaard - Aarup Boldklub


29/6 2011 meddeler tidligere OB - mand Carsten Hemmingsen at han trækker sig fra posten som træner for Aarup Boldklub før den ellers længe ventede debut i 2. division Vest . Grunden til at Hemmingsen bad bestyrelsesformand Find Findsen om opsigelse af kontrakten var angiveligt af personlige årsager og ikke noget som nogen omkring klubben var meget for at tale om.

Men et par dage efter brudet mellem 40 - årige Hemingsen og Aarup kom afløseren så til. 35 - årige Jonas Nygaard tog i mod sit første cheftræner-job, da han noget overraskende skulle styre tøjlerne på en amatørkontrakt to år frem. Nygaards ansættelse blev mest beskrevet som en mangel-på-bedre-løsning, da assisterende træner Lars Berg lidt overraskende valgte at takke nej tak til jobbet. Heller ikke Martin Ulli, 2. holdstræner, skulle nyde noget af at overtage tøjlerne i AB, men det skulle U.19-træner Jonas Nygaard. Nygaard, der tidligere i sin aktive karriere har spillet både på Færørerne og Island, stoppede sin karriere i 2009, hvorefter han havde et par forskellige roller i Odense Boldklub før han kom til Aarup. Jonas Nygaard udtalte til Fyns Stiftidene efter offentliggørelsen: "Jeg er glad for at have fået muligheden for at træne Aarup, men det er selvfølgelig på et ærgeligt grundlag, og jeg er ked af det på klubbens og Carstens vegne over brudet. Jeg har slet heller ikke set mig som den oplagte kandidat, men klubben har brug for en hurtig og forhåbentlig rigtig løsning på det her, og jeg har fundet tid til det her, selvom det egentlig ikke passede perfekt ind i mine personlige planer."

Også Aarup-anfører var glad efter den hurtige løsning på trænerposten: "Jeg har tiltro til at Find har fundet den rigtige afløser og Jonas kan komme ind med noget nyt, fordi han er forholdsvis ny i klubben, samtidig med at han kender lidt til konceptet.

Nygaard er uddannet journalist og har boget på Fyn af flere omgange. Han nåede i sin karriere to kampe i Superligaen, men spillede hele sin karriere som deltidsprof eller på amatørkontrakt.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2011, 02:12 af Hejmedmig » Logged

Hejmedmig
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jonas Nygaard - Synes du også Fyn er møgirriterende?
« Svar #1: 29 Okt 2011, 02:17 »

Et par dage efter at samarbejdet mellem Michael Hemmingsen og Aarup blev annulleret forlod også assisterende manager Lars Bjerg sin post. Der forlyder at der her var tale om en mere direkte fyrring, og det giver meget god mening, eftersom Lars Bjerg var den sidste tilbage i klubben på deltidskontrakt. Dermed er alle i AB nu ansat på amatørkontrakter, noget der dog ikke bekymrer klubbens bestyrelsesformand Find Findsen: "Vi har et godt og arbejdsomt hold, der spiller fodbold for at have det sjovt. Pengene er der ikke til kontrakter, selvom vi selvfølgelig gerne ville give alle spillere fuldtidskontrakter, hvis vi kunne.

Det nye trænerteam kommer til at foregå uden en decideret assisterende manager i første omgang. Det er stadig Jonas Nygaard der er cheftræner i klubben, men han forventes at arbejde tæt sammen med Martin Ulli og Morten Bilstrup. Alle tre altså uden at få løn for det.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2011, 11:56 af Hejmedmig » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010