home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Liverpool - Tilbage til toppen - Min første blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Liverpool - Tilbage til toppen - Min første blog  (Læst 1100 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Liverpool - Tilbage til toppen - Min første blog
« : 28 Okt 2011, 00:23 »

Jeg har besluttet mig for at starte en blog med mit favorit hold i England, Liverpool. Det er første gang jeg prøver at skrive en blog, så håber i kan bære over med mig. Her i starten vil der nok ikke rigtigt komme nogle graphics, da jeg ganske enkelt ikke kan finde ud af det Opstemt - Updatesne bliver nok heller ikke for lange. Kommer nok til at være noget med at jeg updatere hver halve-hele måned. Men det hele vil selvfølgelig blive bedre med tiden, når jeg kommer lidt ind i hvordan man gør. Så håber i kan bære lidt over med mig her i starten Opstemt
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool - Tilbage til toppen - Min første blog
« Svar #1: 28 Okt 2011, 12:45 »

Intro

Efter blot lige knap en sæson valgte bestyrelsen i Liverpool FC, at fyre manageren Kenny Dalglish. Bestyrelsen begrundede dette med, at de gerne ville have en helt ny start. Inden det blev offentliggjort hvem den nye træner ville blive gik der mange rygter, blandt andet blev navne som Frank Rijkard, Scolari, og Maradona nævnt. Det blev dog ingen af dem, men istedet den ganske urutinerede Danske manager, Claus Berggren. Efterfølgende sagde den nye manager sådan her til Goal.com " Jeg er naturligvis utrolig glad for at være kommet her til Liverpool, selvom jeg ikke har den store erfaring bag mig, er jeg sikker på at vi nok skal komme langt. Dog bliver det svært at udfylde en manager som Kenny Dalglish´s fodspor. Vores mål er at kvalificere os til Champions League, her i første sæson, og inden for de næste 3, skal vi også være mestre, minimum 1 gang" Udtalte manageren kort tid efter offentliggørelsen.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - Tilbage til toppen - Min første blog
« Svar #2: 17 Nov 2011, 10:06 »

Er du gået i stå med denne blog? For jeg vil gerne følge med, da det ikke er så ofte at der er blogs om Liverpool Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010