home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Aargh-tråden FM12
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM12  (Læst 93918 gange)
FredrikLeander
Gæst

Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #120: 03 Jan 2012, 15:57 »

Kommer foran mod Arsenal 0-2 i første halvleg. Midten af 2. halvleg vælger de da lige at smide Van. Persie på banen, taber 3-2... Den mand kan jo få et hold som Wigan til at vinde PL!?  ticked off

Tavares
Manager

« Svar #121: 03 Jan 2012, 17:13 »

Har nu fået smidt min angriber ud, to kampe i streg. Først Van Persie, og nu Chamakh!

Bruno Caboclo. Siger det bare.

JimmyGP
Manager

« Svar #122: 06 Jan 2012, 15:07 »

FUCK!!!!!!

Jeg har lige spillet Bwin cup semifinale mod den absolute bundprop - Pacos Ferriera.. dominerer første halvleg, men får først scoret ved Cardozo på straffe tre minutter inde i anden halvleg.. De udligner på et lumsk langskud - god kasse og det var så det de kunne bidrage med.. kampen ender 1-1 og derfor straffe..

Her starter Cardozo med at brænde.. manden har scoret på ni ud af ni straffespark indtil videre og for det ikke er nok stjerner Javi Garcia bolden over så vi taber 4-3 ticked off ticked off ticked off ticked off

MEN Porto klarede 2-2 ude mod Maritimo og tabte også efter straffespark så det luner lidt.. men FUCKING ØV Græder

EDIT: Det er løgn.. Pacos er kun næstsidst - de er fire point foran Leira.. crazy
« Seneste Redigering: 06 Jan 2012, 15:09 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

TheHansibush
Reserveholdsspiller

« Svar #123: 06 Jan 2012, 21:21 »

Det kan man da vidst roligt kalde årets værste kamp...

JimmyGP
Manager

« Svar #124: 08 Jan 2012, 16:22 »

Fuck det er dårlig planlægning...

Jeg er to point bagefter Porto med en spillerunde igen og er pisket til at vinde samt håbe på at BRaga på hjemmebane kan tage point fra Porto.

Men i stedet for at hele sidste spillerunde spilles på samme tid er det arrangeret således at Braga og Porto møder hinanden en dag før jeg spiller ude mod Maritimo, mens resten af ligaen spiller to dage efter Porto-kampen..

Porto vandt i øvrigt 2-0 så nu kan jeg ikke gøre så meget andet end at sikre en sejr og begrænse afstanden til to point.. LATTERLIGT ticked off

- Veni, vidi, vici -

nomi
Lilleputspiller
*

« Svar #125: 08 Jan 2012, 16:29 »

Fuck det er dårlig planlægning...

Jeg er to point bagefter Porto med en spillerunde igen og er pisket til at vinde samt håbe på at BRaga på hjemmebane kan tage point fra Porto.

Men i stedet for at hele sidste spillerunde spilles på samme tid er det arrangeret således at Braga og Porto møder hinanden en dag før jeg spiller ude mod Maritimo, mens resten af ligaen spiller to dage efter Porto-kampen..

Porto vandt i øvrigt 2-0 så nu kan jeg ikke gøre så meget andet end at sikre en sejr og begrænse afstanden til to point.. LATTERLIGT ticked off

Hvorfor er du sur over det?

JimmyGP
Manager

« Svar #126: 08 Jan 2012, 16:32 »

Hvorfor er du sur over det?

Fordi så er der ingen motivation for at spille den sidste kamp - den bliver jo overflødig.. bliver den spillet på samme tid kan det stadig lade sig gøre - specielt fordi Porto først scorede fem minutter før tid.. men anyways.. så havde jeg nok bare været bitter over det..

- Veni, vidi, vici -

nomi
Lilleputspiller
*

« Svar #127: 08 Jan 2012, 16:33 »

Fordi så er der ingen motivation for at spille den sidste kamp - den bliver jo overflødig.. bliver den spillet på samme tid kan det stadig lade sig gøre - specielt fordi Porto først scorede fem minutter før tid.. men anyways.. så havde jeg nok bare været bitter over det..

Men det er kun psykisk så? Huh Jeg tror ikke på, det ændrer noget resultatmæssigt. Du skal nærmere være glad for, at Porto havde kortere tid til at restituere. Rullende Øjne

JimmyGP
Manager

« Svar #128: 08 Jan 2012, 16:38 »

Men det er kun psykisk så? Huh Jeg tror ikke på, det ændrer noget resultatmæssigt. Du skal nærmere være glad for, at Porto havde kortere tid til at restituere. Rullende Øjne

Ja? Det er den allersidste spillerunde og jeg tror det kan mærkes om der er noget at spille for eller om mesterskabet er røget.. Og hvad skal Porto restituere for? Sæsonen er slut??

- Veni, vidi, vici -

nomi
Lilleputspiller
*

« Svar #129: 08 Jan 2012, 16:47 »

Ja? Det er den allersidste spillerunde og jeg tror det kan mærkes om der er noget at spille for eller om mesterskabet er røget.. Og hvad skal Porto restituere for? Sæsonen er slut??

Restituere INDEN kampen. Og det kan jo stadig være ligegyldigt, om du taber mesterskabskampen før eller under din kamp, hvis du alligevel er sikret 2. pladsen.

JimmyGP
Manager

« Svar #130: 08 Jan 2012, 16:51 »

Restituere INDEN kampen. Og det kan jo stadig være ligegyldigt, om du taber mesterskabskampen før eller under din kamp, hvis du alligevel er sikret 2. pladsen.

Det havde de så faktisk heller ikke.. jeg havde en midtugekamp mod Tottenham så vi har haft betydeligt kortere tid til at blive klar Peace Ydermere er det da på ingen måde ligegyldigt for spillerenes og min motivation er den helt anderledes om vi kan vinde et mesterskab eller ej, selvom andenpladsen er sikret..

Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med det? jeg ville bare brokke mig over hvad jeg anser for at være dårlig planlægning, hvilket på ingen måde kan støde nogen.

- Veni, vidi, vici -

nomi
Lilleputspiller
*

« Svar #131: 08 Jan 2012, 17:13 »

Det havde de så faktisk heller ikke.. jeg havde en midtugekamp mod Tottenham så vi har haft betydeligt kortere tid til at blive klar Peace Ydermere er det da på ingen måde ligegyldigt for spillerenes og min motivation er den helt anderledes om vi kan vinde et mesterskab eller ej, selvom andenpladsen er sikret..

Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med det? jeg ville bare brokke mig over hvad jeg anser for at være dårlig planlægning, hvilket på ingen måde kan støde nogen.

Jeg mener ikke kortere tid end dit hold havde, men kortere end hvis de skulle spille sidste runde samtidigt med dig. Altså at de mister to dages restitution.
Og ja ja, du skal have lov til at brokke dig. Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved at brokke sig over den kampprogramsændring, fordi det ikke giver mening. Den motivation du mister, kan du jo alligevel ikke bruge til noget, når Porto har vundet. Hvis Porto havde tabt, var ændringen jo ligegyldig hvis ikke endda en fordel for dig. Huh

JimmyGP
Manager

« Svar #132: 08 Jan 2012, 17:35 »

Jeg mener ikke kortere tid end dit hold havde, men kortere end hvis de skulle spille sidste runde samtidigt med dig. Altså at de mister to dages restitution.
Og ja ja, du skal have lov til at brokke dig. Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved at brokke sig over den kampprogramsændring, fordi det ikke giver mening. Den motivation du mister, kan du jo alligevel ikke bruge til noget, når Porto har vundet. Hvis Porto havde tabt, var ændringen jo ligegyldig hvis ikke endda en fordel for dig. Huh

De mister jo ingen ting, når de går på ferie alligevel - de får ekstra feriedage?

Det giver go mening for mig at jeg er utilfreds.. Det er rigtigt at det kan være ligegyldigt, når de vinder alligel, jeg mener bare at det havde være mere at den sidste runde blev afviklet på samme tid..

Tjaa muligvis, men det ved man ikke, men et umotiveret hold spillede 1-1.. Men sådan er det nu engang.. Men Hey jeg har chancen for at vinde to trofæer mod Portos ene  Peace

- Veni, vidi, vici -

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #133: 11 Jan 2012, 21:42 »

Ej det var da simpelhen utroligt!  ticked off

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #134: 12 Jan 2012, 16:47 »

Så køber man Fraizer Campbel, på en fri transfer, (Rotherham 3.sæson, championshipen) og så bliver han skadet i første kamp med en 3 måneds skade

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010