Præsidenten
|
|
Du skal ikke bare trykke på den, du skal sætte den som den startende taktik  På den lille boks som du har for hver taktik du bruger er der to slags "knapper" du kan trykke på. En af de to sætter den som den startende taktik.
|
|
|
|
FC Barcelona
|
|
|
|
ReaLFCK
|
|
Ahhh, super tak for hjælpen. Det virker nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
 Are you fucking kidding me? - første sæson i ligacuppen 3. runde. FML.
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
det er søreme nitten ikke at have penge til at signe de nye ungdoms elever 
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
Fogt
|
|
Fedt at trykke space og gå videre til kampen UDEN indskiftere.. haha.
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
matv
|
|
 Nu gik det lige så godt!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
 Nu gik det lige så godt!! Skulle den næsten ikke i glædestråden?  Det er jo vanvittigt 
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
Risom
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
Fogt
|
|
Åh du har det samme problem som mig. Skaber en masse chancer, men rammer målet cirka 1/3 af gangene. Det er bare bittert at tabe på den måde der.
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Hoold nu kæft.
Jeg er lige startet op med Kjellerup IF. Men det er som om at spillerne i 2 division intet forstår.
Hvor svært er det at afleverer en bold indover til en medspiller der er fri! Ikke nok med at han er fri. Han er vores fucking targetman! Det betyder at han skal have bolden hver evig eneste fucking gang vi har bolden fordi han er den eneste der fucking kan spille fodbold! Derudover så fik Skovbakken 2 fucking udvisninger efter 80 minutter og 82 minutter! Alligevel bruger vi resten af kampen på at lalle rundt og skyde bolden væk. 1-1. Fucking mongoler.
|
|
|
|
|
|
|
|
Risom
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
1887
|
|
Hmm nede 0-4 hjemme mod CSKA Mosvka med FCK efter 36 min. Kommer på 4-4 men så scorer CSKA 2 i de sidste 8 min 
|
|
|
|
Odense's finest! MDCCCLXXXVII
|
|
|
|