Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
12 Maj 2025, 10:08
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
2 Brugere, 630 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
Unge Kanoner
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Forfatter
Emne: Unge Kanoner (Læst 23043 gange)
Newton Heath
Manager
Sv: Unge Kanoner
«
Svar #60:
01 Nov 2011, 20:45 »
Citat af: JimmyGP 01 Nov 2011, 11:42
Det er som altid høj høj klasse, når det er dig der står bag Newton.. fortsæt endelig i samme stil.. Rigtig dejlig blog
Jeg takker mange gange Jimmy, det er deligt at du følger med. :-)
Citat af: ReaLFCK 01 Nov 2011, 19:03
Ja, Super blog, og godt at se du holder den kørende
Tak til dig også! :-)
Citat af: ptrN 01 Nov 2011, 19:04
Nøj jeg hungrer godtnok efter det nye spil, efter jeg har læst dine updates. Tror dog det ender med at jeg ikke køber det, endnu, da jeg har eksamener samt projektarbejde der helt sikkert bliver forsømt hvis jeg køber spillet nu.
Højt niveau i alle updates, forsæt det gode arbejde!
Det er jeg i særdelshed glad for at høre, dejligt at jeg kan leve op til dine forventninger. ;-)
Det vil jeg gøre!
Newton Heath
Manager
«
Svar #61:
01 Nov 2011, 21:55 »
;GUNNERS GJORDE ARBEJDET FÆRDIGT I TYSKLAND;
champions league, gruppe g, 6. runde - leverkusen(2) vs arsenal(1) | 07.12.11
szczesny; sagna, koscielny, vermaelen, santos; song, ramsey, benayoun; gervinho, arshavin; van persie
Trods det faktum at videre deltagelse var sikret for Leverkusen var det et mandskab i stort set stærkeste opstilling, der stillede til start foran hjemmefansene på BayArena, hvor Arsenal aflagde fint besøg, velvidende om at et point ville være nok til ikke blot at gå videre fra gruppespillet, men også til at vinde den tætte gruppe. Et nederlag i det tyske ville dog åbne døren for Napoli, der med en storsejr over udbrændte Marseille vil kunne sende de unge kanoner ud i mørket.
Og derfor var det også et rutineret hold man sendte på banen i Leverkusen, hvor der både var blevet plads til Benayoun og Arshavin i startopstillingen. Eren Derdiyok var banens bedste i kampens indledende femogfyrre minutter, og det var tydeligt at duoen med Vermaelen og Koscielny havde problemer over for den yderst nærgående schweizer. Kort før pausen havde han muligheden for at bringe hjemmeholdet foran efter en god soloaktion, men en fabelagtig redning af Szczesny på det flade skud holdt Leverkusen fra fadet inden pausen.
Andetsteds førte Napoli 1-0 over Marseille ved pausen, men det krævede en del flere mål og ikke mindst et Arsenal-nederlag, hvis tingene skulle vendes på hovedet. I Tyskland gik Leverkusen stadig efter den sejr der ville indbringe dem gruppens førsteplads, men i stedet var det van Persie, der med et kvarters spil igen havde fodboldens største chance for at afgøre løjerne, da Zimmermann fløjtede straffespark efter en hård tackling på Gervinho. Hollænderen blæste dog en sjælden gang bolden forbi målet fra ellevemeterpletten, og dermed endte det hele som det startede. Dette betyder at Arsenal ender som vinder af
Gruppe G
, hvor Napoli trak sorteper i den tætte kamp om videre deltagelse.
0-0
Newton Heath
Manager
«
Svar #62:
02 Nov 2011, 17:11 »
;ARSENAL VINDERE AF DÅRLIG KAMP;
premier league, 15. runde - bolton(5) vs arsenal(1) | 10.12.11
szczesny; sagna, koscielny, vermaelen, gibbs; song, ramsey, benayoun; walcott, muniain; park
Bolton har med profilerne Gary Cahill, Martin Petrov og Kevin Davies i spidsen imponeret i sæsonens første halvdel, og med sejre over blandt andet Manchester United og Manchester City har man formået at placere sig på ligaens femteplads, der blot stiller dem to point uden for Champions League-kvalifikation i den yderst tætte topstrid. Duksene fra Arsenal gæstede dog Reebok Stadium i julemåneden i en kamp hvor hverken Mertesacker, Fellaini, Arteta og van Persie var ledige grundet skadesfravær.
Fraværet af sidstnævnte havde givet en sjældent startmulighed for den asiatiske spydspids Park Chu-Young og dette skulle vise sig at være en ganske glimrende idé, idet kampen ikke var mere end otte minutter gammel inden sydkoreaneren kom på tavlen. Det var Sagna der med et dykkende indlæg fandt Park i feltet og med et halvliggende vristspark sendte han på flot vis bolden ind bag hjemmeholdets rutinerede finne i kassen.
Som kampen skred frem deltog hjemmeholdet mere og mere i spillet og med tyve minutter igen var der meget der tydede på at det udlignende mål var et spørgsmål om sekunder. Således formåede Szczesny at hive en særdeles flot dobbeltredning frem, inden han kunne se indskiftede Klasnic brage tredjebolden over overliggeren. I stedet for en sen udligning blev sejren cementeret, da Alberto Lora for første gang som Arsenal-spiller kom på tavlen efter en flot aktion af Muniain, der spillede sin landsmand uselvisk helt blank foran kassen.
0-2 - park(8), lora(89)
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #63:
03 Nov 2011, 14:22 »
Hvor er det en lækker blog det her!!
Månedens blog - uden tvivl
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
Newton Heath
Manager
«
Svar #64:
03 Nov 2011, 16:30 »
;BLØDE BASEL VENTER I 1/8 FINALEN;
>>> IN OTHER NEWS | 17.12.11
Det var en særdeles tilfreds Arsenal-delegation der forlod Champions League-lodtrækningen, hvor ottendedelsfinalern
e skulle findes. Forud for lodtrækningen havde seksten mandskaber spillet sig videre fra gruppespillet, mens yderligere otte var avanceret til lillebroderen Europa League og de resterende otte mandskaber smidt ud af verdens største klubturnering. Forud for lodtrækningen var holdene placeret i følgende lag:
1. lag; manchester united, barcelona, fc porto, fc bayern, real madrid, zenit, arsenal, chelsea
2. lag; dortmund, leverkusen, inter, ajax, rubin, villarreal, manchester city, basel
Det primære fokus efter lodtrækningen for Arsenal lå i at undgå Inter, idet hverken landsmændende fra Manchester City eller gruppetoerne Leverkusen kunne komme op af bowlen. Bedst tænkelige modstander var schweiziske Basel, og da alle kuglerne var trukket ud af bowlerne stod det klart at netop Basel bliver Arsenals modstander, når det i foråret igen går løs. Rundens største opgør står unægteligt mellem Manchester City og Real Madrid, mens Inter og Chelsea også krydser klinger i en nervepirrende kamp for en kvartfinaleplads.
premier league
•••
cl 1/8 finalerne
•••
spillerstatistik
aaron ramsey
•••
thomas vermaelen
Newton Heath
Manager
«
Svar #65:
03 Nov 2011, 20:17 »
Citat af: JeppeA 03 Nov 2011, 14:22
Hvor er det en lækker blog det her!!
Månedens blog - uden tvivl
Jeg takker og bukker for de særdeles varme ord, det luner i den grad i skriveprocessen! :-)
Newton Heath
Manager
«
Svar #66:
03 Nov 2011, 20:44 »
;DØDBOLDE RECEPTEN I NY 2-1 SEJR OVER EVERTON;
premier league, 16. runde - arsenal(1) vs everton(10) | 17.12.11
szczesny; sagna, vermaelen, mertesacker, gibbs; song, ramsey, benayoun; walcott, muniain; chamakh
Det er ikke mange uger siden Everton aflagde besøg på Emirates Stadium, og der sendte et reservespækket Arsenal-hold Everton ud af Carling Cuppen. Nu fik Everton muligheden for at tage hævn, da midterholdet nok engang aflagde visit i hovedstaden mod et anderledes stjernespækket hjemmehold, der dog stadig manglede nævneværdige profiler som van Persie, Arteta og Felaini i startelleveren.
En kedelig første halvleg blev styret af Arsenal, men de helt store tilbud udeblev i kampens indledende femogfyrre minutter, hvorfor holdene kunne gå i omklædningsrummene med samme stilling, som da det begyndte. Efter pausen kom der anderledes damp under kedlerne, og kort inde i anden halvleg kom Vermaelen højest på et hjørnespark og straffede den dårlige Everton-markering. Kort efter føringsmålet fik Chamakh en gigantisk mulighed for at øge føringen, men marrokaneren demonstrerede nok engang sin mangel på skarphed, da han tordnede sin friløber over målet.
Afbrænderen fik dog ikke omfattende betydning, for to minutter før tid gentog recepten fra tidligere sig, da Vermaelen nåede en returbold efter en dødbold, og smækkede læderet i kassen til 2-0 foran en masse jublende hjemmeholdsfans, der nu endelig kunne ånde lettet op. Tre minutter inde i overtiden fik gæsterne dog reduceret, da russiske Bilyaletdinov tordnede et langskud på stolpen og Leon Osman var først over returen, hvor han med en kølig inderside fik lov at sætte Everton på tavlen.
2-1 - vermaelen(51, 88) - osman(90+3)
Newton Heath
Manager
«
Svar #67:
04 Nov 2011, 13:52 »
;KONTRASTØD NØGLEN PÅ STADIUM OF LIGHT;
premier league, 17. runde - sunderland(12) vs arsenal(1) | 20.12.11
szczesny; sagna, koscielny, vermaelen, gibbs; song, ramsey, arteta; walcott, muniain; chamakh
Med tre sejre i de seneste fire kampe var det uden tvivl et selvtillidsspækket Sunderland-mandskab, der bød op til dans, her blot fem dage før julemorgen. Tankerne var dog endnu ikke indstillet på and og kalkun, men derimod tre vigtige point i toppen af rækken, forud for titelkonkurrenter Manchester Uniteds hjemmekamp mod ærkerivalerne fra Liverpool dagen efter.
Selvom det var en dag i kontrastødenes tegn blev scoringen dog åbnet ved en gigantfejl, da den ellers bundrutinerede forsvarer Wes Brown fejrede tidlig jul og servede en gave af dimensioner for Theo Walcott, hvis opgave blot var at sparke bolden ind bag Craig Gordon. Ti minutter senere stod den belgiske forsvarer Thomas Vermaelen for et af årets fineste mål, da han efter et hjørnespark til hjemmeholdet stødte med frem i de lynhurtige kombinationer og endte med at sparke Walcotts fine indlæg i kassen til 0-2.
Theo Walcott var holdets helt store stjerne i aftenens kamp, og da han på endnu et kontrastød fandt Muniain ved bagerste stolpe kunne han notere sig endnu en assist og samtidig endnu et søm i Sunderlands i forvejen tætpakkede kiste. Logisk nok blev reduceringen også scoret på et kontrastød, da Sessegnon afsluttede et veludført kontraangreb og reducerede til slutstillingen 1-3 kort før slutfløjtet.
1-3 - sessegnon(90) - walcott(29), vermaelen(39), muniain(57)
ptrN
Manager
«
Svar #68:
04 Nov 2011, 13:56 »
Igen nogle gode updates. Kan du smide et screenshot eller lignende, der fortæller lidt om rotationen på holdet. For mig at se roterer du rigtigt meget, hvilket jeg virkelig respekterer.
welbz is dat guy
Newton Heath
Manager
«
Svar #69:
05 Nov 2011, 16:25 »
;WBA KØRT OVER FORUD FOR TOPKAMPE;
premier league, 18. runde - arsenal(1) vs west bromwich(11) | 26.12.11
szczesny; sagna, koscielny, vermaelen, gibbs; song, ramsey, arteta; gervinho, arshavin; chamakh
Udgangen af 2011 og dermed også indgangen til 2012 nærmer sig med hastige skridt, og for Arsenal har julen været særdeles positiv. Næsten halvdelen af sæsonen er snart spillet og forud for kampen mod WBA lød forspringet ned til andenpladsen Manchester United på hele otte point. Netop Manchester United udgør dog sammen med Chelsea og Tottenham et svært kampprogram, der udspiller sig i de næste tre ligakampe, dog med en FA Cup-kamp mod Liverpool samt et Carling Cup-opgør mod CCC-mandskabet Reading indimellem.
Med det vanskelige program i horisonten var tre point derfor et krav mod midterholdet West Bromwich, og da Arteta efter blot tre minutters spil servicerede en fri Gervinho, der kvitterede efter fortjeneste, så det allerede fornuftigt ud på Emirates Stadium. WBA var aldrig rigtig med i opgøret og da Arshavin ti minutter før pausen scorede på et indlæg fra Gervinho efter fornuftige kombinationer mellem sidstnævnte og Chamakh forinden, lignede det en formalitet at Arsenal ville hente de tre point til samlingen.
Gervinho slukkede håbet for gæsterne ti minutter efter pausen, denne gang var rollerne byttet, idet Arshavin med et kløgtigt indlæg fandt Gervinho ved bagerste stolpe, hvor ivorianeren problemfrit gjorde det til 3-0. Det tilbagevendte tyske fyrtårn Per Mertesacker ville også på tavlen, da han med tyve minutter igen steg til vejrs på en frisparksbold og pandede bolden i nettet til 4-0.
4-0 - gervinho(3, 56), arshavin(35), mertesacker(72)
«
Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 17:16 af Newton Heath
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #70:
06 Nov 2011, 10:41 »
Hvor er det nice at læse en United fan skrive en Arsenal blog
Som der bliver skrevet nogle gange, så er det en rigtig god blog. Den måde du beskriver kampen på, med mange adjektiver, gør det meget underholdende at læse, og man kan næsten se spillerne fræse rundt på banen. Herligt.
Har du i øvrigt et SS af truppen? Jeg har ikke lige gidet at læse alle 11 sider for at se dine salg/køb..
EDIT: Nu skulle jeg lige finde noget at kritisere, så ud over at jeg synes det er fedt at du skriver hvem der spiller, derefter referat og til sidst hvad kampen blev, så synes jeg at netop opremsningen af kommende kamp og resultat er lidt rodet at se på. Det kunne hjælpe hvis du satte de passende mellemrum ind og skrev navne med stort
«
Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 10:43 af Gazlgor
»
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #71:
06 Nov 2011, 11:03 »
Meget højt skriftligt niveau, og det er en fryd for øjet!
Layoutet er også flot, og jeg følger med, tiltrods for at vi snakker Arsenal!
KIU!
Swizz CataR
Manager
«
Svar #72:
06 Nov 2011, 11:08 »
Der var lige en stavefejl nederst i den seneste update. Der står "sted" istedet for "steg"
Ellers meget flot og velskrevet blog.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Newton Heath
Manager
«
Svar #73:
06 Nov 2011, 17:15 »
Citat af: ptrN 04 Nov 2011, 13:56
Igen nogle gode updates. Kan du smide et screenshot eller lignende, der fortæller lidt om rotationen på holdet. For mig at se roterer du rigtigt meget, hvilket jeg virkelig respekterer.
Jeg takker og bukker. :-)
Det er rigtigt at jeg roterer meget. Hvis du kigger en fire updates op og klikker på SS'et over "spillerstatistik" får du vel nogenlunde et godt indblik i rotationen eller i hvert fald i hvor mange kampe de forskellige spillere og hvem der får mest spilletid. Jeg ved ikke lige hvordan jeg ellers skal vise det med SS, så må du jo lige nævne et specifikt SS hvis det er. For at forklare det med ord kan jeg fortælle at jeg prøver at få de unge i ilden så meget som muligt, men omvendt også at trofæer har førsteprioritet. Dertil skal det også nævnes at jeg har været meget skadesplaget, specielt af småskader, og dette har gjort at jeg sjældent stiller med de samme elleve to kampe i træk. Jeg tror på alle mine spillere og er ikke bange for at bruge af de mindre rutinerede kræfter.
Citat af: Gazlgor 06 Nov 2011, 10:41
Hvor er det nice at læse en United fan skrive en Arsenal blog
Som der bliver skrevet nogle gange, så er det en rigtig god blog. Den måde du beskriver kampen på, med mange adjektiver, gør det meget underholdende at læse, og man kan næsten se spillerne fræse rundt på banen. Herligt.
Har du i øvrigt et SS af truppen? Jeg har ikke lige gidet at læse alle 11 sider for at se dine salg/køb..
EDIT: Nu skulle jeg lige finde noget at kritisere, så ud over at jeg synes det er fedt at du skriver hvem der spiller, derefter referat og til sidst hvad kampen blev, så synes jeg at netop opremsningen af kommende kamp og resultat er lidt rodet at se på. Det kunne hjælpe hvis du satte de passende mellemrum ind og skrev navne med stort
Først og fremmest mange gange tak for rosen. :-)
Truppen kan du se på allerførste side i det andet indlæg, hvor alle navnene omkring førsteholdet er indskrevet. Dette har jeg valgt at gøre fordi et SS ikke er nok til at kunne vise hele truppen.
Med hensyn til din lille kritik, så kan jeg sagtens se hvad du mener, men på det punkt tror jeg det er en smagssag. Det er muligt at det måske for nogle ville mere overskueligt, hvis der var mellemrum og navnene er skrevet med stort, men personligt synes jeg det ødelægger mit lay-out en smule, så det er ikke noget jeg har tænkt mig at ændre, med mindre der selvfølgelig er mange der har det på samme måde og det kun er mig der kan lide mit nuværende. :-)
Igen tak!
Citat af: Daniel Nordentoft 06 Nov 2011, 11:03
Meget højt skriftligt niveau, og det er en fryd for øjet!
Layoutet er også flot, og jeg følger med, tiltrods for at vi snakker Arsenal!
KIU!
Mange gange tak Daniel. :-)
Jeg er særdeles glad for at du følger med!
Citat af: Swizz CataR 06 Nov 2011, 11:08
Der var lige en stavefejl nederst i den seneste update. Der står "sted" istedet for "steg"
Ellers meget flot og velskrevet blog.
Den er selvfølgelig rettet, det beklager jeg. :-)
Du skal også have tak for rosen.
Newton Heath
Manager
«
Svar #74:
06 Nov 2011, 18:38 »
;CHELSEA DUKKEDE DUKSENE;
premier league, 19. runde - chelsea(4) vs arsenal(1) | 31.12.11
szczesny; sagna, mertesacker, vermaelen, santos; fellaini, ramsey, arteta; walcott, muniain; van persie
Efter atten kampe uden nederlag i årets Premier League begyndte nostalgiske Arsenal-tilhængere at drage paralleller til det mandskab, der tilbage i 2004 suverænt sikrede sig ligatitlen og tilmed gik ubesejret gennem de otteogtredive opgør i verdens unægteligt hårdeste ligaturnering. Skyerne voksede dog ikke ind i himlen for det ungdommelige Arsenal-mandskab, der måtte se de bitre rivaler fra Chelsea bryde stimen efter en hård fight på Stamford Bridge.
En smule omdiskuteret var det at André Santos var foretrukket frem for formstærke Kieran Gibbs, og da brasilianeren to gange inden for kampens indledende kvarter var genstand for enorm usikkerhed i Arsenals venstreside, blev spekulationer om hvorvidt den rette beslutning var truffet blot flere og tilmed mere velbegrundet. Backen var dog ikke impliceret i kampens enlige scoring, da Salomon Kalou godt midtvejs i første halvleg fandt plads i venstresiden, hvor han trak ind i banen og med et flot spark sendte bolden ind bag Szczesny.
Både Andrey Arshavin og Gervinho kom på banen i løbet af anden halvleg i håbet om at ændre på stillingen, men i stedet burde Fernando Torres med en halv time igen have lukket opgøret, da han brændte en gigantchance alene med Szczesny. Spanieren overplacerede sit skud og dette kostede næsten, da Ramsey få minutter før tid var tæt på at snuppe et noget ufortjent point med tilbage efter sin flotte soloaktion. Chelsea formåede at holde stand, og med 1-0 sejren er spændingen i mesterskabskampen i den grad intensiveret efter Uniteds afklapsning af Wovlerhampton og Tottenhams spinkle sejr over oprykkerholdet QPR.
1-0 - kalou(26)
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »