home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 920 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 93805 gange)
ronen
Førsteholdsspiller

Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #180: 08 Jan 2012, 21:57 »

Så fik jeg gjort min anden sæson færdig med Spurs, hvor vi vandt PL med ét point, og blev afgjort i sidste runde!!  Smiley

1.pladsen i PL
Vandt Community Shield
Vandt Super Cuppen
Vandt FA Cuppen
Kvartfinale i CL
Semifinale i Carling Cup

Premier League blev som sagt vundet af os med ét sølle point ned til Man United og Arsenal.

I CL kom jeg i grupper med Bayern, Olympiacos og Sparta Prag, hvor jeg endter som etter i puljen med 15 point (5 sejre og 1 tabt) og en målscorer på 11-4. Bayern tog 2.pladsen.

Resten af turneringen forløb således:

2-2 vs. Ajax (u)
6-3 vs. Ajax (h)
2-0 vs. Marseille (u)
0-0 vs. Marseille (h)

Vinderne af CL blev iøvrigt Real Madrid med en 1-0 sejr over Chelsea i finalen.

Carling Cuppen gik sådan hér:

3-0 vs.Ipswich (u)
4-0 vs. Gillingham (u)
3-1 vs. Liverpool (u)
1-0 vs. Chelsea (u)
1-1 vs. Chelsea (h)

Vinderne blev Chelsea med en 2-0 sejr over United.

FA Cuppen vandt vi og det gik sådan til:

6-0 vs. Wycombe (h)
1-0 vs. Leeds (h)
2-1 vs. Sheff Wed (u)
1-0 vs. Olympiakos (u)
3-2 vs. Everton (n) efter forlænget spilletid
3-1 vs. Southampton (n)

Jeg lavede to indkøb og syntes selv de begge har været gode.

Købte Lucas Andersen fra Aab til 10 millioner og han har spillet et par PL kampe og ellers mest været brugt til FA Cuppen, og gjort det ganske udemærket.

Mit andet køb var Carlos Tevez som jeg betalte 90 millioner for, og han har absolut været pengene værd. I ligaen spillede han 35 kampe, lavede 26 mål og havde et gennemsnit på 7.44, og han er helt sikkert en af hoved årsagerne til at vi til sidst kunne kalde os vindere af PL.

Spilleren med det højeste gennemsnit blev igen Gareth Bale med 7.62 i 44 kampe med 24 mål og 16 assists.

Til sidst lige et billede af taktikken:

Hasfeldt
Lilleputspiller
*

« Svar #181: 14 Jan 2012, 03:46 »

Jeg er lige begyndt en sæson med Spurs
Opstilling som følgende:

http://imageshack.us/photo/my-images/854/tottenhamformation.jpg/

Adebayor blev skadet i første kamp, hvad gør det når Defoe hopper ind og banker 4 bolde i kassen  Smiley

Har købt:
Christian Eriksen 72.5 mil
Jan Vertonghen 70 mil
Toby Alderweireld 35 mil
Lucas Andersen 7.25 mil
Jerzy Dudek Fri Transfer

Ud er røget:
Corluka
Bassong
Gomes
Dos Santos
Kranjcar
Pavlyuchenko
Livermore
For tilsammen 250 mil
Samt en masse leje ophold og reserve og ungdomsspillere på fri.

Målet ifølge bestyrelsen er Euro cup kval, men satser meget på en plads blandt 4 øverste her i første sæson, mener jeg har truppen til det, kan dog godt være den bliver for tynd men så må jeg ud og leje til den tid.  Smiley

sANDRMONG
Lilleputspiller
*

« Svar #182: 18 Jan 2012, 09:16 »

Nå nu blev jeg færdig med sæsonen 13/14, så det må være tid til en lille opdatering, desværre ligger jeg ikke inde med screenshots, da jeg ikke skriver fra min egen computer, men hvis nogle er interessede kan i bare spørge efter dem så smider jeg nogle op når jeg kommer hjem [Smiley] .

Jeg endte nummer 2 i tabellen, med samme point antal som de unævnelige, der desværre havde bedre målscorer. Charity shield blev tabt til Liverpool, og den engelske lige cup røg jeg også hurtigt ud af, da jeg udelukkende lod reserver og unge spillere tage over her. I FA cuppen nåede jeg til semifinalen og røg så ud til Man City. Champions League havde jeg håbet på lidt mere, da jeg røg ud i kvartfinalen til United. Det skla lige siges at jeg havde både Modric og Milner skadet. Disse to vigtige spilleres skader og mit stramme program i form af ligaen, CHL og FA cuppen, er jeg egentlig godt tilfreds med præstationerne.

Min start 11'er ser således ud:
Adler
Vrsaljko - Dawson - Shawcross - Robinson
Hamsik - Modric
Lennon - VDV - Milner
Tevez

Her i sommerpausen skal jeg have hentet en venstreback. Robinson blev hentet som udviklingsspiller, og viste hurtigt at han skulle spille i stedet for ekotto, men han er bare ikke god nok endnu til at spille de store og vigtige kampe. Og mine ambitioner er ikke små Wink
Derudover skal jeg have fundet en yngre angriber som kan køres i stilling til at overtage for tevez, da han bestemt ikke bliver yngre, selvom han putter flere og flere mål i kassen. Disse 2 handler har jeg 281 mill til at fuldføre, så det burde være muligt.
Når transfer vinduet åbner kommer giovinco fra juventus på en fri, som udelukkende er ment som breddespiller, da jeg ikke gad forlænge med kranjcar, så han smutter her snart, og pienaar vil gerne væk da han ikke får spilletid. Så er gylfi sigurdsson købt ind, som også kommer her når vinduet åbner, da VDV heller ikke bliver yngre, og jeg kan godt se han begynder og falde i niveau, og få flere skader.
Det sidste jeg skal er at få solgt adebayor hvis jeg får en angriber på 20 år eller deromkring. Adebayor er rigtig løntung, og han bruges kun som backup for tevez. Da jeg købte ham brugte jeg ham rigtig meget i 1 års tid, men da tevez kom igang med scoringerne, slog han klokkeklart adebayor af, så han er en dyr herre at have siddende på bænken [Smiley] .

Jeg vender tilbage når jeg når vinterpausen [Smiley]

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #183: 22 Jan 2012, 12:03 »

Så har jeg spillet 2. sæson som gik fantalastisk!  Opstemt

Jeg vandt:
Community Shield
UEFA Super Cup
Carling Cup
FA Cup
Barclays Premier League

Mine transfers (i får også lige de gamle med):

11/12

12/13

13/14

To be continued...  Thumbs Up

FC BLOD PÅ TRØJEN

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #184: 22 Jan 2012, 16:02 »

Jeg vandt:
Community Shield
UEFA Super Cup
Carling Cup
FA Cup
Barclays Premier League

11/12

12/13

13/14

Hold nu kæft, du må have et vildt hold! SS af din trup?!

sANDRMONG
Lilleputspiller
*

« Svar #185: 23 Jan 2012, 14:57 »

Jeg vandt:
Community Shield
UEFA Super Cup
Carling Cup
FA Cup
Barclays Premier League

11/12

12/13

13/14

Hvordan i alverden har du fået Eden Hazard til så billige penge?? Jeg er i 14/15 sæsonen lige pt. og jeg har jagtet ham i 2 sæsoner nu, men Lille bliver ved med at sætte et virkelig højt prisskilt på ham. 480 mill synes jeg er lige i overkanten. Synes bare generelt at når jeg byder på stjernespillere så vil klubberne have hamrende mange penge for dem, men man kan så læse 2 uger efter at Inter eller Real madrid har givet halvdelen af hvad jeg skulle give. Kan det have noget med hvor meget ejg har vundet og sådan, for det burde klubberne da ikke sortere i...

Boier
Ynglingespiller

« Svar #186: 23 Jan 2012, 23:40 »

Jeg tillader mig lige at kopiere mit indlæg fra SI Forums...

Okay, guys.

I need som serious help! My 1st season with Spurs resulted in a 3rd place with an UEFA Cup victory and a FA Cup victory.

I bought some good players in summer, to help capitalise on my successful 1st season. That however, was not how it went.

After reading some of the TT&? guide, i tried to improve my tactics. That haven't helped.

Below is the table, my squad and my 442-tactic. I tend to switch a bit between my 442 and my 4231. None of them work though. I'm desperate for help, cause my players are starting to question my skills, and wants away. Has anyone got some tips for well functioning Spurs tactics - or tactics who would suit my squad?

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #187: 24 Jan 2012, 01:34 »

Jeg tillader mig lige at kopiere mit indlæg fra SI Forums...

Okay, guys.

I need som serious help! My 1st season with Spurs resulted in a 3rd place with an UEFA Cup victory and a FA Cup victory.

I bought some good players in summer, to help capitalise on my successful 1st season. That however, was not how it went.

After reading some of the TT&? guide, i tried to improve my tactics. That haven't helped.

Below is the table, my squad and my 442-tactic. I tend to switch a bit between my 442 and my 4231. None of them work though. I'm desperate for help, cause my players are starting to question my skills, and wants away. Has anyone got some tips for well functioning Spurs tactics - or tactics who would suit my squad?

Uden at gå vildt i dybden med din taktik (som jeg gætter på du ikke har rodet med) er der 2 iøjenfaldende taktiske finurligheder jeg ville ændre - nemlig din cover på din ene centrale forsvarsspiller, så de begge har samme udgangspunkt. Den boldvindende midtbane tænker jeg er "overflødig", da du spiller langsomt - imø er han mere effektiv, hvis du spiller hurtigt.
Måske du i nogle kampe skal reducere antallet af "fri rolle"/roam og så er din flydende filosofi måske optimistisk nok ift. dine backs (primært Corluka).
Tænk på dem som idéer til hvordan du kan optimere din taktik og husk at ændre i løbet af kampe, hvor det ej kører. Måske spille bredt med dine fine fløje og måske kan Modric i din playmakerrolle ikke sætte Tevez og i scene, da de begge har frie roller og måske søger lidt samme rum som ham selv?

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #188: 24 Jan 2012, 02:38 »

Jeg tillader mig lige at kopiere mit indlæg fra SI

OT: hvilken skin bruger du? Smiley

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Boier
Ynglingespiller

« Svar #189: 24 Jan 2012, 14:19 »

Uden at gå vildt i dybden med din taktik (som jeg gætter på du ikke har rodet med) er der 2 iøjenfaldende taktiske finurligheder jeg ville ændre - nemlig din cover på din ene centrale forsvarsspiller, så de begge har samme udgangspunkt. Den boldvindende midtbane tænker jeg er "overflødig", da du spiller langsomt - imø er han mere effektiv, hvis du spiller hurtigt.
Måske du i nogle kampe skal reducere antallet af "fri rolle"/roam og så er din flydende filosofi måske optimistisk nok ift. dine backs (primært Corluka).
Tænk på dem som idéer til hvordan du kan optimere din taktik og husk at ændre i løbet af kampe, hvor det ej kører. Måske spille bredt med dine fine fløje og måske kan Modric i din playmakerrolle ikke sætte Tevez og i scene, da de begge har frie roller og måske søger lidt samme rum som ham selv?

Som jeg nævner ovenfor, har jeg kigget lidt i TT&?-guiden og prøvet at optimere min taktik lidt.
Jeg prøver at sætte Vidal som support, så, og se hvad der sker.
Jeg bruger Kyle Walker normalt - og han er bedre offensivt end Corluka. Derfor det flydende spil :-)
Hvad ville du anbefale for Modric, så?
 - Og da ingen af mine angribere er særligt store er det vel bedst at spille "smallere". Eller hvad?

Tak.

Boier
Ynglingespiller

« Svar #190: 24 Jan 2012, 14:20 »

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #191: 25 Jan 2012, 23:13 »

Som jeg nævner ovenfor, har jeg kigget lidt i TT&?-guiden og prøvet at optimere min taktik lidt.
Jeg prøver at sætte Vidal som support, så, og se hvad der sker.
Jeg bruger Kyle Walker normalt - og han er bedre offensivt end Corluka. Derfor det flydende spil :-)
Hvad ville du anbefale for Modric, så?
 - Og da ingen af mine angribere er særligt store er det vel bedst at spille "smallere". Eller hvad?

Tak.
okay - det er faktisk ikke Modric jeg ser som problemet - for hans specialitet er playmakerstilen, men jeg ser du bruger angriberne som dybdeliggende og avanceret angribere. De har begge fri rolle funktionen - derfor vil de begge søge tilbage i banen og koncentrere sig for meget om at ligge dér hvor Modric skal ligge og fordele spillet. Han skal jo gerne sætte netop de 2 i scene ved at slå sukkerballer - det kan han jo ikke når de konstant søger (lidt) de samme rum.
Varier endelig smalt, bredt og normalt - du kan typisk se en effekt, når du skifter fra noget der ikke fungerer Peace

Edit: kom til at tænke du måske bare skal ændre én af dine angriberes rolle til f.eks. poacher, hvor denne ikke har fri rolle - foreslår selv din av. forward.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2012, 23:14 af T.Iglemose » Logged

Boier
Ynglingespiller

« Svar #192: 28 Jan 2012, 13:24 »

okay - det er faktisk ikke Modric jeg ser som problemet - for hans specialitet er playmakerstilen, men jeg ser du bruger angriberne som dybdeliggende og avanceret angribere. De har begge fri rolle funktionen - derfor vil de begge søge tilbage i banen og koncentrere sig for meget om at ligge dér hvor Modric skal ligge og fordele spillet. Han skal jo gerne sætte netop de 2 i scene ved at slå sukkerballer - det kan han jo ikke når de konstant søger (lidt) de samme rum.
Varier endelig smalt, bredt og normalt - du kan typisk se en effekt, når du skifter fra noget der ikke fungerer Peace

Edit: kom til at tænke du måske bare skal ændre én af dine angriberes rolle til f.eks. poacher, hvor denne ikke har fri rolle - foreslår selv din av. forward.

Jeg endte faktisk selv med at ændre den avancerede til poacher, før jeg læste din post. Det har fungeret som smurt lige siden. Paloschi som poacher banker kasser ind på stribe. 5-0 sejr mod Chelsea fx.

JimmyGP
Manager

« Svar #193: 29 Jan 2012, 10:54 »

Hvor meget lyder transferbudgetet på i første sæson? Peace

- Veni, vidi, vici -

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #194: 29 Jan 2012, 11:33 »

Hvordan i alverden har du fået Eden Hazard til så billige penge?? Jeg er i 14/15 sæsonen lige pt. og jeg har jagtet ham i 2 sæsoner nu, men Lille bliver ved med at sætte et virkelig højt prisskilt på ham. 480 mill synes jeg er lige i overkanten. Synes bare generelt at når jeg byder på stjernespillere så vil klubberne have hamrende mange penge for dem, men man kan så læse 2 uger efter at Inter eller Real madrid har givet halvdelen af hvad jeg skulle give. Kan det have noget med hvor meget ejg har vundet og sådan, for det burde klubberne da ikke sortere i...

Jeg blev ved med at forhandle om prisen hele tiden.  Thumbs Up

FC BLOD PÅ TRØJEN

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010