home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 177188 gange)
bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #420: 15 Jan 2012, 23:01 »

2. sæson
Spiller: Gareth Bale
Sælger: Tottenham (mig)
Køber: Man Utd.
Pris: 300 millioner - 30 millioner nu og her - 270 millioner over 48 måneder

Deal / No Deal ?

hvis Deal, har i så nogle forslag til erstatning ? - lige pt. har jeg kun Pienaar

Overvejer selv Kwadwo Asamoah fra Udinese (self. træne ham, så han bliver bedre på venstrekanten - det er et + at han også kan aflaste lidt på CM) - http://imageshack.us/photo/my-images/811/kwadwoasamoah.png/
Synes ikke du skal sælge Bale, han er en stjerne, og en af de bedste spillere i verdenen:)
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #421: 16 Jan 2012, 16:48 »

Vinter 3. sæson:
Sælger: Sevilla
Køber: Chelsea (mig)
Spiller: Jose Angel
Værdi: 130mio.
Bud: 335mio (frikøbsklausul)
Min agent giver han 3,5 stjerne og jeg mangler er god offensiv back da cole er faldet gevaldigt i niveau og bertrand har aldrig slået til..
« Seneste Redigering: 16 Jan 2012, 17:01 af Anders-G » Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

FC.Lenin
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #422: 16 Jan 2012, 17:34 »

Vinter 3. sæson:
Sælger: Sevilla
Køber: Chelsea (mig)
Spiller: Jose Angel
Værdi: 130mio.
Bud: 335mio (frikøbsklausul)
Min agent giver han 3,5 stjerne og jeg mangler er god offensiv back da cole er faldet gevaldigt i niveau og bertrand har aldrig slået til..

No deal, køb cissokho istedet (han er vel ligeså god, og burde være billigere) 335 for en back synes jeg altid er for meget.. Evt. kan du finde et godt talent og så "nøjes" med en halvgod back i en sæson eller to..
Logged

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

Rumex
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #423: 19 Jan 2012, 18:12 »

Sæson: 3 (Vinter periode)
Sælger: Cottbuss
Køber: PSG (Mig)
Spiller: Daniel Thomas (newgen)
Værdi 24 mio.

Jeg står lidt i et dilemma da jeg gerne vil købe ham, men samtidig spiller jeg slet ikke med en offensiv midt. Men han kan selvfølgelig omskoles til, at spille centralmidt. Jeg spiller pt med PSG & har vundet Ligeu 1 & UEFA Cuppen første sæson, og Ligue 1 & Champions League i 2 sæson, så det går faktisk rigtig godt. Jeg har pt. 150 mio jeg kan handle for, og havde faktisk bare tænkt, at de skal bruges på regens, da jeg ikke rigtig mangler forstærkninger på holdet.

http://imageshack.us/photo/my-images/545/dthomas.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/821/dtrapport.jpg/

I rapporten får han jo 4½ stjerne, og har bedre potentiale end Pastore, hvilket må siges at være udemærket. Jeg har prøvet at byde de 90 mio, men Cottbuss forlanger åbenbart 135 mio + 50% transferpenge ved næste salg. Jeg syntes det er en del, at give for en regen men jeg tror også han er en af de bedste regens i mit save indtil videre :-)

Hvad syntes i - DEAL or no DEAL?


Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #424: 19 Jan 2012, 18:25 »

Vil slet ikke gå med til den klausul, så hellere vurder om han er værd at give lidt mere for og så undgå den klausul, da det er pisse ærgeligt hvis han bliver en stor spiller, hvis du så skal give 2-300 millioner væk. Det er et stort sats hvis du skal op i retningen af 150-200 millioner for så ung en spiller, omvendt så kan han måske give 6-700 senere hen hvis han viser sig virkelig at være så god som rapporten siger.

No deal fra mig, med mindre du kan forhandle en aftale uden at du skal betale procenter af fremtidige salg.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #425: 19 Jan 2012, 21:32 »

Sæson: 3 (Vinter periode)
Sælger: Cottbuss
Køber: PSG (Mig)
Spiller: Daniel Thomas (newgen)
Værdi 24 mio.

Jeg står lidt i et dilemma da jeg gerne vil købe ham, men samtidig spiller jeg slet ikke med en offensiv midt. Men han kan selvfølgelig omskoles til, at spille centralmidt. Jeg spiller pt med PSG & har vundet Ligeu 1 & UEFA Cuppen første sæson, og Ligue 1 & Champions League i 2 sæson, så det går faktisk rigtig godt. Jeg har pt. 150 mio jeg kan handle for, og havde faktisk bare tænkt, at de skal bruges på regens, da jeg ikke rigtig mangler forstærkninger på holdet.

http://imageshack.us/photo/my-images/545/dthomas.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/821/dtrapport.jpg/

I rapporten får han jo 4½ stjerne, og har bedre potentiale end Pastore, hvilket må siges at være udemærket. Jeg har prøvet at byde de 90 mio, men Cottbuss forlanger åbenbart 135 mio + 50% transferpenge ved næste salg. Jeg syntes det er en del, at give for en regen men jeg tror også han er en af de bedste regens i mit save indtil videre :-)

Hvad syntes i - DEAL or no DEAL?




Mine erfaringer siger mig at du 9/10 gange kan fjerne klausuler og byde selve beløbet 135 mio ... og så accepteres det.


Nå det så er sagt.. Så er det ALT for meget for en 15 årig IMO.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #426: 20 Jan 2012, 23:17 »

Jeg er faldet over den regen fra Real Madrid.. jeg synes selv han er meget lovende, men jeg er i tvivl om prisen.. De kræver 92.500.00 kroner for ham (hans frikøbsklausul) og jeg kan ikke få prisen længere ned.. jeg tror måske at han kan overgå selveste Eusébio.. Thumbs Up




DEAL / NO DEAL??
Logged

- Veni, vidi, vici -

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #427: 20 Jan 2012, 23:19 »

No deal
Logged

FM|Anden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #428: 20 Jan 2012, 23:23 »

Hvordan ser økonomien ud?
Hvis den er gode vil jeg have sagte ja Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #429: 20 Jan 2012, 23:25 »

No deal

Nogen begrundelse?

Hvordan ser økonomien ud?
Hvis den er gode vil jeg have sagte ja Smiley

Rigtig rigtig fin.. jeg sidder pt. med 140.000.000 kroner og et pænt overskud.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #430: 22 Jan 2012, 17:30 »

2. sæson vinter
Spiller: Jan Verthongen
Sælger: Tottenham (mig)
Køber: City
Pris: 200 mio (profit på cirka 130 mio)

Har allerede hentet Otamendi der kommer til januar, og kan altså sælge Vertonghen fra samme dato, for en pris der er 90 mio højere end hvad jeg giver for otamendi..
Er der nogen der har en god grund til at holde på Verthongen i denne situation? Han er relativt fast i startopstillingen ellers.
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #431: 22 Jan 2012, 22:06 »

Spiller: Jack Rodwell
Pris: 135 mio kontant
Køber: Arsenal (mig)
Sælger: Everton
Sæson: 2013 sommer

For:
Årsag til købet er hovedsageligt at jeg mangler en engelsk spiller til at opfylde kravene for premier league og champions league... Og så er han det billigste fornuftige talent jeg kan få mine hænder på for tiden... Liverpool har ellers Jack Robinson, der ville passe bedre ind, men han har et prisskilt på over 350 mio, fordi arsenal ikke er i kridthuset hos Liverpool...

Imod:
Jeg har allerede nogle spillere der kan dække den samme placering til fulde, og så har jeg endda allerede hentet en håndfuld regens ind...

Hvad siger i? Deal eller No deal ?
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #432: 22 Jan 2012, 22:28 »

Du kunne da have en lækker britisk midtbane med Wilshere, Ramsey og Rodwell!
Logged

Manchester United

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #433: 22 Jan 2012, 23:02 »

Du kunne da have en lækker britisk midtbane med Wilshere, Ramsey og Rodwell!

Tja, det kan du self ha ret i Wink

Men har så også Song, M'Vila og Badelj... så mangler ikk li midtbanegeneraler.. . Men mangler en der opfylder kravene om at være engelsk, som er værd at købe...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #434: 22 Jan 2012, 23:32 »

Dropper nok købet af ham, da jeg li erfarede at jeg faktisk havde nogle unge engelske talenter jeg kunne hente op, som opfyldte kravet om tre sæsoner i england før de fyldte 21... Den bedste er godt nok kun 16. men hva fanden, alder er kun et tal... Wink
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010