home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Umeå FC - Klubben med de store ambitioner
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Umeå FC - Klubben med de store ambitioner  (Læst 1651 gange)
Chelidze90
Gæst

Sv: Umeå FC - Klubben med de store ambitioner
« Svar #15: 21 Sep 2006, 16:02 »

Preseason

Man kan sammenligne preseason med juleaften. Man har netop gået rundt om juletræet og skal netop til at åbne julegaver. Sådan vil nogle måske mene og andre ikke, men alle er jo forskellige. Tiden er nu gået og preseason er færdig, alle venskabskampene er spillet og de 11 startende er valgt – sådan skulle det jo gerne være.

Umeå FC har vist skræmmende styrke i de træningskampe de har spillet og Broling har været godt tilfreds

”Jeg er godt tilfreds med vores venskabskampe, drengene ved hvilken slags fodbold jeg vil spille og de er ved at være godt spillet ind. Vi er stort set klar til vores første kamp, som er i pokalturneringen den 20/4.

Kampene har givet et godt præg om, hvem der skal starte inde og hvem der skal varme bænken, men selvom man starter inde skal man stadig gøre sit bedste, for ellers bliver man slået af. Jeg har konsekvent valgt at kun køre med et system hele vejen igennem træningskampene, for det er den måde jeg vil have holdet til at spillet på.  Nogle vil måske mene at det er satset, men den der ikke satser vinder ikke.

Overblik over træningskampene:

Umeå FC 3 – 0 AC Allianssi

Umeå FC 3 – 2 Bodø-Glimt

FC Kiisto 1 – 3 Umeå FC

Umeå FC 2 – 0 Honka

Umeå FC
2 - 4 KooTeePee

Brolins kommentar til kampene

”Som jeg har nævnt før er jeg meget tilfreds, udover den kamp mod KTP som vi tabte, jeg begriber ikke om holdet blev distraheret af deres navn eller hvad det var, men det er for dårligt. Men ellers er jeg godt tilfreds og de 11 startende er udvalgt, så nu må de bare leve op til mine forventninger.

Mere har jeg ikke at sige”

De 11 startende:

Tor1991
Gæst

Sv: Umeå FC - Klubben med de store ambitioner
« Svar #16: 25 Sep 2006, 14:13 »

ser godt ud Thumbs Up

hvem er din største profil?

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010