home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:23:17 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23540
  1 Bruger, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvordan skal jeg bruge ham?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan skal jeg bruge ham?  (Læst 81147 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller

Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #300: 11 Jun 2012, 16:26 »

Det skal du ikke.
Hvor og hvordan ville du foreslå?Smiley

SU
Juniorspiller
**

« Svar #301: 11 Jun 2012, 21:41 »

Neymar i Barca? spiller 4-3-3 med 3 centrale midtbane og angreb?
Hvilken rolle har i succes med?

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #302: 12 Jun 2012, 11:33 »

Keisuke Honda, hvordan skal han bruges på den offensive midt? Og det samme med Kagawa?
Lige nu ser angrebet sådan her ud i smal version
               Lewandoski
     Honda - Kagawa - Götze.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #303: 12 Jun 2012, 11:39 »

Neymar i Barca? spiller 4-3-3 med 3 centrale midtbane og angreb?
Hvilken rolle har i succes med?

Hvordan spiller du Messi og Villa/Sanchez?

SU
Juniorspiller
**

« Svar #304: 12 Jun 2012, 12:40 »

Altså pt spiller jeg sådan her

------------Valdes-------------
Alves--Pique-- Agger -- Alba
-Cesc-- Busquets--Thiago--
-Sanchez-Messi-Neymar-

Skal lige siges jeg er henne i 2016 så iniesta og xavi er afløser for fabregas og Thiago?

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #305: 12 Jun 2012, 12:48 »

Tænkte mere rolle mæssigt! Smiley

SU
Juniorspiller
**

« Svar #306: 12 Jun 2012, 13:01 »

Messi er Trequarista og Sanchez er skarpetter Smiley men det kan jo ændres hvis det kan gå bedre på en anden måde Smiley

EDIT: hvis du også vil vide midtbanen så er det Fremskudt playmaker - Dybliggende playmaker - Fremskudt Playmaker alle 3 med support
« Seneste Redigering: 12 Jun 2012, 13:04 af SU » Logged

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #307: 12 Jun 2012, 13:32 »

Ville foreslå at ligge Skarpretterern i midten, men det er jo en smagssag, men ville mene prøv hom som TRq Smiley

SU
Juniorspiller
**

« Svar #308: 12 Jun 2012, 13:37 »

Ja, bruger ham godt nok som skarpetter ved siden af messi, altså messi ligger i midten med 2 skarpettere ved siden af sig som han kan ligge bolden i dybden til, det fungerer fint nok, men det var nu mere om det kunne komme til at gå bedre, det går aldeles fint slog real 6-0 Smiley

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #309: 14 Jun 2012, 01:21 »

Milan angrebet bestående af Zlatan, Pato, Cassano og Robinho - i et 3mands angreb, hvad er nøglen til mål og høje gennemsnit?

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #310: 15 Jun 2012, 18:26 »

Hvordan bruger i Marouane Fellaine ? han ligger på et snit med 6,95, som dog ikke er værst. Han laver bare ingen mål, hverken på hjørne eller andre dødbolde Skuffet hvordan får jeg ham til det!?

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #311: 15 Jun 2012, 18:31 »

Hvordan bruger i Marouane Fellaine ? han ligger på et snit med 6,95, som dog ikke er værst. Han laver bare ingen mål, hverken på hjørne eller andre dødbolde Skuffet hvordan får jeg ham til det!?

Jeg har lidt forskellige idéer med hvordan en spiller som Fellaini skal bruges for at få det optimale ud af ham. Jeg synes du skal sætte ham på den defensive midtbane som "Ankermand" - han er rigtig god til at bruge sin fysik, og selvom han er okay offensiv - vil jeg sige at han er bedre som "Ankermand". Prøv ham som det.

Desuden sparker jeg altid efter den fjerneste stolpe (Angrib bagerste stolpe) eller hvad der lige står. I de tidligere versioner var der altid succes med at sparke til forreste stang, men i FM12'eren har jeg bedst erfaringer med at sparke til den bagerste.. Dine andre spillere må dog gerne have fokus på forreste stolpe for at trække modstanderne væk fra Fellaini.

Forsøg ham med disse to ting - så håber jeg at han kommer i gang.

Måske kan grunden til han ikke har headet den ind været, at han ikke lige har plejet sin afro og den er vokset for stor ;-)

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #312: 15 Jun 2012, 21:03 »

Jeg har lidt forskellige idéer med hvordan en spiller som Fellaini skal bruges for at få det optimale ud af ham. Jeg synes du skal sætte ham på den defensive midtbane som "Ankermand" - han er rigtig god til at bruge sin fysik, og selvom han er okay offensiv - vil jeg sige at han er bedre som "Ankermand". Prøv ham som det.

Desuden sparker jeg altid efter den fjerneste stolpe (Angrib bagerste stolpe) eller hvad der lige står. I de tidligere versioner var der altid succes med at sparke til forreste stang, men i FM12'eren har jeg bedst erfaringer med at sparke til den bagerste.. Dine andre spillere må dog gerne have fokus på forreste stolpe for at trække modstanderne væk fra Fellaini.

Forsøg ham med disse to ting - så håber jeg at han kommer i gang.

Måske kan grunden til han ikke har headet den ind været, at han ikke lige har plejet sin afro og den er vokset for stor ;-)

Takker mange gange for dine fine råd Smiley

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

MartinV
Juniorspiller
**

« Svar #313: 15 Jun 2012, 21:27 »

Hvordan vil i bruge Andy Carrol ( Liverpool ) .. I 4-2-3-1... Eller 4-4-2 med Suarez og Carrol ?

Nogen der har prøvet det ?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #314: 15 Jun 2012, 21:51 »

Takker mange gange for dine fine råd Smiley

Du må hellere end gerne fortælle tilbage om det virker og om han gør det bedre.. Giv det ca. 10 kampe, så må du hellere end gerne vende tilbage!!

Hvordan vil i bruge Andy Carrol ( Liverpool ) .. I 4-2-3-1... Eller 4-4-2 med Suarez og Carrol ?

Nogen der har prøvet det ?

Jeg tror aftenens målscorer vil være bedst i en 4-4-2, hvor du spiller ham som targetman og spiller bolden til hovedet. Han er jo fremragende i luften og bedre end de fleste pga. sin store fysik. Jeg har selv spillet med ham som targetman engang jeg brugte ham i Newcastle, hvor jeg hentede ham til. Han er rigtig god i en 4-4-2, hvor han måske ikke scorer så meget, men i stedet ligger op til en masse mål og er helt fantastisk at spille bolden op på.

Spiller du direkte tror jeg at han vil fungerer bedst og blive en størst gevinst for dit mandskab. Held og lykke med Liverpool.

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010