|
blomvikings
|
|
Hahaha..... Efter 5 år i Juventus og efter at have vundet alt, og gjort Juventus til den bedste klub sagde jeg op. Så var jeg Italien og efter 1 VM på Cv'et så fratrådte jeg igen min stilling. Den nye klub jeg er blevet ansat i er Manchester City. Det første man gør, er da at smide 850 mio efter Götze og til en løn på 2.1 om ugen.... Så skal der satme bruges sorte olie monetter!  Er du sindssyg en løn!  Så må du håbe han er det værd! Hvor købte du ham fra?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bianconeri
|
|
Han var stadigvæk i Dortmund, men som det tydelig ses gjorde det ham ikke spor mindre. ;-) Og i og med Hazard havde i sin kontrakt 'tilsvar højeste løn' så har jeg nu 2 halvdyre drenge på kontrakt. 
|
|
|
|
|
|
Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta fino alla fine ★ ★ ★
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Han var stadigvæk i Dortmund, men som det tydelig ses gjorde det ham ikke spor mindre. ;-) Og i og med Hazard havde i sin kontrakt 'tilsvar højeste løn' så har jeg nu 2 halvdyre drenge på kontrakt.  Uha ! Det der "Tilsvar højest betalende" den er så grim ! Undgår den altid, for enhver pris !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bianconeri
|
|
Jeps. :-) Men nu er jeg ny i City så det er ikke mig som har forhandlet kontrakter med nogle af de andre - så ikke den store indflydelse på det. Han må bare hoste op på Olie$.
|
|
|
|
|
|
Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta fino alla fine ★ ★ ★
|
|
|
|
|
Counter9210
|
|
Startede i Altrincham var der 2 sæsoner, rykkede dem op i BSP og spillede dem i top og blev tilbudt Job i Rosenborg, det tog jeg i mod og efter 12 kampe i Tippeligaen er jeg favorit til jobbet i Man U , Det er satme i orden !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
 Rimlig god periode, specielt de kampe jeg har markeret 
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
frandseen
|
|
 Rimlig god periode, specielt de kampe jeg har markeret  Hvem har du købt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Jeg har downloadet det der save hvor man starter i år 2300. Sæson 2300/2301: Jeg fik job i klubben Pavia som spiller i den 3. bedste række i Italien. Målsætningen var bare at undgå nedrykning og det lykkedes! Serie C1/A 2300/2301: http://oi40.tinypic.com/30vocib.jpg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Jeg har downloadet det der save hvor man starter i år 2300. Sæson 2300/2301: Jeg fik job i klubben Pavia som spiller i den 3. bedste række i Italien. Målsætningen var bare at undgå nedrykning og det lykkedes! Serie C1/A 2300/2301: http://oi40.tinypic.com/30vocib.jpgStærkt  Gider du uploade et SS af den mest værdifulde spiller i spillet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
phil0883
|
|
^^+1 - Plus jeg kunne godt tænke mig SS af den engelske og spanske liga hvis det muligt :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ScottLind
|
|
Kan du ikke uploade det save?  Det ser jo vildt ud!!
|
|
|
|
|
|
AaB, Atlético de Madrid, Manchester United - Rød hele vejen igennem!
|
|
|
|
|
|
|
Nemeth
|
|
3 sejr på 6 dage! - 1x Stoke, 2x City med en samlet målscorer på 9-0! Og da United er gået fuldstændig i stå, har jeg nu overtaget førstepladsen i ligaen! Dette skal være sæsonen hvor Liverpool igen vinder Premier League 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|