home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 835 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 50679 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #120: 22 Nov 2011, 13:54 »


United bedre end nogensinde
01/01-2016

Manchester United virker fuldstændig ustoppelige i øjeblikket. Siden teenagerne vandt 2-1 ude imod City er det kun Arsenal og Chelsea, der har kunne tage point fra os i ligaen, mens vi måske også var lidt for nonchalant i Champions League. Men med tre helt fantastiske resultater i en meget svær periode fra 26. til 30. december har vi i den grad vist skræmmende form.

Anden juledag blev Bolton slagtet af Hernández, som scorede fire kasser - i første halvleg. Jeg tog ham ud i pausen, fordi jeg havde øjne på de kommende kampe. Ingrey erstattede ham og skulle kun bruge 23 sekunder til at finde frem til netmaskerne. Vi vandt 5-0, og jeg fik oven i købet sparet nogle spillere med henblik på de to kampe imod Newcastle og City de kommende fire dage.

Havde vi spillet en suveræn første halvleg imod Bolton, så spillede vi i en fuldstændig overlegen første halvleg på St. James' Park imod Newcastle. 0-7 var stillingen ved pausen! Og denne gang var Hernández ikke målmageren, det var Barker, som havde scoret fire gange. Den 19-årige englænder lavede også tre assists i løbet af opgøret, som vi endte med at vinde med 8-1.
TOPSCORERE
30 - Javier Hernández
8 - Will Barker
7 - Danny Welbeck

OPLÆGGERE
11 - Anderson
7 - Will Barker
7 - Paul Pogba

Jeg fik igen sparet Hernández fra 90 minutter imod Newcastle, og derfor var han atter klar til et vitalt opgør ude imod City. Mexicaneren var tydeligvis klar: Med to mål i første halvleg var han manden bag vores 2-0-føring. Samtidig kunne han fejre sit 30. sæsonmål - i blot 19 kampe. Hernández har været helt, helt, helt forrygende. Vi vandt 2-1 over City og fuldendte dermed en super juleperiode.

Swansea og Wolves er også hold, der har fået ørerne i United-maskinen efter henholdsvis 5-0 og 4-0, men i Champions League har vi haft noget sværere ved at få det afgjort. Vi vandt godt nok komfortabelt med 4-1 i Skotland over Celtic, men med 1-1 imod Shakhtar og 0-0 imod Besiktas lå det ikke længere i vores egne hænder. Heldigvis tabte Shakhtar point imod Celtic, hvilket betød, at vi endte á point med ukrainerne, men vores udebanemål i Ukraine sikrede os 2. pladsen, og vi havde desuden også en bedre målscorer. Besiktas tog 1. pladsen. Vi har trukket Porto i ottendedelsfinalen.

Vi kom videre i Champions League med hiv og sving, men i ligaen har vi altså noget mere styr på tingene. Både vores defensiv og offensiv har været særdeles skarp. Det siger vores målscorer på 54-8 i 20 kampe alt om. Vi har otte point ned til Tottenham på 2. pladsen, og vi ligner en kæmpe favorit til at snuppe mesterskabet.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #121: 22 Nov 2011, 14:37 »

Det er altså en pissegod blog, du har gang i her, SirToby

Dejlig overskuelig uden dikkedarer og så med Europas bedste klubhold.

Jeg håber, du fortsætter lige så lang tid som Sir ALex, jeg ser i hvert fald frem til at læse meget mere fra din hånd omkring United  Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #122: 22 Nov 2011, 16:00 »

Nu er jeg jo ikke herinde så meget mere, men da jeg kom forbi i går, røg jeg selvfølgelig også forbi blog-sektionen, og du er ikke blevet dårligere siden sidst .. Det er virkelig højt niveau, det er virkelig realistisk, det er virkelig en god blog, man bliver inspireret af og kan relatere til. Håber du fortsætter mange år endnu og får et hold af dine helt egne - kunne være fantastisk. :-)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #123: 22 Nov 2011, 16:23 »

Det er altså en pissegod blog, du har gang i her, SirToby

Dejlig overskuelig uden dikkedarer og så med Europas bedste klubhold.

Jeg håber, du fortsætter lige så lang tid som Sir ALex, jeg ser i hvert fald frem til at læse meget mere fra din hånd omkring United  Thumbs Up

Super dejligt at høre fra en fremragende blogskribent! Smiley

Det ville være spændende, hvis jeg kunne holde lige så længe som Sir Alex. Eller i hvert fald måske ti år endnu, så jeg f.eks. kunne så Karl Sinclair fuldt udviklet.

Nu er jeg jo ikke herinde så meget mere, men da jeg kom forbi i går, røg jeg selvfølgelig også forbi blog-sektionen, og du er ikke blevet dårligere siden sidst .. Det er virkelig højt niveau, det er virkelig realistisk, det er virkelig en god blog, man bliver inspireret af og kan relatere til. Håber du fortsætter mange år endnu og får et hold af dine helt egne - kunne være fantastisk. :-)

Ligesom med Metsu1 er det også fantastisk at høre fra en erfaren og god blogskriver som dig. Mange tak for kommentaren. Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: My United
« Svar #124: 22 Nov 2011, 17:14 »

Det ser sgu godt ud Toby, vilde resultater du har fået i ligaen, og Hernandez er bare sindssyg i FM12, han bombede også for mig. Kan jeg få et ss af Will Barker, Karl Sinclair og Ingrey? Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #125: 22 Nov 2011, 17:21 »

Det ser sgu godt ud Toby, vilde resultater du har fået i ligaen, og Hernandez er bare sindssyg i FM12, han bombede også for mig. Kan jeg få et ss af Will Barker, Karl Sinclair og Ingrey? Smiley

Selvfølgelig:

Ingrey: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/myutd_ingrey4.png
Sinclair: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/myutd_sinclair4.png
Barker: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/myutd_barker4.png

Og tak for kommentaren! Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: My United
« Svar #126: 22 Nov 2011, 17:25 »

Tak skal du have, hold kæft han er god ham Barker! Ingrey er jeg dog ikke vildt imponeret af, ser du stadig en stor fremtid i ham?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #127: 22 Nov 2011, 17:32 »

Tak skal du have, hold kæft han er god ham Barker! Ingrey er jeg dog ikke vildt imponeret af, ser du stadig en stor fremtid i ham?

Det gør jeg faktisk. Han har scoret imod blandt andet City og Liverpool i denne sæson, men der er dog ingen tvivl om, at uden hans hurtighed ville han ikke være meget værd. Hans hurtighed gør ham dog til en ganske brugbar spiller. Han får også tre og en halv stjerne i potentiel ability af min assistent.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #128: 22 Nov 2011, 17:39 »

Barker er vild nok. Hvor mange stjerner har han fået?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #129: 22 Nov 2011, 17:50 »

Barker er vild nok. Hvor mange stjerner har han fået?

Current: To og en halv
Potentiel: Fire og en halv
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #130: 22 Nov 2011, 18:22 »

Jeg er ikke stolt af at sige det, men din fantastiske blog har fået mig til at starte et spil med United. Super godt arbejde!

Jeg har også valgt at spille på lidt samme måde som dig, med at bruge de unge spillere, og give dem vejledere osv.

KIU! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #131: 22 Nov 2011, 21:37 »

Det er stadig smukt og det er stadig min ynglingsblog..  Thumbs Up One United - One SirToby Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #132: 22 Nov 2011, 21:39 »

Current: To og en halv
Potentiel: Fire og en halv

Ikke dårligt! Wink

Og ja, en af de bedre blogge her. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #133: 23 Nov 2011, 15:59 »

Jeg er ikke stolt af at sige det, men din fantastiske blog har fået mig til at starte et spil med United. Super godt arbejde!

Jeg har også valgt at spille på lidt samme måde som dig, med at bruge de unge spillere, og give dem vejledere osv.

KIU! Smiley

Dejligt at man kan inspirere! Smiley

Det er stadig smukt og det er stadig min ynglingsblog..  Thumbs Up One United - One SirToby Thumbs Up

Fantastisk at høre, JimmyGP! Smiley
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #134: 23 Nov 2011, 16:07 »

Ros skal du også have en scouser Wink

Rigtig lækker blog!
- Enkelt og overskuelig grafik
- Fangende læsning
- Gode resultater
- Genial fodboldfilosofi (bruger de unge spillere)

Alt i alt har den det månedens blog skal indeholde! Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010