home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 479 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Aargh-tråden FM12
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM12  (Læst 85527 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #15: 25 Okt 2011, 02:54 »

Tror bestemt ikke FM12 bliver nogen succes, for mit vedkomne. Jovidst, jeg spiller med mange ligaer, men jeg synes det går ekstremt langsomt med at komme igennem en sæson. Jeg spiller med lidt flere ligaer end i FM11, men tiden det tager mig at spille en sæson er formentlig tredobblet or so. Derudover er det simpelthen for nemt. Mit Brøndby mandskab vælter sig i skader, jeg var nede at runde niende pladsen og har egentlig ikke rigtigt brugt tid på taktikken. Alligevel har jeg slået Rangers 2:0 i Europa League, banket FCK 3:0 i PARKEN og fører ligaen an. Ja, jeg har allerede haft FM11 åbnet på ny. Trist Skuffet
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #16: 25 Okt 2011, 17:34 »

Ebanks-Blake er lige kommet tilbage fra skade, bliver skiftet ind, og river lægmusklen over.. 3 måneder på skadeslisten.
Logged

Twajz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #17: 25 Okt 2011, 20:20 »

Puha... Mavepuster..

1 kamp tilbage i gruppespillet.. ligger á point med Rubin, men de er bedre indbyrdes, så de ligger til at gå videre, sammen med Dynamo Kiev, der ligger nummer 1 efter at have vundet deres 5 kampe.. Rubin skal spille ude imod Zurich ( Der ingen point har fået ) og jeg skal spille ude imod Kiev.. tænker den er tabt.... i 88 min udligner jeg til 2-2 og beslutter mig for at kigge på de andre kampe.. der ser jeg til min store overraskelse at Zurich fører 4-3 :-O Fantastisk tænker jeg, og sidder i spænding og følger seneste score, og min egen kamp.. jeg holder 2-2, og da kampen er slut opdatere den lige Zurich - Ruben til 4-4.. Skuffet

Jeg er Brøndby btw.. og for at gnide salt i såret, står der i nyhederne at jeg er røget ud som forventet, med kun 8 point.. Kun?? røv huller... Dejligt at komme ud med noget galde Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #18: 28 Okt 2011, 21:39 »

Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #19: 28 Okt 2011, 22:41 »

Hold da op hvor er jeg skuffet...

Mit Real Madrid-hold havde slået Chelsea 3-1 i London, men......

På 20 minutter bomber de bolden ind bag Casillas på Bernabeu 5 gange. 5-0 efter 20 minutter. Græder
Kampen endte 5-1 og 14 spillere med meget dårlig moral.. Gruer for pokalfinalen og ligaens sidste tre kampe med den moral.
Logged

Twajz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #20: 29 Okt 2011, 18:47 »

næstesidste kamp i ligaen.. taber 2-0 til FCK.. og får lige Nangis skadet i 4-5 måneder.... aaaaaaaaaaaaargh... kraft satme noget lort..
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #21: 29 Okt 2011, 23:51 »

Når ja LORTE FM!!!!

Havde brugt over 24 spil timer på mit Tottenham save. Så gemmer jeg og trykker nyt spil, da jeg for sjov har siddet og leget med nogle nations regler til Danmark, da de endelig virker og jeg har startet et NYT spil så trykker jeg selvfølgelig crtl+S for at gemme og forventer at der kommer en boks op hvor jeg kan give det et navn, nææææ nej vi overskriver da bare på det navn uden at spørger om jeg er sikker på at det er det jeg vil og bum så var mit Tottenham spil væk, det er bare nedrn, så kan jeg starte forfra og hvor meget har man lige lyst til. TAK FM, du har lige ødelagt resten af i dag og i morgen!!!!

Er der nogen der ved om det er muligt at rede det gamle save må de godt lige give en lyd fra sig.
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #22: 30 Okt 2011, 01:37 »

Spiller med OB. Har vundet ligaen i første sæson, men anden sæson er da helt gal !... Ligger på en 7. plads efter 15 kampe.
Er blevet smadret ud af Chl, 0 point efter 4 kampe, og målscorer på 5-16... Mødte AC. Milan, Bayern og Sporting Lissabon...

Mon en fyring er på vej... ;/
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #23: 30 Okt 2011, 17:59 »


Amen altså. Jeg har René Adler på mål, de har 7 skud på mål og scorer 5. Hjalte lavede endda to på hovedet, hvilket jeg tror aldrig nogensinde er sket i virkeligheden.
Logged

Nav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #24: 30 Okt 2011, 18:26 »

Sidste sæson ( 2012 ) røg jeg ud i første kamp i pokal turneringen fordi jeg var dum nok til at simulere over den uden at sætte startopstilling :/ Så min as-manager satte et for ringe hold. Tabte 0-2 Skuffet Spiller som Ajax. Resten af sæsonen gik dog som smurt
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #25: 31 Okt 2011, 14:49 »

Jeg nåede lige præcist ikke at anskaffe mig en backup til Cavani i Napoli før transfervinduet smækkede i, og dagen efter (i spillet) får jeg en besked om at Cavani er blevet skadet i 3 måneder under en landsholdskamp.  ticked off ticked off ticked off
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #26: 31 Okt 2011, 15:07 »


Amen altså. Jeg har René Adler på mål, de har 7 skud på mål og scorer 5. Hjalte lavede endda to på hovedet, hvilket jeg tror aldrig nogensinde er sket i virkeligheden.

Det ville heller aldrig ske, at få René Adler til dansk fodbold!  Opstemt
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #27: 31 Okt 2011, 19:05 »

Elendig planlægning af kampprogram: http://oi43.tinypic.com/o87zas.jpg  ticked off
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #28: 01 Nov 2011, 00:15 »

Arrghh.
Alt for mange skader.
Spiller med OB, har en okay bredde på holdet (24) spillere.
og siden 3 spillerunde tror jeg ikke jeg har haft mere end 16 spillere til rådighed.
det gør det ekstremt svært at få noget stabilt spil etableret i en længere periode.
ligger godt nok nr. 2 i først sæson, men alle skaderne koster mig ret mange kampe.
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #29: 01 Nov 2011, 16:46 »

Er Arsenal.

Har lige tabt den første Chl Kvartfinale 9-1 til utd. Synes altså der sker nogen mærkelige ting i det spil,  (Nu ikke nogen jokes om 8-2 nederlaget) Wink

Mertesacker løber rundt som hovedløse høne, mens både gibbs og Santos får rødt i hver anden kamp :/ osv..

Plus, Jeg får en skade i HVER kamp, seriøst HVER kamp
« Seneste Redigering: 01 Nov 2011, 17:06 af matv » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 35 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010