krølle
|
|
bruger du ham ikke som offensiv kant? (IA) eller ville jeg abre bruge ham som bred kantspiller..
|
|
|
|
... U ain't got a minute.
|
|
|
|
m-jessen
|
|
bruger du ham ikke som offensiv kant? (IA) eller ville jeg abre bruge ham som bred kantspiller..
Nej, jeg bruger ham i angrebet 
|
|
|
|
|
|
|
|
krølle
|
|
aaaarh.. så ville jeg bruge ham som dybdeliggende eller trequartista...
|
|
|
|
|
|
|
|
m-jessen
|
|
aaaarh.. så ville jeg bruge ham som dybdeliggende eller trequartista...
Super! Det vil jeg prøve så. Tak for hjælpen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
krølle
|
|
no problem.. kan passende hører om du ved hvordan man skal bruge Gueye.. han sutter helt vildt som fremskudt eller IA'er
|
|
|
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Har lige 2 her Lisandro Lopez og Marek hamsik.... Regner med og bruge Hamsik som boks til boks men hva med Lopez
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
krølle
|
|
Lisandro er en klar skarpretter i min optik.. jeg har selv haft succes med hamsik som fremskudt playmaker eller hvis man bruger ham som offensiv midtbane IA - hamsik er nok en af de type spillere, der spiller formidabelt lige meget hvilken rolle du giver ham.. bar esørg for at give ham frihed og lad ham trykke af udefra..
|
|
|
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Jeg siger mange tak 
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
krølle
|
|
Anytime 
|
|
|
|
|
|
|
|
Mallak
Lilleputspiller
|
|
Slet ingen der har nogle ideer til Oscar Cardozo?
|
|
|
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Jeg ville bruge ham som Targetman angreb 
|
|
|
|
|
|
|
|
Mallak
Lilleputspiller
|
|
ok har prøvet lidt at hvert uden der store succes han skifter lidt mellem skarpretter og TM
|
|
|
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Han er efter hvad jeg husker stor, god til at heade og en dygtig afslutter. Han er meget svag med hensyn til fart og derfor dur han ikke som Skarpretter, han er meget angrebslysten så fremskudt angriber kunne også være en mulighed.
Min talentspejder foreslår dog dybdeliggende angriber hvilket jeg virkelig ikke forstår, men prøv en af de ovenstående.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mallak
Lilleputspiller
|
|
jeg prøver min egen talent spejder foreslår nemlig skarpretter, men han er stor stærk go header og go afslutter havde ham i 10'eren men kan ikke loade de spil så jeg kan se hvad han spillede for mig dengang
|
|
|
|
|
|
|
|
Roche
|
|
Hej drenge.
Jeg mangler lige hjælp til Seydou Doumbia. Jeg har spillet 5 kampe nu, og han har endnu ikke scoret. Hans makker i angrebet Vagner Love har tilgengæld allerede scoret 5 eller 6 mål. Hvordan vil i bruge Doumbia ved siden af en skarpretter?
|
|
|
|
|
|
|
|