home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldtricks - Vis dine skillz!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldtricks - Vis dine skillz!  (Læst 6072 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« : 22 Okt 2011, 21:40 »

Hej alle fodboldelskere..
Hvis ikke jeg tager meget fejl, så er der vist også en del der spiller fodbold andetsteds end den virtuelle verden.
Og denne tråd er simpelthen oprettet for at vi kan beundre hinandens tekniske færdigheder..
Den er hovedsageligt oprettet til at vise sine tricks, men andre videoer som skud på mål, eller hvad ved jeg, er også meget velkomne.

Jeg håber på en masse smuk fodbold herinde fra, og lad mig så se hvad i kan!!

Er selv igang med at øve diverse tricks og finter, så jeg bruger det selv, som en slags inspiration, hvis det er iorden med jer Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #1: 23 Okt 2011, 11:48 »

Slet ingen drenge herinde, som har lagt deres fodbold kunstner ud på nettet?  Huh
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #2: 23 Okt 2011, 11:52 »

Altså det ikke mig, men vil da gerne lige dele min ven's youtube bruger!

http://www.youtube.com/user/BruunChamp11

tjek det ud, han er rimlig vild!  Cool
Logged


JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #3: 23 Okt 2011, 11:54 »

Altså det ikke mig, men vil da gerne lige dele min ven's youtube bruger!

http://www.youtube.com/user/BruunChamp11

tjek det ud, han er rimlig vild!  Cool
HVA SÅ!!
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #4: 23 Okt 2011, 12:05 »

Altså det ikke mig, men vil da gerne lige dele min ven's youtube bruger!

http://www.youtube.com/user/BruunChamp11

tjek det ud, han er rimlig vild!  Cool

Fede moves..
Er selv igang med blot at lære 'jorden rundt' Peace
Har i nogle fifs til træningen? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #5: 23 Okt 2011, 12:46 »

Fede moves..
Er selv igang med blot at lære 'jorden rundt' Peace
Har i nogle fifs til træningen? Smiley
Altså når man først har lært 'jorden rundt' er den ekstrem nem, men i starten tager det tid, og tålmodighed er et nøgleord, ligesom det er med alle andre tricks og finter.

Det er vigtigt at man ikke er forhastet og svinger benet rundt om bolden hurtigere end du selv kan følge med - føl benet med bolden, og gentag det en masse gange, og så er den der til sidst. Den nedestående video viser det meget godt, held og lykke!  Peace

http://www.youtube.com/v/6V1l1nfKK5M
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #6: 24 Okt 2011, 01:55 »

Jorden rundt er lidt som med at cykle. Lærer du den, kan du den også, hvis du prøver 3 år efter, uden at have trænet den. Da jeg var mindre brugte jeg lang tid på den slags, og jeg kan den da også stadig i dag. Det jeg lige husker, som nøglen, var at jeg slog bolden ned i jorden, og så udførte trickset, på selve opspringet. Derefter kunne jeg også lave den, ved at jonglere.

Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #7: 24 Okt 2011, 11:12 »

Nu er tv-dækningen i serie 5 og 6 ikke hvad den har været, så jeg kan ikke vise min skils. Til gengæld kan jeg berette om mit store talent, der desværre er blevet overset gang på gang af diverse scouts.

Min hidtil smukkeste scoring var en kold efterårsdag på den lokale hjemmebane. Jeg tog et giftigt ryk med bolden i højre side, og da jeg undlod at afdrible mig selv, nåede jeg så langt frem at et indlæg kunne komme på tale. Det havde målmanden også set, og han gjorde sig klar til at plukke en LTB (Lang Træls Bold) ned i konkurrence med vores ikke eksisterende angribere i feltet. Mit overlegne overblik gjorde dog at jeg beregnede den hårde vind, tog højde for min manglende sparketeknik samt vores angribere, der nu havde krydset midterlinien, men stadig var uden for rækkevidde, og lavede et indlæg - troede målmanden - som vinden - helt som beregnet - løftede i en blød bue over målmanden og ind i målet  crazy
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #8: 24 Okt 2011, 11:14 »

@TheDuck

Hvis der var en "årets beskrivelse", så ville jeg stemme på dig Thumbs Up
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #9: 27 Okt 2012, 23:21 »

Har lige lært jorden rundt på stille fod, og er igang med at lære "Hop the world" via denne http://www.youtube.com/v/mTFt4kCrKeA&feature=plcp

Det er sgu svært.. Nogle der kan den?

Edit: Tror jeg vil lægge en video om i næste uge..
« Seneste Redigering: 27 Okt 2012, 23:43 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #10: 27 Okt 2012, 23:46 »

Nu er tv-dækningen i serie 5 og 6 ikke hvad den har været, så jeg kan ikke vise min skils. Til gengæld kan jeg berette om mit store talent, der desværre er blevet overset gang på gang af diverse scouts.

Min hidtil smukkeste scoring var en kold efterårsdag på den lokale hjemmebane. Jeg tog et giftigt ryk med bolden i højre side, og da jeg undlod at afdrible mig selv, nåede jeg så langt frem at et indlæg kunne komme på tale. Det havde målmanden også set, og han gjorde sig klar til at plukke en LTB (Lang Træls Bold) ned i konkurrence med vores ikke eksisterende angribere i feltet. Mit overlegne overblik gjorde dog at jeg beregnede den hårde vind, tog højde for min manglende sparketeknik samt vores angribere, der nu havde krydset midterlinien, men stadig var uden for rækkevidde, og lavede et indlæg - troede målmanden - som vinden - helt som beregnet - løftede i en blød bue over målmanden og ind i målet  crazy

Genialt, intet mindre Grin
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #11: 28 Okt 2012, 00:33 »

Har lige lært jorden rundt på stille fod, og er igang med at lære "Hop the world" via denne http://www.youtube.com/v/mTFt4kCrKeA&feature=plcp

Det er sgu svært.. Nogle der kan den?

Edit: Tror jeg vil lægge en video om i næste uge..
Tro mig, den er lige så nem som alm. jorden rundt. Øv dig meget på den og pludselig sidder den der bare.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #12: 28 Okt 2012, 17:02 »

Tro mig, den er lige så nem som alm. jorden rundt. Øv dig meget på den og pludselig sidder den der bare.

Jeg uploader en video, når jeg både kan jorden rundt på stille fod, ved jonglering og når jeg kan 'Hop the world'. :-)
Bagefter må jeg jo se hvilke andre tricks jeg skal lære, men hvis i kender til noget blærede tricks, ikke standard tricks, så vil jeg blive glad, hvis i konfronterer mig med det Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #13: 30 Okt 2012, 14:09 »

"Fodbold tricks", det er ved at være lang tid siden jeg har øvet dem. Dose were da days... Nu er jeg mere bare en høj kantspiller der bruger hurtigheden til at nå til baglinjen for at slå den indover til uskarpe angribere i serie 6!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

boing
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fodboldtricks - Vis dine skillz!
« Svar #14: 11 Jun 2014, 12:53 »

Mine egne tricks er ikke værd at snakke om (er bedre til at løbe), men jeg synes lige jeg vil dele de her videoer med vilde fodboldtricks!

http://www.findhold.dk/fodboldtricks/
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010