home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 449 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 166336 gange)
morten #7
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1620: 26 Sep 2012, 20:56 »

Jeg har Tiote, Cabaye og Marvin Martin,

jeg pønser lidt på at hente Willian fra sparta moskva

hmm, han scorede 10 mål, 15 oplæg med en gennemsnit karakter på 7,26 over hele sæsonen
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1621: 26 Sep 2012, 21:02 »

Så vil jeg også sige deal Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

sebber1234
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1622: 27 Sep 2012, 22:20 »

Siyanda Xulu til Ajax for 25 millioner - Er BIF anden sæson  funny
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1623: 27 Sep 2012, 22:26 »

Behold ham, han er mere værd Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1624: 15 Okt 2012, 15:18 »

Skal man i sommerpausen 2015 hente Mezut Özil og så forsøge at sælge David Silva (der ikke have en god sidste sæson). Özil vil koste mig 125 mio og til en løn på 660k/uge... Silva kostede mig 60 i indkøb men en løn på 1.3 mio/uge hvilket han ikke er værd. Og så er Özil jo også tysker hvilket passer godt med at jeg er Bayern.

Skal jeg holde fast i Silva (hvilket jeg muligvis bliver nødt til) eller skal jeg forsøge at hente Özil og så presse Silva ud?


Den lille tyske troldmand, der kunne danne partnerskab med Kroos og et par andre stjerner på den offensive midtbane.


Den slagne spanske kreatør der havde et par skader i sidste sæson, og derfor har været en belastning at ha på holdet den seneste sæson.

What to do?
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1625: 15 Okt 2012, 15:31 »

Skal jeg holde fast i Silva (hvilket jeg muligvis bliver nødt til) eller skal jeg forsøge at hente Özil og så presse Silva ud?

Jeg rater Özil over Silva, men jeg synes ikke at du skal forsøge at presse Silva ud - det er begge verdensklasse spillere, så der kommer ikke noget godt ud af at presse Silva ud - du vil bare ende op med at du ikke kan sælge Silva, eller du kan sælge ham for et latterligt lille beløb.

Jeg havde samme problem med Robben i FM12, hvor jeg købte A.Sanchez fra Barcelona og så havde planlagt at sælge Robben - det endte med at Robben røg på en fri - og jeg måtte betale hele hans høje løn i perioden. Han blev også unhappy, så han ville transfer listes by request og så kunne han slet ikke sælges...

Derfor er mit råd at du vælger med at købe Özil til du HAR solgt Silva.  Smiley .... og ellers behold Silva - Özil er kun marginalt bedre.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1626: 15 Okt 2012, 15:33 »

Jeg ville købe.

Jeg ved ikke hvad du kan få for Silva, men mon ikke du kan få en del mere end da 44 mio han pt er værd.

Desuden er der mere fremtid i Özil end der er i Silva.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1627: 15 Okt 2012, 15:46 »

Jeg hentede jo selv Silva for småpenge (60 mio kontant), så vil helst ikke under den pris. Startede med at udbyde ham i overkanten af 100 mio, fordi jeg dog alligevel gav ham ca 20 kampe sidste sæson og han burde kunne tiltrække sig lidt opmærksomhed på det...

Men selv nu efter jeg gentagende gange har sat hans pris ned, og nu har ramt 70 mio, så er der stadigvæk kun klubber der lurer på ham, de tør ikke byde på grund af lønnen eller hans pris. Så ender nok med at jeg må holde fast på ham. Men ville hellere have Özil... han plejer at være meget bedre for mig.

Men spørgsmålet er self om jeg mangler nogen på den plads vi snakker om. Har Kroos og Niang der kan spille på pladsen, men Niang hører mere til i angrebet, og det samme gælder et par regens jeg har, men jeg kan dække pladsen selv uden Silva og Özil. Men stadigvæk, så ved jeg hvad Özil kan tilføre holdet, foruden at han er tysker, som også blot vil hjælpe lidt, da jeg med få undtagelser forsøger at gør klubben mere tysk. (Talenterne i Tyskland er jo somregel ret så nice) Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1628: 15 Okt 2012, 16:04 »

Gav li Silva chancen fra start i den første venskabskamp, for at lokke klubberne det sidste stykke på vej mod et køb af ham. Så har han først andensidste fod på første scoring og så tredjesidste på anden scoring inden han kort efter pausen bliver skadet med et fucking trælår,,, Li når man tror at manden er ved at overbevise en om at blive så viser han at han tilhører gruppen af spillere med glasben..
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1629: 15 Okt 2012, 16:34 »

Nu er jeg MEGET stor fortaler for at holde det så nationalt som muligt, derfor synes jeg den lægger lige til højre benet sælg Silva for minimum 60 millionær.

Derudover er Ozil væsentlig billigere i løn, han er 3 år yngre og efter min mening en af spilles bedste spiller.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1630: 15 Okt 2012, 17:19 »

Nu er jeg MEGET stor fortaler for at holde det så nationalt som muligt, derfor synes jeg den lægger lige til højre benet sælg Silva for minimum 60 millionær.

Derudover er Ozil væsentlig billigere i løn, han er 3 år yngre og efter min mening en af spilles bedste spiller.

Det er desvær ikke muligt at lokke nogen til at byde selvom jeg har sat ham til salg for 60 mio... og vil ha pengene hjem igen, så han skal ikke under den pris. Men ærger mig stadig med den løn han pt får.
Logged

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1631: 15 Okt 2012, 17:37 »

Det er desvær ikke muligt at lokke nogen til at byde selvom jeg har sat ham til salg for 60 mio... og vil ha pengene hjem igen, så han skal ikke under den pris. Men ærger mig stadig med den løn han pt får.

Prøv og tilbyde ham for 0 og så 100 mil. over x antal måneder. Det synes jeg ofte kan lokke nogen til og byde.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1632: 16 Okt 2012, 11:15 »

Mit råd er stadig at beholde spilleren hvis du ikke kan sælge ham for minimum det du gav for ham og helst også for nok til at dække hans lønninger m.m.


Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1633: 16 Okt 2012, 12:35 »

Mit råd er stadig at beholde spilleren hvis du ikke kan sælge ham for minimum det du gav for ham og helst også for nok til at dække hans lønninger m.m.

Er også ved at blive enig med mig selv om at holde på ham og så lade Özil blive i Madrid.. For Silva kan jeg ikke få solgt og har ikk råd til dem begge. Tror jeg lader Silva spille en del frem mod januar for så forhåbentlig at sende ham afsted, medmindre han bliver rigtig god... Bar svært at bruge ham når han spiller så ringe, for har Kroos og Robben til hans pladser også...
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1634: 16 Okt 2012, 13:02 »

Så sælg Robben i stedet - han er heller ikke tysk - så har du råd til Özil - det er for meget at have 4 verdensklasse stjerner til den samme plads - du skal jo også have plads til at nye regens kan komme ind og snuppe pladsen på sigt...  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010