Så fik jeg spillet første sæson færdig, og hvilken sæson! Tror det er den bedste sæson jeg nogensinde har spillet, når man tænker på hvilke midler, og hvilket hold man har til rådighed. Desuden ligger jeg nr. 19 på listen over årlige lønudgifter på 106 mil, hvor den nederste har 103.
Jeg blev nr. 4 i Ligaen. Og nøj hvor var det tæt i sidste kamp. Jeg møder Arsenal, som ender på en 5 plads (Kan ikke nå CL). Men jeg føre kampen på et tidspunkt og er endda helt oppe som nr. 2, hvis de andre resultater flasker sig, som de gjorde på det tidspunkt. Men efter at spille 2-2 og de andre resultater går imod mig, så bliver det en 4 plads, men er meeeeget godt tilfreds.
1: 87 point
2: 83 point
3: 82 point
4: 81 point
5: 74 point
Så et godt hul ned, men meeeget tæt i toppen. Desværre træk jeg det længeste strå, og fik en 4 plads (Hvis man kan være utilfreds med det

)
Jeg vand på liga cuppen & FA Cuppen, og synes det var helt sindssygt.. Dog, tror jeg det var på en "billig baggrund". De bedste hold jeg mødte var QPR & Fulham i Ligacuppen.. & i FA Cuppen var det Stoke, Wolves & Westbrom, så nogle meget nemme veje til finalen & selve finalen.
Jeg synes lige jeg ville fremhæve noget jeg ikke har prøvet før. Efter ca. 25 kampe i PL, havde jeg scoret i samtlige kampe. & til sidst, er der kun 2 kampe jeg ikke fik scoret i, og det var mod Chelsea og Man City. Ved at score i "samtlige kampe" i Premier League, gjorde det også at jeg blev det mest scorende hold, med 87 mål. Det store problem var dog at jeg lukkede alt for mange mål ind, hele 45, hvilket er tæt på at være det dobbelte af hvad de 3 øverste lukkede ind.
Fremhævede spillere: (Samlet, alle turneringer)
Gylfi 7,50
Scot Sinclair 7,47
Matias Suarez 7,34
Adel Taarabt 7,34 (Dog kun 15 kampe)
Nathan Dyer 7,23
Angel Rangel 7,21
Ashley Williams 7,17
Ellers spillede næsten alle mine spillere, som var indeover førsteholdet over 7 i gennemsnit.
Premier League spiller statistik:
Det endte sådan, at Gylfi blev kåret til den bedste spiller i Premier League da sæsonen var ovre, og hvilken sæson! Blev nr. 2 på topscore listen med 19 mål.
1: Aguero 21 mål
2: Gylfi 19 mål
3: Rooney 17 mål
4: Hernandes 17 mål
5: Yakubu 17 mål
6: Bendtner 16 mål
Jeg havde også 2 i top 5 i assist:
1: Modric 18 assist
2: Nathan Dyer 18 assist
3: Mata 17 assist
4: Gylfi 16 assist
5: Pennant 14 assist
Gylfi tog også flest "Kampens spillere", hele 9 tog han, efterfulgt af Rooney som tog 6.
Ellers blev både Gylfi og Sinclair i top 5 over bedste gennemsnit i Premier League
Økonomi:
Balancen siger pt: 202.704.957 (DK)
Denne sæson: 242.082.389 (Dk)
Så tror jeg heller ikke der er mere at sige omkring første sæson