Rafa
|
|
Ja, sådan en tråd skal der også være til FM12!
Jeg kan selv starte.
Peter Utaka til Napoli. Pris 25 millioner. (Er sælger)
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Helt sikkert. Han burde kunne dækkes ind billigere, kan han ikke?
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
|
|
Nu har jeg ikke afprøvet OB endnu, men bør du ikke kunne få mere end 25 millioner for ham ?
Ellers vil jeg umiddelbart sige nej, simpelthen fordi det er ekstremt svær for OB at hente en bedre spiller end Utaka. Så det skal da kun være fordi han ikke passer ind i din taktik at du bør sælge.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rafa
|
|
Altså han er jo kun 12 værd eller sådan noget. Jeg spiller med en angriber fremme, og foretrækker han er en smule mere fysisk end Utaka er. (Fall og Skoubo) Alternativet er så at smide ham på kanten, men det er jo ikke optimalt. Plus økonomien jo ikke er for god i klubben så 25 mio ville lune godt i klubkassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
jona633c
|
|
Vil sige deal hvis din økonomi ikke er for god, og du bedre kan lide og spille med mere fysisk stærke angribere
DEAL
|
|
|
|
|
|
|
|
wipf
|
|
DEAL. Han vil ikke forlænge, så han går gratis om et år.
|
|
|
|
|
|
|
|
FC.Lenin
|
|
Jeg spiller med Arsenal og skal have en balancespiller til den centrale midtbane. Jeg har Ganso til det kreative og song til det defensive så det er er balancen der er central. Skal jeg vælge kwadwo asamoah fra udinese til 135 mio eller Fernandinho fra shaktar til ca. 95 mio Hvem skal jeg deale på? 
|
|
|
|
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!
|
|
|
|
crille759
|
|
Jeg spiller med Arsenal og skal have en balancespiller til den centrale midtbane. Jeg har Ganso til det kreative og song til det defensive så det er er balancen der er central. Skal jeg vælge kwadwo asamoah fra udinese til 135 mio eller Fernandinho fra shaktar til ca. 95 mio Hvem skal jeg deale på?  Fernandinho 
|
|
|
|
Fm er gud og chelsea er vilde! 
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Er Liverpool.
Er blevet tilbudt A. Johnson fra Man C for 42 mio dkr. Jeg hælder mest til et køb men er ikke 100% sikker endnu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Er Liverpool.
Er blevet tilbudt A. Johnson fra Man C for 42 mio dkr. Jeg hælder mest til et køb men er ikke 100% sikker endnu.
Synes du skulle købe ham. Ham og Downing kunne være farlige kanter, og så er det ret billigt 
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Synes du skulle købe ham. Ham og Downing kunne være farlige kanter, og så er det ret billigt  Det ender det nok også med. Har dog Kuyt på den anden side og han gør det lidt overraskende noget bedre end Downing. Edit. det blev til deal og samtidig blev Maxi så også sat til salg 
|
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Det ender det nok også med. Har dog Kuyt på den anden side og han gør det lidt overraskende noget bedre end Downing.
Hm okay. Men ellers er det et billigt køb. Men du kan vel også klare dig uden 
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
Hougaard10
|
|
Er Man utd. PSG har budt på Nani. Pris: 160 mio, Deal eller no deal?
|
|
|
|
FCK! Claudemir Domingues De Souza! Man Utd! Javier "EL chicharito" Hernandez Balcázar!
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Er Man utd. PSG har budt på Nani. Pris: 160 mio, Deal eller no deal?
Er det ikke lige i underkanten? Og hvis han er fast på holdet vil jeg sige No Deal 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hougaard10
|
|
Er det ikke lige i underkanten? Og hvis han er fast på holdet vil jeg sige No Deal  Afviste også efter jeg havde tænkt over det  Ellers tak for hjælpen:)
|
|
|
|
FCK! Claudemir Domingues De Souza! Man Utd! Javier "EL chicharito" Hernandez Balcázar!
|
|
|
|