home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  2 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Aargh-tråden FM12
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM12  (Læst 93980 gange)
jesper-lc
Lilleputspiller
*

Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #75: 23 Nov 2011, 21:07 »

Gik ikke videre fra min CL gruppe, hvor jeg ellers kun tabte en kamp og det var mod barcelona...
Jeg er AaB. Var i pulje med PSG, Barca og Rangers.
Sådan noget lort!
« Seneste Redigering: 23 Nov 2011, 21:09 af jesper-lc » Logged

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #76: 23 Nov 2011, 21:46 »

Gik ikke videre fra min CL gruppe, hvor jeg ellers kun tabte en kamp og det var mod barcelona...
Jeg er AaB. Var i pulje med PSG, Barca og Rangers.
Sådan noget lort!

SS af gruppen? Smiley

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #77: 23 Nov 2011, 23:01 »

det er bare sur røv, de har et skud indenfor rammen og det score de på  Skuffet

tpoulsendk
Lilleputspiller
*

« Svar #78: 27 Nov 2011, 16:04 »

http://imageshack.us/photo/my-images/36/skader.png/

SÆRIØST?! Mister 2 vigtige point?!  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

okay det er fandme uheldigt.. tænker også på alle de gange man har købt en ny spiller som virkelig opper ens hold og så bliver han skadet i 8 måneder, 20 minutter inde i første kamp..

There is no road to greatness, greatness is the road

Enged
Gæst

« Svar #79: 28 Nov 2011, 17:17 »

Ahmen come on. Messi brænder to straffespark...

Blaugrana4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #80: 28 Nov 2011, 17:23 »

Arrgh! Har lige startet et spil med Tottenham og hvad sker der i anden kamp? JA! Rafael Van der Vaart bliver skadet i 4 måneder! Træls start, men heldigvis ser det ud til at Iago Falqué er en dygtig spiller og forhåbentlig kan han afløse ham på en god måde (kom faktisk ind i selv samme kamp som VdV blev skadet og scorede to gange samt lagde op til et... Smiley )

jesper-lc
Lilleputspiller
*

« Svar #81: 29 Nov 2011, 13:07 »

U-4-E
Manager

« Svar #82: 29 Nov 2011, 14:36 »

Hvordan er det lykkedes dig at lokke Agüero væk fra City, i samme sæson som han skiftede til dem? Og hvor meget måtte du slippe?

U-4-E
Manager

« Svar #83: 02 Dec 2011, 22:23 »

http://img803.imageshack.us/img803/1271/manutdvswanseainformati.png

Dum, dummere, Vidic. Utroligt man kan være så blank.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #84: 06 Dec 2011, 20:43 »

Nårh nårh nårh, så blev 3 af mine absolut vigtigste spillere da lige skadet i en kamp. VM for klubhold finale i mod New York Red Bulls. Så nu mangler mit Tottenham mandskab, sine 2 bedste centerforsvarer i Caulker og Shawcross og den bedste angriber Cavani. Det her bliver dyrt i PRL

birkkjær
Lilleputspiller
*

« Svar #85: 09 Dec 2011, 10:16 »

For at prøve noget andet end altid at starte op med et storhold, tænkte jeg at det var på tide med en ny udfordring.
Jeg bestemte mig derfor for at starte op i den danske 2. div, valget faldt på Varde, jeg må jo så indrømme at jeg ikke gjorde nok ud af at undersøge klubben inden jeg gik igang, det viste sig nemlig at klubben var en ren amatørklub, og derfor uden mulighed for at skrive kontrakter der kunne binde spillerne til klubben.
Men første sæson klarede jeg mig lige fri fra nedrykning, men fik købt godt ind inden 2. sæson, bla Mustafa Hassan som angriber der scorede 13 mål i de første 10 kampe han spillede. Ved vinterpausen ligger jeg på en 7. plads og har klaret det over klubbens forventninger, men......
kort før jeg skal igang med sidste halvdel af sæsonen, smutter de 3 klart bedste midtbanespillere, uden jeg kan gøre noget som helst da de jo er amatører, det lykkes ikke at finde nogen nye spillere som har lyst til at komme til Varde og spille, jeg må så nøjes med den trup jeg har, og da Mustafa Hassan 5 min inde i første kamp bliver skadet og er ude mellem 7-12 mdr, ser det svært ud, og efter 5 kampe med Store klø vælger jeg i frustration at sige op

Det bliver så ikke bedre af at jeg så vælger at søge et af de ledige jobs der er, nemlig Wolfsburg, ved godt at det nok var at satse lidt højt, men havde nok ikke lige forventet at de ligefrem ville grine af min ansøgning.
Enden på det hele blev et job i den næstbedste engelske række med Middlesbrough som var sluttet som nr 19 i anden sæson, så nu må jeg se om jeg kan føre det gamle storhold op i PL

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #86: 09 Dec 2011, 14:20 »

Aargh!! Del Piero har været forrygende for mig i min første sæson i juve. Et brækket ben, har nu fået ham til at indstille karrieren Skuffet

Enged
Gæst

« Svar #87: 11 Dec 2011, 12:54 »

Hvordan er det lykkedes dig at lokke Agüero væk fra City, i samme sæson som han skiftede til dem? Og hvor meget måtte du slippe?
Har først lige set din besked nu. Der skulle egentlig ikke noget til at lokke ham, og han var vist ikke utilfreds. Jeg hentede ham i vinterpausen for hans frikøbsklausul på 335 millioner mener jeg.

Lavezzi
Gæst

« Svar #88: 12 Dec 2011, 03:23 »

Det var da en træls nyhed.

Ariana Grande
Manager

« Svar #89: 12 Dec 2011, 06:08 »

Det må være hårdt for en klub som Arsenal at miste så mange penge Kyle.
Sikker på klubben overlever? Skuffet

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010