home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 366 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Indsæt Blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Indsæt Blog  (Læst 18738 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Indsæt Blog
« Svar #45: 10 Dec 2011, 21:47 »



Farvel til en profil
Ja, så skete det. Emil Larsen forlod Lyngby Boldklub for at tage en tur til udlandet.

Det hele startede med, at jeg modtog et bud fra Werder Bremen, der lød på £1.5 million, hvilket var rimelig fint taget i betragtning af, at hans værdi blot var £900k. Jeg bad dem dog om £1.8m + 50% af et eventuelt videresalg. De accepterede, og det samme gjorde jeg. Så bød FCK £2.3m, men jeg var egentlig ikke klar til at sælge ham til en rival, så jeg takkede nej, og forsøgte i stedet at byde ham til alverdens klubber for £2.5m + 50% af næste salg. Skotske Celtic var klar til at slippe netop det beløb for den yderst talentfulde kantspiller, og jeg var selvfølgelig hurtig til takke ja til dette bud. Derefter aflyste jeg handlen med Bremen, da Celtics bud jo var langt højere, og nu er Emil altså taget til Skotland.

Naturligvis kan det virke dumt at sælge sin bedste spiller, men med til historien hører, at han har været skadet ret mange gange i løbet af efteråret, takket være landsholdet, som to gange var skyld i problemet. Det har også ført til hvad der ligner et gennembrud for David Boysen, mens Lasse Vigen blev hevet op på førsteholdet, hvor han brillierede i efterårets sidste kampe. Desuden er Jonas Henriksen og Frederik Gytkjær også klar til mere spilletid, og så er der et par U19-spillere, der er ved at være klar til førsteholdet.
Uffe Bech er også ved at have udviklet sig til en kæmpe profil, og jeg forventer, at han vil overtage pladsen som stjerne, nu da han ikke længere skal stå i Emils skygge.

Foruden ændringerne i det interne hieraki, har salget også givet en masse penge i kassen, som indtil videre er blevet brugt på at opgradere træningsfaciliteter ne (£900k), samt hente en ny spiller til klubben – belgiske Staf Ternier. Staf er en ung forsvarsspiller med et enormt potentiale, og selvom jeg ikke er meget for at hente spillere i dette save, og da slet ikke fra udlandet, mener jeg godt en enkelt belgier kan accepteres, da det trods alt ikke er helt uhørt, at der bliver handlet mellem Danmark og Belgien, og nu er det jo også den eneste gang, jeg har hentet en spiller fra en udenlandsk klub. For at vende tilbage til Staf Ternier, som kostede De Kongeblå £250k, er hans store talent afspejlet i, at han kaldes den nye Philippe Albert, som er en tidligere belgisk landsholdsspiller, som foruden sine 44 landsholdskampe også gjorde karriere i nogle store klubber, herunder engelske Newcastle United og Anderlecht i hjemlandet.
Staf Ternier kom til klubben fra Cercle Brügge i hjemlandet, og har spillet 5 kampe for det belgiske U21-landshold.

Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010