home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  1 Bruger, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City  (Læst 35244 gange)
molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #90: 16 Mar 2012, 16:52 »

Det er da altid noget du har to englændere på bænken Wink
Logged

bunkiwunki
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #91: 16 Mar 2012, 18:40 »

Det er da altid noget du har to englændere på bænken Wink
hehe Smiley. har skam også stadig johnson, barry og milner Smiley
Logged

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #92: 16 Mar 2012, 19:03 »

Vildt nok du ikke spiller med målmand bunkiwunki Shockeret
Logged

bunkiwunki
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #93: 16 Mar 2012, 19:10 »

Vildt nok du ikke spiller med målmand bunkiwunki Shockeret
har selvfølgelig Joe Hart Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #94: 05 Maj 2012, 00:44 »

Er netop ankommet til City i 2016 og har spillet et par måneder, og har end ikke hørt fra ejeren og kører med kæmpeunderskud, nogen der ved, hvordan det fungerer med de kapitalindsprøjtnin ger, og kommer de overhovedet? I givet fald er det meget heldigt jeg har holdt igen med transfer Smiley

Kommer de løbende eller efter sæsonen eller hvordan, har aldirg prøvet City før, da det med pengene ik rigtig tiltalte mig Peace
Logged

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #95: 05 Maj 2012, 00:58 »

Er netop ankommet til City i 2016 og har spillet et par måneder, og har end ikke hørt fra ejeren og kører med kæmpeunderskud, nogen der ved, hvordan det fungerer med de kapitalindsprøjtnin ger, og kommer de overhovedet? I givet fald er det meget heldigt jeg har holdt igen med transfer Smiley

Kommer de løbende eller efter sæsonen eller hvordan, har aldirg prøvet City før, da det med pengene ik rigtig tiltalte mig Peace

Tjek om det stadig et han cheiken der ejer klubben Smiley
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #96: 06 Maj 2012, 22:00 »

Det gør han Wink
Logged

Caluna
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #97: 06 Maj 2012, 22:18 »

Så skulle de gerne komme løbende. Men derfor burde du vel stadig køre klubben rentabelt Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #98: 06 Maj 2012, 22:25 »

Helt enig, det er netop også det jeg satser på at gøre ! Smiley
Logged

fritzfarlig
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #99: 02 Jul 2012, 10:06 »

jeg kan se mange vil af med tevez, han har scoret 30 mål for mig !!!!, men indrømmer han er en rasmus modsat altid utilfreds lige meget hvad man fortæller ham ? skidt eller godt !
Logged

stork
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #100: 06 Jul 2012, 13:26 »

Køb Siyanda Xulu... Han er KONGE... han spiller centrel forsvare, han er ret ung også SCORE han MANGE MÅL... han bliver guld vær.... Så ham SKAL MAN KØBE..

Held og lykke..!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Manchester City
« Svar #101: 26 Jul 2012, 11:55 »

Er startet på et "for sjov" spil med Manchester City.

Eneste indkøb i pre-season var Aly Cissokho fra Lyon for £10 millioner, og han har stille og roligt bidt sig fast som fast mand på venstre-backen. I Januar vinduet blev Sergio Busquets fra Barcelona sat til salg for "små" £14 millioner, så der var jeg hurtig og sikrede mig den spilfordelende spanier. Også Marko Marin blev hentet for £13 millioner. Pludselig smed bestyrelses-formanden lige £20 millioner ekstra oveni transfer budgettet, selvom det lå på omkring de £50 millioner. Ikke at jeg klager.

Jeg er næsten færdig med sæsonen, og det går da meget godt. Fører ligaen med 5 point ned til Tottenham på 2 pladsen, med en kamp mindre end dem. Jeg har vundet Carling Cup'en med en finale sejr over West Bromwich, og er i Semi-Finalen af FA Cup'en, hvor Swansea venter. I Champions League sluttede jeg på en 3.plads i Gruppen, og måtte derfor "nøjes" med Europa League hvor jeg er i Kvartfinalen mod Valencia.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #102: 26 Jul 2012, 12:26 »

Er startet på et "for sjov" spil med Manchester City.

Eneste indkøb i pre-season var Aly Cissokho fra Lyon for £10 millioner, og han har stille og roligt bidt sig fast som fast mand på venstre-backen. I Januar vinduet blev Sergio Busquets fra Barcelona sat til salg for "små" £14 millioner, så der var jeg hurtig og sikrede mig den spilfordelende spanier. Også Marko Marin blev hentet for £13 millioner. Pludselig smed bestyrelses-formanden lige £20 millioner ekstra oveni transfer budgettet, selvom det lå på omkring de £50 millioner. Ikke at jeg klager.

Jeg er næsten færdig med sæsonen, og det går da meget godt. Fører ligaen med 5 point ned til Tottenham på 2 pladsen, med en kamp mindre end dem. Jeg har vundet Carling Cup'en med en finale sejr over West Bromwich, og er i Semi-Finalen af FA Cup'en, hvor Swansea venter. I Champions League sluttede jeg på en 3.plads i Gruppen, og måtte derfor "nøjes" med Europa League hvor jeg er i Kvartfinalen mod Valencia.

A hvad for noget? Er Aly Cissokho din startende venstre back hos Man City?  Shockeret wow.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Manchester City
« Svar #103: 26 Jul 2012, 12:31 »

Nu er sarkasme ret svært at spotte på skrift, så er ikke sikker på om du mener det Wink
Men ja, da han blev købt mente assistenten at både Clichy og Kolarov var bedre, og de fik da også spilletiden, indtil Cissokho stille og roligt bed sig fast via gode præstationer i Cup'erne.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #104: 26 Jul 2012, 12:38 »

Nu er sarkasme ret svært at spotte på skrift, så er ikke sikker på om du mener det Wink
Men ja, da han blev købt mente assistenten at både Clichy og Kolarov var bedre, og de fik da også spilletiden, indtil Cissokho stille og roligt bed sig fast via gode præstationer i Cup'erne.

Mente det skam Smiley

Men ja okay, så må han godt nok have udviklet sig. Jeg husker Clichy som en vanvittig god back ! Smiley
Det er jo et luksusproblem kan jeg høre Wink
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010