home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 753 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden FM12
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM12  (Læst 187305 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Glædestråden FM12
« Svar #1080: 18 Jul 2012, 21:09 »

Hvem har du trukket i 1/8-finalerne?
Jeg trak Benfica, så nu må vi jo se hvordan det går. Undskyld det lidt sene svar.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1081: 18 Jul 2012, 21:39 »

Jeg trak Benfica, så nu må vi jo se hvordan det går. Undskyld det lidt sene svar.
Benfica er et godt hold, men når du kan gå videre fra den gruppe, så kan du også nakke dem. Og det går nok  Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1082: 19 Jul 2012, 01:13 »

Blev li nødt til at dele dette med jer Opstemt Tror der er lagt op til et trænerskifte, nu da prl var lig med en 6. plads sidste sæson, og en 7. plads lige nu Opstemt Uhh det er godt Opstemt

El Cubo
Ynglingespiller

« Svar #1083: 19 Jul 2012, 01:23 »

[img]http://i45.tinypic.com/oanqpv.png[img]

Blev li nødt til at dele dette med jer Opstemt Tror der er lagt op til et trænerskifte, nu da prl var lig med en 6. plads sidste sæson, og en 7. plads lige nu Opstemt Uhh det er godt Opstemt
Og jeg spørger mig selv igen hvor er realismen i det her spil... -.-

Gungner
Gæst

« Svar #1084: 19 Jul 2012, 01:36 »

Mbaye Niang transfer listet for 8 millioner kroner... *Haps* Opstemt

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1085: 19 Jul 2012, 15:05 »

Og jeg spørger mig selv igen hvor er realismen i det her spil... -.-

Tja, efter er Fergi forlod klubben er det kun gået en vej, nedad Opstemt men skal da lige siges at de li vandt 5 - 1 over Tottenham da de mødte hinanden på Old Trafford. Så lidt sker der da... Men forventede jeg også nu de havde ryggen mod muren Wink

For li at gnide lidt mere salt i såret, så solgte de Rooney til mig i begyndelsen af denne sæson. Et indkøb jeg ikke havde det store behov for, men tænkte, hvorfor ikke... Opstemt Han var glad for at komme til en så populær klub (hans egne udtalelser efter skiftet) Opstemt Bruger ham til at være vejleder for de unge angribere....

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1086: 19 Jul 2012, 15:07 »

Klubben har det vidst meget godt... For selvom jeg ikke har det mindste behov for indkøb af spillere, så sker dette Opstemt

Jeg havde i forvejen ca. 150 mio. tilbage at købe for, ud af 200 Opstemt

El Cubo
Ynglingespiller

« Svar #1087: 19 Jul 2012, 15:10 »

Tja, efter er Fergi forlod klubben er det kun gået en vej, nedad Opstemt men skal da lige siges at de li vandt 5 - 1 over Tottenham da de mødte hinanden på Old Trafford. Så lidt sker der da... Men forventede jeg også nu de havde ryggen mod muren Wink

For li at gnide lidt mere salt i såret, så solgte de Rooney til mig i begyndelsen af denne sæson. Et indkøb jeg ikke havde det store behov for, men tænkte, hvorfor ikke... Opstemt Han var glad for at komme til en så populær klub (hans egne udtalelser efter skiftet) Opstemt Bruger ham til at være vejleder for de unge angribere....
Endnu et eksempel på urealisme  Grin
Så er det godt at jeg vedligeholder realismen i mit United spil Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1088: 19 Jul 2012, 15:18 »

Urealisme er det fedeste!

Jeg glæder mig over at Northampton i mit spil var i Champions League i sidste sæson, og at Premier League i øvrigt består af hold som Doncaster, Rushden, Bradford og det nyeste skud på stammen - Barnet Opstemt

El Cubo
Ynglingespiller

« Svar #1089: 19 Jul 2012, 15:23 »

Urealisme er det fedeste!

Jeg glæder mig over at Northampton i mit spil var i Champions League i sidste sæson, og at Premier League i øvrigt består af hold som Doncaster, Rushden, Bradford og det nyeste skud på stammen - Barnet Opstemt
Nu var det mest ifh til Arsenal :p

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1090: 19 Jul 2012, 15:33 »

Endnu et eksempel på urealisme  Grin
Så er det godt at jeg vedligeholder realismen i mit United spil Wink

Tja nu er det jo ikke fordi jeg har gjort det urealistisk... du kan jo tjekke mit save i min blog... har holdt en fin linje hele vejen igennem. At United så vælger at ryge helt ud af top 4 kan jeg jo ikke gøre ved. Jeg har jo solgt 2 gode angribere for at gøre plads til at have Rooney på holdet... Suarez og Rondon røg ud... så nu er der faktisk kun 3 mand til angrebet reelt set, da RvP har svært ved at holde fast i sin plads... Han er dog også 32 nu...

Men tja denne udgave, samt fm11 er mit Arsenal save endt med at jeg er blevet overtaget af en gruppe folk anført af en fodboldsspiller, hvilket har ødelagt savet. Men har bar så mange unge talenter på reserve og u18 holdet at jeg bliver ved, jeg køber dog ikke...

Skal dog li siges at hvis Messi (hvis kontrakt udløber til sommer) vil komme til klubben, så bliver han nok Arsenal mand...
« Seneste Redigering: 19 Jul 2012, 15:37 af Highbury » Logged

El Cubo
Ynglingespiller

« Svar #1091: 19 Jul 2012, 15:36 »

Tja nu er det jo ikke fordi jeg har gjort det urealistisk... du kan jo tjekke mit save i min blog... har holdt en fin linje hele vejen igennem. At United så vælger at ryge helt ud af top 4 kan jeg jo ikke gøre ved. Jeg har jo solgt 2 gode angribere for at gøre plads til at have Rooney på holdet... Suarez og Rondon røg ud... så nu er der faktisk kun 3 mand til angrebet reelt set, da RvP har svært ved at holde fast i sin plads... Han er dog også 32 nu...
Har dog ikke læst din blog :/

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1092: 19 Jul 2012, 15:40 »

Har dog ikke læst din blog :/

Så har du da noget at lave her i ferien Opstemt

Der er kun 80 updates at tage fat på Opstemt

Ej, men har holdt mig til min normale strategi, som er at bygge førsteholdet op i løbet af et par sæsoner, for så at basere mit arbejde ene og alene på talenter og eventuelle tilbud. Rooney blev tilbudt klubben (hvilket nok skyldes en blanding af klubbens rep, samt at jeg er engelsk landstræner) Smiley

El Cubo
Ynglingespiller

« Svar #1093: 19 Jul 2012, 15:43 »

Så har du da noget at lave her i ferien Opstemt

Der er kun 80 updates at tage fat på Opstemt

Ej, men har holdt mig til min normale strategi, som er at bygge førsteholdet op i løbet af et par sæsoner, for så at basere mit arbejde ene og alene på talenter og eventuelle tilbud. Rooney blev tilbudt klubben (hvilket nok skyldes en blanding af klubbens rep, samt at jeg er engelsk landstræner) Smiley
Jamen en af dagene efter Tour'en kunne der da blive et ordentligt tomrum, hvis du altså mener at den er tiden værd? Wink

Jeg har lagt en lignende indgangsvinkel i mit United spil Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1094: 19 Jul 2012, 16:04 »

Jamen en af dagene efter Tour'en kunne der da blive et ordentligt tomrum, hvis du altså mener at den er tiden værd? Wink

Jeg har lagt en lignende indgangsvinkel i mit United spil Smiley

Skal ikke kunne sige om den er tiden værd for dig, det er jo en subjektiv holdning Wink

"Smag er afsmag overfor andres smag" -Bourdieu

Men kan tilføje to argumenter for:

1) Vandt månedens blog to gange i træk for bloggen. Wink

2) Læste selv SirToby's blog "My United" igennem inden jeg skrev min egen blog (også en lang blog om blandt andet talentudvikling) Opstemt  Den kunne du også tjekke ud.... Man kan få meget ud af at læse med engang imellem Opstemt

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010