home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 536 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]  (Læst 31245 gange)
Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #30: 08 Nov 2011, 11:44 »

Mange tak Smiley
Tog også lige en 3-3 mod 3. pladsen, og brændte straffe, så indtil videre er den en succes Opstemt

EDIT: Den er god til at komme foran med tidligt i kampen, men de kommer altid igen.
Har i 8 kampe fået 2 sejre, 2 nederlag og hele 4 uafgjorte hvor jeg har været foran med 1 eller 2-0 Skuffet

Men som han skriver, handler det om fingerspitz gefühl, om hvorvidt der skal ændres undervejs i kampen. Og i dity tilfælde skal du nok justere for at bevare føringen til slutfløjtet.
Har ikke selv prøvet taktikken endnu, men vil nok prøve den inden længe, hvis ikke jeg får succes med min nuværende selvkonstruerede taktik.
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #31: 08 Nov 2011, 23:23 »

Den er god til at komme foran med tidligt i kampen, men de kommer altid igen.
Har i 8 kampe fået 2 sejre, 2 nederlag og hele 4 uafgjorte hvor jeg har været foran med 1 eller 2-0 Skuffet

Hvis det er en lige kamp eller jeg er undertippet, så går jeg tit kontra hvis jeg kommer foran. Hvis jeg stadig er foran efter 80 min går jeg defensivt men aldrig før der, for går man for tidligt defensivt bliver man straffet.

Er jeg favorit går jeg kontra ved 2 måls føring, offensivt hvis jeg ikke er foran ved pausen.

Det er nogle ting der virker for mig...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #32: 09 Nov 2011, 01:02 »

Hvad står den på normalt når du starter?
Standard? Offensiv? osv. ?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #33: 09 Nov 2011, 02:17 »

Hvad står den på normalt når du starter?
Standard? Offensiv? osv. ?

Standard...

I Barcelona og med Brasilien har jeg dog startet i attacking da de hold total dominere.. men ellers standard...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Mech0z
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #34: 10 Nov 2011, 10:17 »

Standard...

I Barcelona og med Brasilien har jeg dog startet i attacking da de hold total dominere.. men ellers standard...

Burde man sætte til attacking mod svage hold? (Spiller United)
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #35: 10 Nov 2011, 10:30 »

Burde man sætte til attacking mod svage hold? (Spiller United)

Jeg er faktisk tit blevet overløbet mod mindre hold når jeg er gået attacking med netop Man Utd. De engelske hold er utrolige gode til kontra og direkte spil og så bliver man overløbet hvis man står for højt i kampen start. Så jeg er standard i starten af kampen men er jeg ikke foran ved pausen går jeg attacking for at jagte resultatet, der er modstanderen også lidt mere tilbageholdende og kræfterne ikke så store.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Mech0z
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #36: 10 Nov 2011, 10:50 »

Tror bare jeg bliver på standard så er gået rigtig godt med Hernandez som midt angriber og Rooney på venstre side, vandt CL og PL i første sæson, men her i anden sæson vinder jeg ikke CL, blev slået ud 1-0, 0-1 mod sporting lisabon i straffe konkurrence i kvartfinalen Skuffet
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #37: 10 Nov 2011, 10:56 »

Tror bare jeg bliver på standard så er gået rigtig godt med Hernandez som midt angriber og Rooney på venstre side, vandt CL og PL i første sæson, men her i anden sæson vinder jeg ikke CL, blev slået ud 1-0, 0-1 mod sporting lisabon i straffe konkurrence i kvartfinalen Skuffet

Det er da ok resultater... men som sagt så er det ikke en vidunder tac. så nogle gange taber man. Det klare som regel minimumskravet, hvilket må være målet med en standard tac. til den dovne manager  Wink
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Mech0z
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #38: 10 Nov 2011, 11:00 »

Det er da ok resultater... men som sagt så er det ikke en vidunder tac. så nogle gange taber man. Det klare som regel minimumskravet, hvilket må være målet med en standard tac. til den dovne manager  Wink

Passer fint til mig Smiley nu skal jeg bare have trænet mine talenter op, de kantspillere united har er jo ikke så gode til den her taktik, så prøver at få fat i nogle gode offensive MC, kan godt se den er ond med barcelona når man har xavi, iniesta og fabregas på midten :p
Logged

guldborg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #39: 18 Nov 2011, 17:27 »

man scorer masser af mål med denne taktik.. Mit store problem er bare at forsvaret sejler rundt! har scoret 17 mål i 11 kampe, der er bare gået 14 ind.. nogen der har samme problem?
Logged

oi oi pippo segna per noi

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #40: 22 Nov 2011, 17:36 »

Bruger nøjagtig samme taktik, er dog første gang jeg ser indlægget.
Taktikken førte mig direkte op i PL med Sheffield Wednesday på 2 sæsoner i 2011 udgaven af FM Smiley

Har brugt den med 2 klubber i FM 2012.
1 sæson med Bristol Rovers, sikker oprykning til League 1.
Brøndby, snart færdig med 2 sæson. Ligner 2 x 2 pladser i træk. I 2. sæson kom jeg videre fra gruppespillet i CL, hvor jeg var i pulje med Juventus, Bayern og Villareal (skal siges jeg var lidt heldig). Røg så ud med det samme i play-off gamet med 2-2 imod Porto, på grund udebane mål naturligvis.

Så derfor vil jeg anbefale denne taktik, da jeg synes den virker meget godt Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #41: 24 Nov 2011, 14:34 »

Er begyndt at bruge dennne taktik i min 2.sæson med Wolverhampton.
Jeg bruger den i næste alle mine kampe, på nær kampe mod storhold. Der bruger jeg min egen 4-4-1-1, som fungere mod dem. Havde vundet FA Cuppen i 1.sæson, men var begyndt at gå skidt med min alm. 4-4-2. Så skiftede til den, og kom tilbage i sæsonen og endte på en 8.plads, og nåede til 2 knock out runde i Euro League.
Er lige gået igang med 3.sæson, og holdet er tilrettet efter de to taktikker, så tror det kommer til at gå godt.
Synes det er en fin taktik.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

nissen2012
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #42: 04 Dec 2011, 10:44 »

Brugt denne taktik siden starten med FCK, og kan kun sige udfra mine erfaringer at den virker fint... Har opnået følgende indtil videre med denne taktik

Vundet superligaen 7 sæsoner i træk

5 pokal

Gået videre 6 gange fra gruppe spillet i CL, nået kvartfinalen 1 gang, desværre ikke opnået at vinde den endnu Smiley

West hvordan håndtere du kampforberedelse op til kampe??
Logged

Cojones
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #43: 21 Jan 2012, 12:43 »

Hej Wester...

Det her er den bedste taktik jeg nogensinde har prøvet...! Har spillet manager siden det kom frem i starten af 90´erne
Har startet et spil op med Milan og har spillet omkring 20 kampe med træningskampe og har 17 sejre, 2 uafgjorte og et nederlag. Nederlaget er på 1-0 til Man Utd. på Old Trafford, hvor jeg havde 2 stolpeskud.
Den ene ufgjorte er mod Palermo hjemme, hvor man sku tro de bygget en mur foran målet. Keeper blev vist også MOM.
Holder nullet tit og presser konstant mine modstandere.

Bruger den også i mit spil med Leeds og det kører også derudaf. Spillet omkring 10 kampe og har 8 sejre og 2 nederlag. Tror det kan blive endnu bedre med nogle bedre spillere.

Mange tak for at du vil dele den med os andre..
Logged

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Westers Diablo - til den dovne manager [FM12]
« Svar #44: 21 Jan 2012, 12:51 »

Takker for den respons.. Ja Diabloen er ret effektiv og kombinere du den med mine Gung-Ho taktikker, så er der ok grobund for succes..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010