|
JimmyGP
|
|
Nøøj hvor er det stort!!  Og så de sidste 23 minutter i undertal, da Witsel bliver skadet og jeg har brugt alle udskiftninger.. NICE!!! Ydermere så var både Cardozo og Gaitán havde karantæne, men nu er de klar til returkamp og evt. finale.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Ikke nok med man gik videre fra gruppe spillet.. men nu har jeg slået Alt. Madrid i næste runde også.. så må vi se hvem jeg trækker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Kanon godt gået, to gode udebane mål! Og mon ikke retur opgøret på hjemmebane bliver lidt nemmere med Cardozo og Gaitán! 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Ubesejret med LOSC Lille Metropole i hele sæsonen, selv Euro Cup, er i Januar. Sidste sæson sluttede jeg på 6. pladsen. Hver sejr er som en fest 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Ubesejret med LOSC Lille Metropole i hele sæsonen, selv Euro Cup, er i Januar. Sidste sæson sluttede jeg på 6. pladsen. Hver sejr er som en fest  Fedt fedt! Kunne man ikke få et SS af Eden Hazard? 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Det kunne man godt hvis jeg kunne finde ud af det  Er der et sted hvor man kan finde ud af det ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Alt + f9 så tager du et SS. Så kommer det ind i din mappe som hedder Screenshots. også uploader du bare via imageshack 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Ser ikke tosset ud. Har du lavet nogen gode indkøb så?
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
 Uploaded with ImageShack.usNicolai Jørgensen har spillet rigtig godt. Er blevet meget overrasket over at han har spillet så godt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Okay fedt.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Så skal mit OB hold op mod de helt store drenge.. Ser meget svært ud nu.. Men kan da kun være stolt over jeg er kommet i kvart finalen i CL 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robberman
|
|
Så skal mit OB hold op mod de helt store drenge.. Ser meget svært ud nu.. Men kan da kun være stolt over jeg er kommet i kvart finalen i CL  SS af holdet? 
|
|
|
|
|
|
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Smider lige et SS ud af holdet.. Der er dog også en del Regens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Det er Simpelthen for vildt det her.. Kan slet ikke få armene ned.. Men tror så også rejsen slutter her nu hvor jeg jeg møder Man City 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|